Kas yra Asmeninio asistento paslauga?
Atsižvelgiant į individualius asmens poreikius, asmeniui suteikiama individuali pagalba namuose ir viešojoje aplinkoje ( palydint ir komunikuojant , kuri padėtų gyventi bendruomenėje ir integruotis į ją, neleistų izoliuoti asmens nuo bendruomenės ir skatintų savarankiškumą, būtiną kasdieniniame gyvenime.
Gauti paslaugas gali:
Asmenys, kurių funkcijos, veikla, dalyvumas dėl negalios yra visiškai arba iš dalies apriboti ( negali savarankiškai orientuotis, judėti, dirbti, tvarkyti asmeninio ir socialinio gyvenimo) ir kuriems reikalinga kitų asmenų pagalba.
Prioritetą gauti paslaugas turi asmenys kurie:
- mokosi pagal formaliojo švietimo programas;
- dirba arba ieško darbo, naudodamiesi Užimtumo tarnybos teikiama pagalba įsidarbinant paslaugomis;
- gyvena vieni.
Kur kreiptis, kad gautum Asmeninio asistento paslaugas?
Kreiptis reikia į asmens nuolatinės gyvenamosios vietos seniūniją ir pateikti:
- prašymą dėl reikalingų Asmeninio asistento paslaugų;
- asmens negalią patvirtinantį dokumentą;
- dokumentus, pažymas patvirtinančius asmens gaunamas pajamas;
- dokumentus ar kitą informaciją, pagrindžiančius prioriteto suteikimą (pvz, moksleivio ar studento pažymėjimą, darbdavio pažymą, dokumentą, kad yra registruotas Užimtumo tarnyboje ir pan );
- asmens tapatybės dokumentus, o jei kreipiasi asmens atstovas įgaliojimą ar raštišką sutikimą.