1. Šie nuostatai reglamentuoja Rokiškio rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracijos) Turto valdymo ir ūkio skyriaus (toliau – Skyriaus) uždavinius, funkcijas ir teises bei darbo organizavimo tvarką, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau – Skyriaus darbuotojų), teises ir pareigas.
2. Skyrius yra Administracijos struktūrinis padalinys, tiesiogiai pavaldus Administracijos direktoriui ir sprendžiantis Skyriaus kompetencijai priklausančius klausimus.
3. Skyriaus nuostatus, Skyriaus darbuotojų pareigybių aprašymus tvirtina Administracijos direktorius.
4. Skyrius savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais bei poįstatyminiais teisės aktais, Administracijos nuostatais, kitais teisės aktais ir šiais nuostatais.
5. Skyrius turi patvirtintą dokumentų blanką, antspaudą su savo pavadinimu, skyrius gali turėti kitus Skyriaus veiklai reikalingus spaudus.
II. UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
6. Skyriaus uždaviniai:
6.1. organizuoti valstybei ir savivaldybei nuosavybės ar patikėjimo teise priklausančio turto (išskyrus žemės) valdymą, naudojimą ir disponavimą jais, vykdyti perduoto turto naudojimo kontrolę;
6.2. organizuoti savivaldybei nuosavybės teise priklausančio turto pardavimą viešo aukciono būdu;
6.3. organizuoti turto įteisinimą savivaldybės nuosavybėn;
6.4. atstovauti savivaldybės interesams savivaldybės valdomose akcinėse ir uždarosiose akcinėse bendrovėse;
6.5. vykdyti daugiabučių gyvenamųjų namų bendro naudojimo objektų administratorių atrankos ir skyrimo procedūras;
6.6. organizuoti keleivių vežimą vietinio susisiekimo maršrutais;
6.7. administruoti valstybinės žemės nuomos mokestį;
6.8. išduoti leidimus / licencijas įstatymų nustatytais atvejais ir tvarka;
6.9. organizuoti paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti, finansinės paskatos jaunoms šeimoms įsigyjančioms pirmąjį būstą teikimą;
6.10. užtikrinti darbų saugos ir priešgaisrinės saugos politikos savivaldybėje įgyvendinimą, organizuoti savivaldybės administracijos administracinėse ir kitose jai priklausančiose patalpose saugias darbo sąlygas, sveikatos bei priešgaisrinės saugos reikalavimų vykdymą;
6.11. atlikti darbdavio įgalioto asmens, atsakingo už darbuotojų saugą ir sveikatą, funkcijas;
6.12. organizuoti užimtumo didinimo programų rengimą ir įgyvendinimą;
6.13. užtikrinti tikslingą savivaldybės tarnybinių transporto priemonių panaudojimą ir administracijos darbuotojų pavėžėjimą darbo reikalais, kontroliuoti tarnybinių transporto priemonių techninę būklę ir jų naudojimo apskaitą;
6.14. organizuoti administracijos padalinių, savivaldybės institucijų ir tarybos narių, kai šie vykdo savo įgaliojimus, ūkinį aptarnavimą;
6.15. organizuoti savivaldybės administracijos valdomo turto priežiūrą, remontą ir apsaugą;
7. Įgyvendindamas jam pavestus uždavinius, skyrius atlieka šias funkcijas:
7.1. rengia dokumentus dėl savivaldybės turto išnuomavimo, organizuoja ir vykdo nekilnojamojo turto nuomos konkursus;
7.2. rengia dokumentus dėl savivaldybės turto perdavimo valdyti ir naudotis pagal panaudos sutartis ir patikėjimo teise / patikėjimo sutartis;
7.3. rengia dokumentus, organizuoja ir vykdo darbus dėl turto perėmimo savivaldybės nuosavybėn;
7.4. suveda informaciją į duomenų bazes apie valstybės turtą ir savivaldybės nekilnojamąjį turtą;
7.5. vykdo savivaldybės nekilnojamojo turto naudojimo kontrolę, prižiūri kad savivaldybei nuosavybės teise priklausantis nekilnojamasis turtas kitiems juridiniams asmenims būtų perduodamas teisės aktuose nustatyta tvarka, prižiūri sudarytų savivaldybės nekilnojamojo turto nuomos, panaudos, patikėjimo sutarčių tinkamą vykdymą;
7.6. rengia dokumentus dėl savivaldybės turto investavimo;
7.7. rengia dokumentus, organizuoja ir vykdo darbus dėl nekilnojamojo turto objektų inventorinių ir kadastro bylų sudarymo ir įregistravimo Nekilnojamojo turto registre;
7.8. organizuoja savivaldybės parduodamų nekilnojamojo turto objektų turto vertinimo ataskaitų parengimą;
7.9. rengia dokumentus dėl turto pripažinimo nereikalingu ar netinkamu (negalimu) naudoti, jo nurašymo;
7.10. rengia dokumentus, organizuoja ir vykdo darbus susijusius su nekilnojamojo turto pardavimu viešuose aukcionuose;
7.11. tvarko savivaldybės teritorijoje esantį bešeimininkį turtą siekdamas, kad bešeimininkis turtas būtų įteisintas savivaldybės nuosavybėn;
7.12. rengia reikalingus dokumentus savivaldybės kontroliuojamų akcinių ir uždarųjų akcinių bendrovių veiklai vykdyti, renka, kaupia ir pateikia duomenis apie savivaldybės kontroliuojamas akcines ir uždarąsias akcines bendroves kompetentingoms institucijoms ir įstaigoms;
7.13. rengia dokumentus tarifų nustatymui už savivaldybės kontroliuojamų bendrovių teikiamas paslaugas (išskyrus šilumos, vandens, nuotekų ir atliekų);
7.14. rengia sprendimų projektus dėl prekybos paslaugų teikimo tvarkos savivaldybių ar jų valdomų įmonių administruojamose turgavietėse ir viešose vietose nustatymo;
7.15. vykdo asmenų, pretenduojančių teikti bendrojo naudojimo objektų administravimo paslaugas, atranką;
7.16. teisės aktų nustatyta tvarka skiria Rokiškio rajono savivaldybės teritorijoje esančių daugiabučių namų bendro naudojimo objektų administratorius;
7.17. rengia dokumentus dėl leidimų maršrutams išdavimo, vietinio susisiekimo eismo tvarkaraščių patvirtinimo, sutarčių su vežėjais sudarymo;
7.18. rengia dokumentus dėl lengvatinio keleivių vežimo ir nuostolingų maršrutų kompensavimo;
7.19. administruoja valstybinės žemės nuomos mokestį;
7.20. rengia dokumentus dėl licencijų verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais, tabako gaminiais ir su tabako gaminiais susijusiais gaminiais išdavimo, papildymo patikslinimo, panaikinimo;
