Sena svetainė
Paraiškos finansavimui

Gyventojų aptarnavimas

Rokiškio rajono savivaldybės administracijos darbo laikas: pirmadieniais, trečiadieniais – 8.00–17.00 val., pietų pertrauka – 12.00–12.45 val., antradieniais, ketvirtadieniais – 8.00–18.00 val., pietų pertrauka – 12.00–12.45 val., penktadieniais – 8.00–13.00 val., be pietų pertraukos.

Aptarnaudami gyventojus, Rokiškio rajono savivaldybės darbuotojai siekia aukščiausios aptarnavimo kokybės, laikydamiesi Klientų aptarnavimo standarto.

Daugiau informacijos apie savivaldybės teikiamas paslaugas rasite čia.

Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. kovo 4 d. įsakymu Nr. AV-219 nustatyta tokia Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo Rokiškio rajono savivaldybės administracijoje tvarką:

1.1. Asmenų prašymai ir skundai nagrinėjami ir asmenys Administracijoje aptarnaujami vadovaujantis Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo Rokiškio rajono savivaldybės administracijoje taisyklėmis, patvirtintomis Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. vasario 8 d. įsakymu Nr. AV-117 ,,Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo Rokiškio rajono savivaldybės administracijoje taisyklių patvirtinimo“.

1.2. Asmenys aptarnaujami Administracijos patalpose taikant vieno langelio principą:

1.2.1. bendrojo pobūdžio klausimais ir asmenų prašymai ir skundai priimami Administracijos I aukšte, Sąjūdžio a. 1, Rokiškyje, el. p. bendras@rokiskis.lt, tel.: +370 458 71 244, +370 667 58 448;

1.2.2. civilinės metrikacijos klausimais asmenų prašymai priimami Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriuje, Administracijos I aukšte, Sąjūdžio a. 1, Rokiškyje, el. p.: [email protected] , [email protected], tel.: +370 458 71 153, +370 690 24 259, +370 693 51 377;

1.2.3. socialinės paramos klausimais – vieno langelio principu Administracijos I aukšte, Sąjūdžio a. 1, Rokiškyje, tel. +370 458 71 268;

1.2.4. seniūnijų veiklos klausimais – seniūnijose.

1.3. Asmenys aptarnaujami Administracijos darbo laiku:

1.3.1. pirmadieniais, trečiadieniais – 8.00–17.00 val.;

1.3.2. antradieniais, ketvirtadieniais – 8.00–18.00 val.;

1.3.3. pietų pertrauka – nuo 12.00 val. iki 12.45 val.;

1.3.4. penktadieniais – 8.00–13.00 val., be pietų pertraukos (civilinės metrikacijos klausimais – 11.00–16.00 val., be pietų pertraukos);

1.3.5. prieššventinėmis dienomis – viena valanda trumpiau;

1.3.6. šeštadienis, sekmadienis – poilsio dienos.

1.4. Asmenų aptarnavimas taikant vieno langelio principą organizuojamas be pertraukos kiekvieną darbo dieną nuo administracijos darbo pradžios iki pabaigos.

1.5. Asmenys prašymus, skundus Administracijai gali pateikti:

1.5.1. paštu;

1.5.2. kreipdamiesi asmeniškai arba per atstovą, kurio teisė atstovauti asmeniui turi būti įrodoma rašytiniu sutikimu;

1.5.3. elektroninių ryšių priemonėmis:

1.5.3.1. elektroniniu paštu bendras@rokiskis.lt;

1.5.3.2. per E. pristatymo sistemą https://epristatymas.lt;

1.5.3.3. Rokiškio rajono savivaldybės interneto svetainėje www.rokiskis.lt užpildžius elektroninio paklausimo formą.

Asmenims su negalia rekomenduojame prieš atvykstant susisiekti su Bendrojo skyriaus specialistais el. p. bendras@rokiskis.lt. arba telefonu +370 667 58 448. Gyventojų aptarnavimo specialistai suplanuos paslaugą: pasiruoš reikalingas priemones bei dokumentus ir prireikus organizuos susitikimus su administracijos specialistais bei pagal poreikį pasitiks Jus prie įėjimo.

Atsiliepimų ir pasiūlymų teikimo galimybė: Savivaldybės administracijos pastate (Sąjūdžio a. 1, Rokiškis) asmenų aptarnavimo patalpose  yra pakabinta dėžutė dokumentams, kur lankytojai gali palikti ne tik dokumentus, bet ir atsiliepimus ir pasiūlymus apie savivaldybės darbuotojų darbą, pareikšti nuomonę apie prašymų nagrinėjimą ir aptarnavimo kokybę Rokiškio rajono savivaldybės administracijoje.