ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS VERTINIMAS PAGAL ANONIMINĖS ASMENŲ APKLAUSOS, ATLIKTOS 2024 METAIS, REZULTATUS
Rokiškio rajono savivaldybės administracija kasmet atlieka asmenų aptarnavimo kokybės stebėseną, kuri suteikia grįžtamąjį ryšį apie Klientų aptarnavimo standarto laikymąsi, padeda nustatyti tobulintas sritis.
2024 m. spalio 7 d. – gruodžio 8 d. buvo vykdoma anoniminė apklausa. Anketa buvo sudaryta iš 12 klausimų. Klausimynus raštu užpildė 78 Rokiškio rajono savivaldybės klientai, o elektroninėje sistemoje – 229 asmenys. Vidutinis respondentų amžius – 48 metai. Dauguma (56,35 proc.) respondentų yra gyvenantys Rokiškio rajone. Atsakymus į anketos klausimus pateikė ir respondentai (1,99 proc.) iš Vilniaus, Anykščių rajono ir netgi atvykę iš Jungtinės Karalystės.
Anoniminės apklausos tikslas – sužinoti, kaip asmenys vertina asmenų aptarnavimą vieno langelio principu, aptarnavusių darbuotojų pagarbą klientui, darbuotojų pasiekiamumą, taip pat, ar buvo suteikta išsami informacija apie prašymo, skundo nagrinėjimo eigą ir terminus, ar rūpimi klausimai išspręsti kvalifikuotai.
Atliktos apklausos duomenimis, didžioji dalis – 71,01 proc. (218) gyventojų gerai įvertino specialistų dėmesingumą ir paslaugumą, 59,28 proc. (182) respondentų rūpimi klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai. Aptarnavimą vieno langelio principu 58,96 proc. gyventojų įvertino gerai, 27,04 proc. – vidutiniškai, 14 proc. – blogai. Buvo gautas komentaras, kad vienas langelis – geras principas, kadangi greitai išsprendžiama problema, išsamiai suteikiama reikalinga informacija. Mažiausiai palankiai buvo įvertintas savivaldybės specialistų pasiekiamumas telefonu, elektroniniu paštu bei atvykus – 57 proc. pateikė teigiamą įvertinimą, 28,99 proc. respondentų pasiekiamumą įvertino vidutiniškai, 14,01 proc. – blogai. Dalis asmenų dėkojo už mandagų ir kvalifikuotą aptarnavimą, suteiktą aiškią informaciją, laiku ir kokybiškai atliktas paslaugas. Apklaustieji linkėjo išlikti tokiems energingiems ir paslaugiems, bet pasigenda informacijos savivaldybės interneto svetainėje, siūlė mažinti laukiančiųjų eiles, teikti daugiau informacijos.
Apklausa parodė, kad daugiausia asmenų (63,85 proc.) atvyko į Rokiškio rajono savivaldybės administraciją arba seniūniją konsultuotis tiesiogiai žodžiu, 25,08 proc. (77) respondentų pažymėjo, kad rūpimais klausimais kreipėsi telefonu. Dalis apklaustųjų (3,58 proc. (11)) kreipėsi elektroniniu būdu (per elektroninių valdžios vartų portalą, SPIS, MGDVIS, TPDRIS, ŽPDRIS ir kitas informacines sistemas). Kaip ir 2023 m., taip ir 2024 m., mažiausias respondentų skaičius (0,65 proc.) kreipėsi paprastu arba registruotu laišku.
Išanalizavus anketos duomenis, matyti, kad dažniausi klausimai, dėl kurių yra kreipiamasi į savivaldybės administraciją, yra susiję su socialinėmis paslaugomis ir išmokomis (35,51 proc.), gyvenamosios vietos deklaravimu (10,75 proc.), želdinių kirtimu ir genėjimu (7,49 proc.), pirmine teisine pagalba (5,86 proc.).
Didžioji dalis apklaustųjų (27,04 proc.) apie apklausą sužinojo „Gimtojo Rokiškio“ paskyroje, 21,82 proc. (67) apklaustųjų anketas rado savivaldybės „Facebook“ paskyroje, o 19,87 proc. (61) – savivaldybės klientų priimamajame ar seniūnijoje.
Išsamią apklausos ataskaitą rasite:
https://rokiskis.lt/wp-content/uploads/2024/01/Apklausos-rezultatai-2024_analize.pdf