7.21. rengia dokumentus dėl licencijų, licencijų kopijų vežti keleivius autobusais vietinio susisiekimo maršrutais išdavimo, papildymo, patikslinimo, panaikinimo;
7.22. organizuoja ir įgyvendina socialinių būstų plėtros Rokiškio rajono savivaldybėje priemones;
7.23. rengia dokumentus, dėl asmenų ar šeimų teisės į paramą socialiniam būstui išsinuomoti nustatymo;
7.24. rengia dokumentus dėl savivaldybės ir socialinių būstų išnuomojimo;
7.25. rengia dokumentus dėl būstų nuomos mokesčių dalies kompensavimo;
7.26. kontroliuoja savivaldybės būsto ir socialinio būsto nuomos mokesčio surinkimą, nustatytų pareigų laikymąsi ir asmenų (šeimų) pretenduojančių ir gaunančių paramą būstui įsigyti ar išsinuomoti teisę į paramą (rengia pranešimus nuomininkams, teikia Teisės ir personalo skyriui dokumentus skoloms išieškoti, nuomininkams iškeldinti);
7.27. nagrinėja prašymus ir formuoja pažymas dėl šeimų teisės į finansinę paskatą pirmąjį būstą įsigyjančioms jaunoms šeimoms patvirtinimo;
7.28. rengia dokumentus dėl savivaldybės būstų pardavimo;
7.29. rengia valstybės iš dalies kompensuojamų būsto kreditų suteikimo asmenims, turintiems teisę į valstybės paramą, dokumentus;
7.30. apskaičiuoja savivaldybės ir socialinių būstų nuomos mokesčių dydžius;
7.31. nagrinėja piliečių prašymus atkurti nuosavybės teises į išlikusį nekilnojamąjį turtą ir rengia sprendimų projektus dėl nuosavybės teisių atkūrimo priėmimo įstatymų nustatytais atvejais ir tvarka;
7.32. vykdo valstybės garantijas nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų ar jų dalių ir butų;
7.33. rūpinasi administracinio pastato priešgaisrine būkle, veda priešgaisrinės priežiūros dokumentaciją;
7.34. susidarius avarijos grėsmei, stichinei nelaimei ar gaisro atveju, organizuoja darbuotojų evakuaciją iš savivaldybės administracinio pastato;
7.35. instruktuoja darbuotojus apie priešgaisrinės saugos, darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų įgyvendinimą įstaigoje;
7.36. organizuoja darbuotojų sveikatos privalomus tikrinimus, analizuoja ir vertina darbuotojų sveikatos privalomų patikrinimų rezultatus ir organizuoja nurodytų rekomendacijų įgyvendinimą;
7.37. konsultuoja įstaigos ir struktūrinių padalinių vadovus bei darbuotojus nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų prevencijos, darbo sąlygų ir darbo aplinkos gerinimo klausimais;
7.38. vykdo nelaimingų atsitikimų darbe, pakeliui į darbą ar iš darbo tyrimą;
7.39. dalyvauja rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas;
7.40. organizuoja efektyvų savivaldybės administracijos valdomų tarnybinių automobilių naudojimą, remontą, technines apžiūras, draudimą;
7.41. užtikrina administracijos patalpų ir savivaldybės administraciniam pastatui priskirtos teritorijos švarą ir tvarką;
7.42. rezervuoja ir parengia savivaldybės administracijos patalpas savivaldybės tarybos, komitetų posėdžiams, įvairiems pasitarimams, delegacijoms, kitiems savivaldybės administracijos organizuojamiems renginiams, išskyrus įgarsinimo, įrašymo ir vaizdo įrangą, užtikrina delegacijų ūkinį aptarnavimą, maitinimą, apgyvendinimą;
7.43. aprūpina savivaldybės administracijos darbuotojus darbo inventoriumi, ūkio reikmenimis, kanceliarinėmis prekėmis, kitomis reikiamomis priemonėmis bei reprezentacijai skirtais daiktais ir tikrina jų panaudojimo efektyvumą;
7.44. kontroliuoja savivaldybės turto, patalpų ir inventoriaus racionalų panaudojimą ir tinkamą eksploataciją, atlieka smulkų administracijos valdomo turto ir inventoriaus remontą;
7.45. organizuoja administraciniam pastatui priskirtų materialinių vertybių apskaitai reikalingų pirminių dokumentų tvarkymą (sudaro priėmimo-perdavimo aktus), rengia ir teikia nurašymo aktus komisijai, pateikia dokumentus buhalterijai, organizuoja turto likvidavimą;
7.46. organizuoja savivaldybės administracinio pastato šilumos, elektros ūkio, apšvietimo, vandentiekio, kanalizacijos, savivaldybės administracinio pastato liftų, kitų sistemų funkcionavimą ir jų gedimų pašalinimą;
7.47. teikia duomenis Statybos ir infrastuktūros plėtros skyriui ir įstaigoms pagal kompetenciją apie administracijos pastato energijos ir vandens suvartojimą;
7.48. organizuoja savivaldybės administracinio pastato šildymo sistemos paruošimą šildymo sezonui;
7.49. organizuoja metrologiškai tikrinamų priemonių, esančių savivaldybės administraciniame pastate, bei seniūnijose, patikrą;
7.50. užtikrina tinkamą valstybinių bei užsienio šalių vėliavų iškėlimą;
7.51. organizuoja skyriaus darbą;
7.52. tiria poreikį dėl savivaldybės administracijai reikalingų įsigyti prekių, paslaugų ir darbų pagal planuojamas išlaidas prekėms, paslaugoms, darbams;
7.53. vykdo su skyriaus funkcijomis susijusius prekių ir paslaugų bei centralizuotai vykdomų viešųjų pirkimų specifikacijų rengimus bei inicijuoja viešuosius pirkimus, vykdo sutarčių įgyvendinimo priežiūrą;
7.54. nustatyta tvarka priima ir nagrinėja gaunamus fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus, pasiūlymus ir kitus dokumentus, konsultuoja ir teikia paaiškinimus piliečiams, įmonėms pareigybių aprašymuose priskirtų funkcijų ir kompetencijų klausimais;
7.55. dalyvauja savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais bei savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais sudarytų komisijų darbe, darbo grupėse, pasitarimuose ir teikia reikalingą informaciją bei pasiūlymus;
7.56. rengia tarybos sprendimų projektus, mero potvarkius, administracijos direktoriaus įsakymus pareigybės aprašyme priskirtų funkcijų klausimais;
7.57. vykdo kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais pavestus darbus;
7.58. tvarko skyriaus archyvinius dokumentus, siekiant tinkamo dokumentų archyvavimo įgyvendinimo;
7.59. teikia statistikos duomenis.
