Sena svetainė
Paraiškos finansavimui

Turizmo specialistams vyko mokymai apie skaitmeninę turizmo rinkodarą

#LatLit #sugrazintaistorija #reclaimedhistory

Interreg Latvia – Lithuania Programme

Lapkričio 13 – 14 dienomis Rokiškio rajono savivaldybės administracija organizavo įgyvendinamo LAT-LIT projekto „Sugrąžinta istorija“ nuotolinius mokymus „Skaitmeninė turizmo objektų ir produktų rinkodara: naujovės, teorija bei praktika“. Į mokymus susirinko turizmo srities specialistai bei turizmo naujovėmis besidomintys dalyviai iš Rokiškio, Akmenės ir Panevėžio rajonų.

Pirmąją mokymų dieną Regioninės politikos grupės vadovė Rasa Tamulevičiūtė, atstovaujanti Lietuvos Respublikos Vidaus reikalų ministerijai, pristatė regionuose vykstančias investicijas į turizmą ir kultūrą bei iššūkius, su kuriais susiduriama šioje srityje.
Savo žiniomis apie dirbtinio intelekto įrankius dalinosi „Befriend AI“ įkūrėjas ir ChatGPT treneris Dovydas Zavadskis. Jis pademonstravo, kaip šiuolaikiniai dirbtinio intelekto sprendimai gali padėti kurti reklamines medžiagas, afišas bei kitus turizmo rinkodarai skirtus produktus. Apie inovacijas ir kūrybingumą turizmo marketinge kalbėjo „GConsulting“ vadovas bei marketingo strategas Giedrius Juozapavičius.

Antrąją mokymų dieną socialinio projekto „We love Lithuania“ įkūrėjas Simonas Rudaminas aptarė turizmo kanalus ir jų veikimo principus. Mokymų dalyviai taip pat gilinosi į asmeninio prekės ženklo kūrimo galimybes „LinkedIn“ platformoje. Socialinių tinklų specialistai ir skaitmeninės rinkodaros agentūros „Matomi“ partneriai Laura Loginova ir Eivydas Adomavičius ne tik paaiškino, kaip sukurti profesionalią „LinkedIn“ paskyrą, bet ir pasidalino praktiniais patarimais, kaip joje pateikti svarbiausią informaciją bei formuoti nuoseklų asmeninį prekės ženklą.

Mokymai suteikė dalyviams galimybę įgyti praktinių žinių ir įkvėpimo efektyviai taikyti skaitmeninės rinkodaros sprendimus turizmo srityje.