III. DARBO ORGANIZAVIMAS
8. Skyriui vadovauja Skyriaus vedėjas, kurį konkurso būdu į pareigas skiria ir atleidžia iš jų Administracijos direktorius. Vedėjas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Administracijos direktoriui, o Skyriaus darbuotojai – Skyriaus vedėjui. Nesant Skyriaus vedėjo skyriui vadovauja Skyriaus vedėjo pavaduotojas.
9. Skyriaus vedėjas organizuoja, planuoja, koordinuoja ir kontroliuoja skyriaus darbą, užtikrindamas skyriaus nuostatuose nustatytų uždavinių ir funkcijų įgyvendinimą.
10. Skyrius atsako už jo žinioje esančių antspaudų ir spaudų saugumą ir naudojimą pagal paskirtį, dokumentų saugumą, apskaitą, tvirtinamų dokumentų kopijų tikrumą.
11. Keičiantis skyriaus vedėjui ir / ar darbuotojams, visos jų žinioje esančios bylos, dokumentai, antspaudai, spaudai ir materialinės vertybės perduodami pagal perdavimo ir priėmimo aktą.
12. Skyrius, įgyvendindamas uždavinius ir funkcijas skyriaus kompetencijos klausimais, bendradarbiauja su ministerijomis, kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis, įstaigomis, įmonėmis, organizacijomis, kitais savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais.
IV. DARBUOTOJŲ TEISĖS IR PAREIGOS
13. Skyrius (jo valstybės tarnautojai ir darbuotojai), įgyvendindami jiems pavestus uždavinius ir atlikdamas funkcijas, turi teisę:
13.1. Gauti iš Administracijos struktūrinių, struktūrinių teritorinių padalinių, įstaigai pavaldžių įstaigų dokumentus ir informaciją, kurių reikia Skyriaus uždaviniams įgyvendinti ir funkcijoms atlikti;
13.2. gauti technines, kitas Skyriaus darbui reikalingas priemones, transportą;
13.3. tobulinti Skyriaus darbuotojų kvalifikaciją savivaldybės biudžeto lėšomis;
13.4. teikti Administracijos direktoriui pasiūlymus dėl Skyriaus darbo organizavimo gerinimo;
13.5. naudotis kitomis Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytomis teisėmis.
14. Skyrius (jo valstybės tarnautojai ir darbuotojai) privalo:
14.1. tinkamai ir laiku vykdyti pareigybės aprašyme numatytas funkcijas, taip pat kitas jiems pavestas užduotis;
14.2. laikytis tarnybinės etikos, darbo drausmės, vidaus darbo tvarkos taisyklių, vykdyti valstybės tarnautojo pareigas, numatytas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme ir kituose teisės aktuose;
14.3. kelti savo kvalifikaciją, sekti teisės aktų pasikeitimus visais savo kompetencijos klausimais;
14.4. tinkamai saugoti Skyriaus dokumentaciją, laiku ją parengti saugojimui archyve.
15. Skyriaus darbuotojai turi ir kitas teisės aktuose numatytas teises ir pareigas.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
16. Skyrius reorganizuojamas ar likviduojamas savivaldybės tarybos sprendimu teisės aktų nustatyta tvarka.
17. Nuostatai keičiami ar pripažįstami netekusiais galios savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, teisės aktų nustatyta tvarka.
_________________________________
Violeta Bieliūnaitė – Vanagienė (vaiko priežiūros atostogose)
PATVIRTINTA
Rokiškio rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus 2020 m.
birželio 30 d. įsakymu Nr. P-410
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TURTO VALDYMO IR ŪKIO SKYRIAUS
SKYRIAUS (BIURO, TARNYBOS), KURIE NĖRA KITAME ĮSTAIGOS
PADALINYJE, VEDĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – skyriaus (biuro, tarnybos) vadovas (V lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės
administracijos direktoriui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Turto valdymas.
4. Priežiūra ir kontrolė.
5. Administracinių paslaugų teikimas.
6. Viešųjų paslaugų teikimo administravimas.
7. Kitos specialiosios veiklos sritys.
8. Veiklos planavimas.
9. Sprendimų įgyvendinimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
10. Turto valdymas.
11. Savivaldybės kontroliuojamų bendrovių valdymas.
12. Valstybinės žemės nuomos mokesčio administravimas, licencijų ir leidimų išdavimas.
13. Vietinio reguliaraus susisiekimo organizavimas.
14. Darbuotojų sauga ir sveikata.
15. Savivaldybės ūkinis aptarnavimas.
16. Parama būstui.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
17. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis,
organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
18. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
19. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
20. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio
padalinio veiklas.
21. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui
arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
22. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus
rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
23. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
24. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
25. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui
arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
26. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius
pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
27. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
27.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro
kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.2. studijų kryptis – ekonomika;
arba:
27.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro
kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.4. darbo patirtis – turto valdymo patirtis;
27.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 5 metai.
28. Atitikimas kitiems reikalavimams:
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
29. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
29.1. komunikacija – 4;
29.2. analizė ir pagrindimas – 4;
29.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
29.4. organizuotumas – 4;
29.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
30. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
30.1. lyderystė – 4;
30.2. veiklos valdymas – 4;
30.3. strateginis požiūris – 4.
31. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
31.1. informacijos valdymas – 4;
31.2. įžvalgumas – 4;
31.3. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas – 4
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos 2020 m. rugsėjo 4 d. įsakymu Nr. P-570
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TURTO VALDYMO IR ŪKIO SKYRIAUS (BIURO, TARNYBOS), NESANČIO KITAME ĮSTAIGOS PADALINYJE, VEDĖJO PAVADUOTOJO (SAVIVALDYBIŲ VIEŠOJO ADMINISTRAVIMO ĮSTAIGOSE)
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – poskyrio vadovas (vedėjo pavaduotojas) (VII lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Turto valdymas.
4. Priežiūra ir kontrolė.
5. Administracinių paslaugų teikimas.
6. Viešųjų paslaugų teikimo administravimas.
7. Kitos specialiosios veiklos sritys.
8. Veiklos planavimas.
9. Sprendimų įgyvendinimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
10. Turto valdymas.
11. Savivaldybės kontroliuojamų bendrovių valdymas.
12. Valstybinės žemės nuomos mokesčio administravimas, licencijų ir leidimų išdavimas.
13. Vietinio reguliaraus susisiekimo organizavimas.
14. Darbuotojų sauga ir sveikata.
15. Savivaldybės ūkinis aptarnavimas.
16. Parama būstui.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
17. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
18. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
19. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
20. Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
21. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
22. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.
24. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
25. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.
26. Atlieka pirkimų iniciatoriaus funkcijas skyriaus ir centralizuotai vykdomiems viešiesiems pirkimams, pagal skyriaus kompetenciją atlieka kitus darbus, susijusius su viešaisiais pirkimais.
27. Rengia dokumentus, organizuoja ir vykdo darbus susijusius su nekilnojamojo turto pardavimu viešuose aukcionuose.
28. Sudaro skyriaus darbuotojų darbo ir kasmetinių atostogų metams, grafikus, pildo skyriaus darbuotojų darbo apskaitos žiniaraščius.
29. Organizuoja savivaldybės ūkinį aptarnavimą, svečių maitinimą ir apgyvendinimą, savivaldybės transporto naudojimą.
30. Dalyvauja savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais bei savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais sudarytų komisijų darbe, darbo grupėse, pasitarimuose ir teikia reikalingą informaciją bei pasiūlymus.
31. Rengia dokumentus dėl leidimų maršrutams išdavimo, vietinio susisiekimo eismo tvarkaraščių patvirtinimo, sutarčių su vežėjais sudarymo, keleivinio transporto licencijavimo.
32. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
33. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
33.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
33.2. studijų kryptis – gamybos inžinerija (arba);
33.3. studijų kryptis – ekonomika (arba);
arba:
33.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
33.5. darbo patirtis – turto valdymo patirtis;
33.6. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
34. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
34.1. komunikacija – 4;
34.2. analizė ir pagrindimas – 4;
34.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
34.4. organizuotumas – 4;
34.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
35. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
35.1. lyderystė – 2;
35.2. veiklos valdymas – 2;
35.3. strateginis požiūris – 2.
36. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
36.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas – 4.
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. rugpjūčio 26 d. įsakymu Nr. P-614
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TURTO VALDYMO IR ŪKIO SKYRIŲ
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. sprendimų įgyvendinimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Parama būstui, turto valdymas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Prekybos alkoholiniais gėrimais, tabako gaminiais ir su tabako gaminiais susijusiais gaminiais licencijavimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
11. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
12. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
15. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
16. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
17. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
18. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
19. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
20. Organizuoja savivaldybės parduodamų nekilnojamojo turto objektų vertinimo ataskaitų parengimą, rengia dokumentus ir vykdo darbus dėl nekilnojamojo turto objektų registro ir kadastro bylų sudarymo ir įregistravimo nekilnojamojo turto registre.
21. Rengia dokumentus, organizuoja ir vykdo paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti teikimą, nagrinėja prašymus ir formuoja pažymas dėl teisės į finansinę paskatą pirmąjį būstą įsigyjančioms šeimoms patvirtinimo.
22. Rengia dokumentus, organizuoja ir vykdo darbus dėl turto perėmimo savivaldybės nuosavybėn, bešeimininkio turto įteisinimo, likvidavimo.
23. Rengia dokumentus dėl mažmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais, tabako gaminiais ir su tabako gaminiais susijusiais gaminiais licencijavimo.
24. Rengia dokumentus dėl turto išnuomavimo, perdavimo valdyti ir naudotis pagal panaudos sutartis, patikėjimo teise.
25. Dalyvauja savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais bei savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais sudarytų komisijų darbe, darbo grupėse, pasitarimuose ir teikia reikalingą informaciją bei pasiūlymus.
26. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
27. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
27.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
27.3. studijų kryptis – teisė;
27.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
27.5. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
27.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.7. darbo patirtis – turto valdymo patirtis;
27.8. darbo patirties trukmė – 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
28. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
28.1. komunikacija – 3;
28.2. analizė ir pagrindimas – 4;
28.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
28.4. organizuotumas – 3;
28.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.
29. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. P-410
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TURTO VALDYMO IR ŪKIO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. turto valdymas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. priežiūra ir kontrolė.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. turto valdymas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. licencijomis ir leidimais reguliuojamos veiklos, turto valdymo sąlygų laikymosi priežiūra.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Organizuoja turto naudojimą arba prireikus koordinuoja turto naudojimo organizavimą.
9. Rengia ir teikia informaciją su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais klausimais.
11. Rengia su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusių dokumentų rengimą.
12. Vertina turto tinkamumą naudoti, organizuoja turto nurašymą, išardymą ir likvidavimą arba prireikus koordinuoja turto tinkamumo naudoti vertinimą, nurašymo, išardymo ir likvidavimo organizavimą.
13. Vykdo turto priežiūrą arba prireikus koordinuoja turto priežiūros vykdymą.
14. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
15. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
16. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
17. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
18. Rengia dokumentus, organizuoja ir vykdo darbus dėl turto perėmimo savivaldybės nuosavybėn.
19. Dalyvauja savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais bei savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais sudarytų komisijų darbe, darbo grupėse, pasitarimuose ir teikia reikalingą informaciją bei pasiūlymus.
20. Rengia dokumentus dėl turto pripažinimo nereikalingu, netinkamu (negalimu) naudoti, jo nurašymo.
21. Rengia dokumentus dėl savivaldybės turto išnuomavimo, perdavimo valdyti ir naudotis pagal panaudos sutartis ir patikėjimo teise.
22. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
23. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
23.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.2. studijų kryptis – ekonomika;
arba:
23.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.4. darbo patirtis – turto valdymo patirtis;
23.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
24. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
24.1. komunikacija – 3;
24.2. analizė ir pagrindimas – 4;
24.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
24.4. organizuotumas – 3;
24.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.
25. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. birželio 3 d. įsakymu Nr. P-367
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TURTO VALDYMO IR ŪKIO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS0
3. Pagrindinė veiklos sritis:0
3.1. priežiūra ir kontrolė.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):0
4.1. turto valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA0
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:0
5.1. licencijomis ir leidimais reguliuojamos veiklos, turto valdymo sąlygų laikymosi priežiūra.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:0
6.1. turto valdymas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Organizuoja turto naudojimą arba prireikus koordinuoja turto naudojimo organizavimą.
9. Rengia ir teikia informaciją su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais klausimais.
11. Rengia su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusių dokumentų rengimą.
12. Vertina turto tinkamumą naudoti, organizuoja turto nurašymą, išardymą ir likvidavimą arba prireikus koordinuoja turto tinkamumo naudoti vertinimą, nurašymo, išardymo ir likvidavimo organizavimą.
13. Vykdo turto priežiūrą arba prireikus koordinuoja turto priežiūros vykdymą.
14. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
15. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
16. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
17. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
18. Rengia dokumentus, organizuoja ir vykdo darbus dėl turto perėmimo savivaldybės nuosavybėn.
19. Dalyvauja savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais bei savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais sudarytų komisijų darbe, darbo grupėse, pasitarimuose ir teikia reikalingą informaciją bei pasiūlymus.
20. Rengia dokumentus dėl turto pripažinimo nereikalingu, netinkamu (negalimu) naudoti, jo nurašymo.
21. Rengia dokumentus dėl savivaldybės turto išnuomavimo, perdavimo valdyti ir naudotis pagal panaudos sutartis ir patikėjimo teise.
22. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
23. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
23.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
23.3. studijų kryptis – teisė (arba);
23.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
23.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.6. darbo patirtis – turto valdymo patirtis;
23.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
24. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
24.1. vertės visuomenei kūrimas – 3;
24.2. organizuotumas – 3;
24.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
24.4. analizė ir pagrindimas – 4;
24.5. komunikacija – 3.
25. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. birželio 3 d. įsakymu Nr. P-367
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TURTO VALDYMO IR ŪKIO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS0
3. Pagrindinė veiklos sritis:0
3.1. priežiūra ir kontrolė.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):0
4.1. turto valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA0
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:0
5.1. licencijomis ir leidimais reguliuojamos veiklos, turto valdymo sąlygų laikymosi priežiūra.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:0
6.1. turto valdymas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Organizuoja turto naudojimą arba prireikus koordinuoja turto naudojimo organizavimą.
9. Rengia ir teikia informaciją su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais klausimais.
11. Rengia su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusių dokumentų rengimą.
12. Vertina turto tinkamumą naudoti, organizuoja turto nurašymą, išardymą ir likvidavimą arba prireikus koordinuoja turto tinkamumo naudoti vertinimą, nurašymo, išardymo ir likvidavimo organizavimą.
13. Vykdo turto priežiūrą arba prireikus koordinuoja turto priežiūros vykdymą.
14. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
15. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
16. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
17. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
18. Rengia dokumentus, organizuoja ir vykdo darbus dėl turto perėmimo savivaldybės nuosavybėn.
19. Dalyvauja savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais bei savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais sudarytų komisijų darbe, darbo grupėse, pasitarimuose ir teikia reikalingą informaciją bei pasiūlymus.
20. Rengia dokumentus dėl turto pripažinimo nereikalingu, netinkamu (negalimu) naudoti, jo nurašymo.
21. Rengia dokumentus dėl savivaldybės turto išnuomavimo, perdavimo valdyti ir naudotis pagal panaudos sutartis ir patikėjimo teise.
22. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
23. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
23.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
23.3. studijų kryptis – teisė (arba);
23.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
23.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.6. darbo patirtis – turto valdymo patirtis;
23.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
24. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
24.1. vertės visuomenei kūrimas – 3;
24.2. organizuotumas – 3;
24.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
24.4. analizė ir pagrindimas – 4;
24.5. komunikacija – 3.
25. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. lapkričio 19 d. įsakymu Nr. P-809
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TURTO VALDYMO IR ŪKIO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. sprendimų įgyvendinimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. turto valdymas;
4.2. administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija
5.1. parama būstui.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. turto valdymas, daugiabučių bendro naudojimo objektų administravimas;
6.2. prekybos alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais veiklos licencijavimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Rengia ir teikia informaciją su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Rengia su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusių dokumentų rengimą.
11. Vertina turto tinkamumą naudoti, organizuoja turto nurašymą, išardymą ir likvidavimą arba prireikus koordinuoja turto tinkamumo naudoti vertinimą, nurašymo, išardymo ir likvidavimo organizavimą.
12. Vykdo turto priežiūrą arba prireikus koordinuoja turto priežiūros vykdymą.
13. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
14. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
15. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
16. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
17. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
18. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
19. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
20. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
21. Rengia dokumentus, organizuoja ir vykdo paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti teikimą, nagrinėja prašymus ir formuoja pažymas dėl šeimų teisės į finansinę paskatą pirmąjį būstą įsigyjančioms jaunoms šeimoms patvirtinimo.
22. Tvarko savivaldybės teritorijoje esantį bešeimininkį turtą (įteisinimas, likvidavimas).
23. Organizuoja savivaldybės parduodamų nekilnojamojo turto objektų turto vertinimo ataskaitų parengimą, rengia dokumentus, organizuoja ir vykdo darbus dėl nekilnojamojo turto objektų registro ir kadastro bylų sudarymo ir įregistravimo Nekilnojamojo turto registre.
24. Rengia dokumentus dėl licencijų verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais, tabako gaminiais išdavimo, papildymo, patikslinimo, galiojimo sustabdymo ar panaikinimo.
25. Dalyvauja savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais bei savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais sudarytų komisijų darbe, darbo grupėse, pasitarimuose ir teikia reikalingą informaciją bei pasiūlymus.
26. Vykdo asmenų, pretenduojančių teikti bendrojo naudojimo objektų administravimo paslaugas, atranką, teisės aktų nustatyta tvarka skiria Rokiškio rajono savivaldybės teritorijoje esančių daugiabučių namų bendro naudojimo objektų administratorius.
27. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
28. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
28.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.2. studijų kryptis – vadyba (arba);
28.3. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
28.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
28.5. studijų kryptis – ekonomika (arba);
arba:
28.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.7. darbo patirtis – administracinio darbo srityje;
28.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
29. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
29.1. komunikacija – 3;
29.2. analizė ir pagrindimas – 4;
29.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
29.4. organizuotumas – 3;
29.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.
30. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
30.1. konfliktų valdymas – 3.
31. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
1. Turto valdymo ir ūkio skyriaus vairuotojas yra priskiriamas kvalifikuotų darbuotojų grupei.
2. Pareigybės lygis – C.
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1 turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir ne mažesnį kaip dvejų metų vairuotojo darbo stažą;
3.2. turėti ne mažesnės kaip B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir galiojančią Vairuotojo sveikatos patikrinimo medicininę pažymą, kuri leidžia vairuoti atitinkamos rūšies transporto priemones;
3.3. išmanyti apie automobilių techninę priežiūrą ir priemones, kuro ir tepalų klasifikaciją, savybes ir sunaudojimo normas.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. veža tarnybiniais lengvaisiais automobiliais Rokiškio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) mero pavaduotoją, Savivaldybės tarybos narius, kai šie vykdo savo įgaliojimus, administracijos vadovus, Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos, administracijos padalinių vedėjus, jų pavaduotojus ir specialistus į nurodytas vietas, perveža nedidelės apimties siuntas ir krovinius;
4.2. užtikrina gerą naudojamų ir priskirtų transporto priemonių techninę būklę ir švarą prieš išvykdamas į kelionę, kelyje ir parvykęs, saugų keleivių pavėžėjimą į paskirtas vietas;
4.3. prižiūri savivaldybei priklausančias transporto priemones, rūpinasi jų technine būkle, komplektacija, nustato nesudėtingus transporto priemonių gedimus ir juos pašalina savo jėgomis;
4.4. informuoja skyriaus vyriausiąjį specialistą (ūkiui) apie savivaldybei priklausančių transporto priemonių gedimus kurie kelia grėsmę saugiam jų naudojimui ir eksploatacijai, besibaigiančius transporto priemonių draudimų polisų, techninių apžiūrų ir kuro įsigijimo kortelių galiojimus;
4.5. suderinęs su skyriaus vyriausiuoju specialistu (ūkiui) organizuoja transporto priemonių remonto darbus, atlieka periodinį techninį aptarnavimą ir jas apdraudžia, užtikrina saugią transporto priemonių eksploataciją;
4.6. prieš pastatydamas transporto priemones į nuolatinę saugojimo ar statymo vietą nuplauna ir išvalo transporto priemonių salonus;
4.7. užtikrina saugų, tvarkingą ir racionalų materialinių vertybių ir kuro panaudojimą;
4.8. padeda iškrauti ir pakrauti pervežamą inventorių ir prekes;
4.9. saugo transporto priemonių ir kelionių dokumentus, degalų įsigijimo korteles, pervežamus dokumentus, inventorių ir prekes;
4.10. prižiūri ir tvarko automobiliams skirtų garažų skyrius ir privažiavimą prie jų;
4.11. pildo priskirtų transporto priemonių kelionės apskaitos lapus, ir atsiskaito už nuvažiuotus kilometrus, bei sunaudotą kurą;
4.12. pagal kompetenciją vykdo skyriaus vedėjo pavedimus.
Turto valdymo ir ūkio skyriaus vairuotojas yra priskiriamas kvalifikuotų darbuotojų grupei.
Pareigybės lygis – C.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1 turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir ne mažesnį kaip dvejų metų vairuotojo darbo stažą;
3.2. turėti ne mažesnės kaip B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir galiojančią Vairuotojo sveikatos patikrinimo medicininę pažymą, kuri leidžia vairuoti atitinkamos rūšies transporto priemones;
3.3. išmanyti apie automobilių techninę priežiūrą ir priemones, kuro ir tepalų klasifikaciją, savybes ir sunaudojimo normas.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. veža tarnybiniais lengvaisiais automobiliais Rokiškio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) merą, mero pavaduotoją, Savivaldybės tarybos narius, kai šie vykdo savo įgaliojimus, administracijos vadovus, Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos, administracijos padalinių vedėjus, jų pavaduotojus ir specialistus į nurodytas vietas, perveža nedidelės apimties siuntas ir krovinius;
4.2. užtikrina gerą naudojamų ir priskirtų transporto priemonių techninę būklę ir švarą prieš išvykdamas į kelionę, kelyje ir parvykęs, saugų keleivių pavėžėjimą į paskirtas vietas;
4.3. prižiūri savivaldybei priklausančias transporto priemones, rūpinasi jų technine būkle, komplektacija, nustato nesudėtingus transporto priemonių gedimus ir juos pašalina savo jėgomis;
4.4. informuoja skyriaus vyriausiąjį specialistą (ūkiui) apie savivaldybei priklausančių transporto priemonių gedimus, kurie kelia grėsmę saugiam jų naudojimui ir eksploatacijai, besibaigiančius transporto priemonių draudimų polisų, techninių apžiūrų ir kuro įsigijimo kortelių galiojimus;
4.5. suderinęs su skyriaus vyriausiuoju specialistu (ūkiui) organizuoja transporto priemonių remonto darbus, atlieka periodinį techninį aptarnavimą ir jas apdraudžia, užtikrina saugią transporto priemonių eksploataciją;
4.6. prieš pastatydamas transporto priemones į nuolatinę saugojimo ar statymo vietą nuplauna ir išvalo transporto priemonių salonus;
4.7. užtikrina saugų, tvarkingą ir racionalų materialinių vertybių ir kuro panaudojimą;
4.8. padeda iškrauti ir pakrauti pervežamą inventorių ir prekes;
4.9. saugo transporto priemonių ir kelionių dokumentus, degalų įsigijimo korteles, pervežamus dokumentus, inventorių ir prekes;
4.10. prižiūri ir tvarko automobiliams skirtų garažų skyrius ir privažiavimą prie jų;
4.11. pildo priskirtų transporto priemonių kelionės apskaitos lapus ir atsiskaito už nuvažiuotus kilometrus, bei sunaudotą kurą Centralizuotos buhalterinės apskaitos skyriui;
4.12. pagal kompetenciją vykdo Turto valdymo ir ūkio skyriaus vedėjo pavedimus.
1. Turto valdymo ir ūkio skyriaus vairuotojas yra priskiriamas kvalifikuotų darbuotojų grupei.
2. Pareigybės lygis – C.
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1 turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir ne mažesnį kaip dvejų metų vairuotojo darbo stažą;
3.2. turėti ne mažesnės kaip B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir galiojančią Vairuotojo sveikatos patikrinimo medicininę pažymą, kuri leidžia vairuoti atitinkamos rūšies transporto priemones;
3.3. išmanyti apie automobilių techninę priežiūrą ir priemones, kuro ir tepalų klasifikaciją, savybes ir sunaudojimo normas.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. veža tarnybiniais lengvaisiais automobiliais Rokiškio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) mero pavaduotoją, Savivaldybės tarybos narius, kai šie vykdo savo įgaliojimus, administracijos vadovus, Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos, administracijos padalinių vedėjus, jų pavaduotojus ir specialistus į nurodytas vietas, perveža nedidelės apimties siuntas ir krovinius;
4.2. užtikrina gerą naudojamų ir priskirtų transporto priemonių techninę būklę ir švarą prieš išvykdamas į kelionę, kelyje ir parvykęs, saugų keleivių pavėžėjimą į paskirtas vietas;
4.3. prižiūri savivaldybei priklausančias transporto priemones, rūpinasi jų technine būkle, komplektacija, nustato nesudėtingus transporto priemonių gedimus ir juos pašalina savo jėgomis;
4.4. informuoja skyriaus vyriausiąjį specialistą (ūkiui) apie savivaldybei priklausančių transporto priemonių gedimus kurie kelia grėsmę saugiam jų naudojimui ir eksploatacijai, besibaigiančius transporto priemonių draudimų polisų, techninių apžiūrų ir kuro įsigijimo kortelių galiojimus;
4.5. suderinęs su skyriaus vyriausiuoju specialistu (ūkiui) organizuoja transporto priemonių remonto darbus, atlieka periodinį techninį aptarnavimą ir jas apdraudžia, užtikrina saugią transporto priemonių eksploataciją;
4.6. prieš pastatydamas transporto priemones į nuolatinę saugojimo ar statymo vietą nuplauna ir išvalo transporto priemonių salonus;
4.7. užtikrina saugų, tvarkingą ir racionalų materialinių vertybių ir kuro panaudojimą;
4.8. padeda iškrauti ir pakrauti pervežamą inventorių ir prekes;
4.9. saugo transporto priemonių ir kelionių dokumentus, degalų įsigijimo korteles, pervežamus dokumentus, inventorių ir prekes;
4.10. prižiūri ir tvarko automobiliams skirtų garažų skyrius ir privažiavimą prie jų;
4.11. pildo priskirtų transporto priemonių kelionės apskaitos lapus, ir atsiskaito už nuvažiuotus kilometrus, bei sunaudotą kurą;
4.12. pagal kompetenciją vykdo skyriaus vedėjo pavedimus.
1. Turto valdymo ir ūkio skyriaus vairuotojas yra priskiriamas kvalifikuotų darbuotojų grupei.
2. Pareigybės lygis – C.
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1 turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir ne mažesnį kaip dvejų metų vairuotojo darbo stažą;
3.2. turėti ne mažesnės kaip B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir galiojančią Vairuotojo sveikatos patikrinimo medicininę pažymą, kuri leidžia vairuoti atitinkamos rūšies transporto priemones;
3.3. išmanyti apie automobilių techninę priežiūrą ir priemones, kuro ir tepalų klasifikaciją, savybes ir sunaudojimo normas.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. veža tarnybiniais lengvaisiais automobiliais Rokiškio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) mero pavaduotoją, Savivaldybės tarybos narius, kai šie vykdo savo įgaliojimus, administracijos vadovus, Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos, administracijos padalinių vedėjus, jų pavaduotojus ir specialistus į nurodytas vietas, perveža nedidelės apimties siuntas ir krovinius;
4.2. užtikrina gerą naudojamų ir priskirtų transporto priemonių techninę būklę ir švarą prieš išvykdamas į kelionę, kelyje ir parvykęs, saugų keleivių pavėžėjimą į paskirtas vietas;
4.3. prižiūri savivaldybei priklausančias transporto priemones, rūpinasi jų technine būkle, komplektacija, nustato nesudėtingus transporto priemonių gedimus ir juos pašalina savo jėgomis;
4.4. informuoja skyriaus vyriausiąjį specialistą (ūkiui) apie savivaldybei priklausančių transporto priemonių gedimus kurie kelia grėsmę saugiam jų naudojimui ir eksploatacijai, besibaigiančius transporto priemonių draudimų polisų, techninių apžiūrų ir kuro įsigijimo kortelių galiojimus;
4.5. suderinęs su skyriaus vyriausiuoju specialistu (ūkiui) organizuoja transporto priemonių remonto darbus, atlieka periodinį techninį aptarnavimą ir jas apdraudžia, užtikrina saugią transporto priemonių eksploataciją;
4.6. prieš pastatydamas transporto priemones į nuolatinę saugojimo ar statymo vietą nuplauna ir išvalo transporto priemonių salonus;
4.7. užtikrina saugų, tvarkingą ir racionalų materialinių vertybių ir kuro panaudojimą;
4.8. padeda iškrauti ir pakrauti pervežamą inventorių ir prekes;
4.9. saugo transporto priemonių ir kelionių dokumentus, degalų įsigijimo korteles, pervežamus dokumentus, inventorių ir prekes;
4.10. prižiūri ir tvarko automobiliams skirtų garažų skyrius ir privažiavimą prie jų;
4.11. pildo priskirtų transporto priemonių kelionės apskaitos lapus, ir atsiskaito už nuvažiuotus kilometrus, bei sunaudotą kurą;
4.12. pagal kompetenciją vykdo skyriaus vedėjo pavedimus.
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. rugpjūčio 26 d. įsakymu Nr. P-614
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TURTO VALDYMO IR ŪKIO SKYRIŲ
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. sprendimų įgyvendinimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Parama būstui, turto valdymas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Prekybos alkoholiniais gėrimais, tabako gaminiais ir su tabako gaminiais susijusiais gaminiais licencijavimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
11. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
12. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
15. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
16. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
17. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
18. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
19. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
20. Organizuoja savivaldybės parduodamų nekilnojamojo turto objektų vertinimo ataskaitų parengimą, rengia dokumentus ir vykdo darbus dėl nekilnojamojo turto objektų registro ir kadastro bylų sudarymo ir įregistravimo nekilnojamojo turto registre.
21. Rengia dokumentus, organizuoja ir vykdo paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti teikimą, nagrinėja prašymus ir formuoja pažymas dėl teisės į finansinę paskatą pirmąjį būstą įsigyjančioms šeimoms patvirtinimo.
22. Rengia dokumentus, organizuoja ir vykdo darbus dėl turto perėmimo savivaldybės nuosavybėn, bešeimininkio turto įteisinimo, likvidavimo.
23. Rengia dokumentus dėl mažmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais, tabako gaminiais ir su tabako gaminiais susijusiais gaminiais licencijavimo.
24. Rengia dokumentus dėl turto išnuomavimo, perdavimo valdyti ir naudotis pagal panaudos sutartis, patikėjimo teise.
25. Dalyvauja savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais bei savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais sudarytų komisijų darbe, darbo grupėse, pasitarimuose ir teikia reikalingą informaciją bei pasiūlymus.
26. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
27. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
27.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
27.3. studijų kryptis – teisė;
27.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
27.5. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
27.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.7. darbo patirtis – turto valdymo patirtis;
27.8. darbo patirties trukmė – 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
28. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
28.1. komunikacija – 3;
28.2. analizė ir pagrindimas – 4;
28.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
28.4. organizuotumas – 3;
28.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.
29. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
29.1. konfliktų valdymas – 3;
29.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 3;
29.3. informacijos valdymas – 3.
Susipažinau
(Parašas)
(Vardas ir pavardė)
(Data)
Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. cookies). Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais.
Jei Jūs sutinkate, kad šiems tikslams būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“ ir toliau naudokitės svetaine.
Kad veiktų užklausos forma, naudojame sistemą „Google ReCaptcha“, kuri padeda atskirti jus nuo interneto robotų, kurie siunčia brukalus (angl. spam) ir panašaus tipo informaciją.
Taigi, kad šios užklausos forma užtikrintai veiktų, jūs turite pažymėti „Sutinku su našumo slapukais“.
Šie slapukai yra būtini, kad veiktų svetainė, ir negali būti išjungti. Šie slapukai nesaugo jokių duomenų, pagal kuriuos būtų galima jus asmeniškai atpažinti, ir yra ištrinami išėjus iš svetainės.
Našumo slapukai
Šie slapukai leidžia apskaičiuoti, kaip dažnai lankomasi svetainėje, ir nustatyti duomenų srauto šaltinius – tik turėdami tokią informaciją galėsime patobulinti svetainės veikimą. Jie padeda mums atskirti, kurie puslapiai yra populiariausi, ir matyti, kaip vartotojai naudojasi svetaine. Tam mes naudojamės „Google Analytics“ statistikos sistema. Surinktos informacijos neplatiname. Surinkta informacija yra visiškai anonimiška ir tiesiogiai jūsų neidentifikuoja.
Reklaminiai slapukai
Šie slapukai yra naudojami trečiųjų šalių, kad būtų galima pateikti reklamą, atitinkančią jūsų poreikius. Mes naudojame slapukus, kurie padeda rinkti informaciją apie jūsų veiksmus internete ir leidžia sužinoti, kuo jūs domitės, taigi galime pateikti tik Jus dominančią reklamą. Jeigu nesutinkate, kad jums rodytume reklamą, palikite šį langelį nepažymėtą.