- Meras, mero pavaduotojas ir patarėjai
- Savivaldybės administracija
- Kontrolės ir audito tarnyba
- Komisijos, tarybos, darbo grupės
- Architektūros ir paveldosaugos skyrius
- Bendrasis skyrius
- Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrius
- Centralizuotos buhalterinės apskaitos skyrius
- Centralizuota vidaus audito tarnyba
- Finansų skyrius
- Komunikacijos ir kultūros skyrius
- Socialinės paramos ir sveikatos skyrius
- Statybos ir infrastruktūros plėtros skyrius
- Strateginio planavimo ir investicijų skyrius
- Viešųjų pirkimų skyrius
- Švietimo ir sporto skyrius
- Teisės ir personalo skyrius
- Turto valdymo ir ūkio skyrius
- Žemės ūkio skyrius
- Seniūnijos
Respublikos g. 94, LT-42136, Rokiškis
Įstaigos kodas: 188772248
Tel. nr.: (8 458) 71 233, faks. (8 458) 71 420
El. paštas: savivaldybe@rokiskis.lt
`
Pareigos | Vardas, Pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys | |
Jaunimo reikalų koordinatorius (vyriausiasis specialistas) | Gediminas Kriovė | 1 užduotis: Jaunimo problemų sprendimų plano parengimas
2 užduotis: Pateikti projektą ,,Vasaros užimtumo ir integracijos į darbo rinką programos” finansavimui gauti 3 užduotis: Suorganizuoti Panevėžio regiono konferenciją skirtą jaunimo politikos stiprinimui Panevėžio regione 4 užduotis: Plėtoti jaunimo savanoriškos tarnybos galimybes Rokiškio rajone |
|
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Vyriausioji specialistė civilinei saugai ir mobilizacijai
|
Giedrė Kunigėlienė | 1 užduotis: Peržiūrėti ir atnaujinti Rokiškio rajono savivaldybės ekstremalių situacijų valdymo planą.
2 užduotis: Atnaujinti Savivaldybės civilinio mobilizacinio personalo rezervo sąrašą. 3 užduotis: Organizuoti Savivaldybės lygio civilinės saugos pratybas. |
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorė
|
Birutė Šlikienė | 1 užduotis: Koordinuoti Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo įgyvendinimą Rokiškio rajono savivaldybėje
2 užduotis: Vykdyti Koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, sveikatos ir socialinių priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės stebėseną Rokiškio rajono savivaldybėje. 3 užduotis: Bendradarbiauti su institucijomis, dirbančiomis su vaikais ir jų šeimomis, skatinti institucijų tarpusavio bendradarbiavimą, veiksmų suderinamumą teikiant kokybiškas paslaugas. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS CENTRALIZUOTOS BUHALTERINĖS APSKAITOS SKYRIUS
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Skyriaus vedėja
|
Rita Baltakienė | 1 užduotis: Atlikti bendrą susistemintą Centralizuotos buhalterinės apskaitos skyriaus buhalterinėje apskaitoje susidariusių 2022-01-01 datai, einamųjų metų administracinių, investicinių, finansinių skolų analizę ir palyginti su praėjusiais 2021 metais, analizuojamu laikotarpiu 2021-01-01 datai.
2 užduotis: Atlikti bendrą Centralizuotos buhalterinės apskaitos skyriaus vedamų įstaigų, administracijos, seniūnijų darbo užmokesčio fondo panaudojimo, mokėjimo analizę už viršvalandinį darbą, už darbą švenčių ir poilsio dienomis ir analizės duomenis palyginti su praėjusiais 2021 metais. Išvadą apie darbo užmokesčio fondo panaudojimą teikti administracijos direktoriui. 3 užduotis: Patikrinti Rokiškio rajono savivaldybės administracijos Centralizuotos buhalterinės apskaitos skyriaus vedamų įstaigų, skyrių, administracijos ir seniūnijų suvestus nekilnojamojo ir kilnojamojo ilgalaikio turto apskaitos duomenis, šioms turto grupėms nusidėvėjimo skaičiavimą, Finansų valdymo apskaitos sistemoje. 4 užduotis: Per 2022 metus, baigus formuoti UAB Alna Business Solutions Finansų valdymo apskaitos sistemos programoje viešųjų pirkimų sutarčių modulio duomenis, Centralizuotos buhalterinės apskaitos skyriui reikalinga viešųjų pirkimų sutartis susieti su sąskaitomis faktūromis, organizuoti administracijos, seniūnijų, skyrių buhalterinių sąskaitų faktūrų suvedimą pagal viešųjų pirkimų sutartis. |
Skyriaus vedėjos pavaduotoja | Nijolė Prievelienė | 1 užduotis: Parengti finansuojamų projektų iš Europos Sąjungos ir užsienio institucijų ar fondų lėšomis vykdomų analizės suvestinę už 2022 m. ir palyginti su 2021 m. duomenimis.
2 užduotis: Finansinių ataskaitų rinkinių pateikimas pagal VSAFAS reikalavimus ir teisingų duomenų pateikimas į VSAKIS. 3 užduotis: Atlikti analizę apie savivaldybės administracijos ir seniūnijų darbuotojų priskaičiuotas sumas už viršvalandinį darbą, darbą poilsio ir švenčių dienomis, naktinį darbą už 2022 m. ir palyginti su 2021 m. duomenimis. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS CENTRALIZUOTA VIDAUS AUDITO TARNYBA
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Tarnybos vadovė
|
Aušra Kriovė | 1 užduotis: Pagal su Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriumi suderintą Vidaus audito tarnybos 2022 m. veiklos planą, vadovaujantis vidaus auditą reglamentuojančiais teisės aktais užtikrinti, kad visos priemonės pagal tarnybos veiklos plane numatytas veiklos sritis būtų įgyvendintos.
2 užduotis: Organizuoti vidaus auditų ataskaitose pateiktų rekomendacijų įgyvendinimo (poauditinės veiklos) vertinimą. |
Vyriausioji specialistė | Simona Šulienė | 1 užduotis: Pagal su Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriumi suderintą Vidaus audito tarnybos 2022 m. veiklos planą, vadovaujantis Tarnybos vadovo pavedimais, atlikti vidaus auditus, nustatyti problemas, susijusias su vidaus kontrolės sistemos funkcionavimu viešuosiuose juridiniuose asmenyse iki 2022 m. gruodžio 31 d. Atlikti 6 vidaus auditus iki 2022 m. gruodžio 31 d.
2 užduotis: Kontroliuoti rekomendacijų įgyvendinimą audituotuose subjektuose iki 2022 m. gruodžio 31 d. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIUS
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Skyriaus vedėja
|
Aistė Sketerytė-Jasinevičienė | 1 užduotis: Peržiūrėti ir atnaujinti Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020-10-09 įsakymu Nr. AV-1040 patvirtintą Santuokos registravimo Rokiškio rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriuje tvarkos aprašą.
2 užduotis: Atlikti Rokiškio rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriuje susituokusių asmenų apklausą apie suteiktų paslaugų kokybę, ceremonijos eigą, aplinką ir pan. bei pateikti apklausos rezultatus tiesioginiam vadovui. 3 užduotis: Peržiūrėti Rokiškio rajono savivaldybės tarybos 2007-06-29 sprendimu Nr. TS-8.126 patvirtintą Rokiškio rajono savivaldybės valstybės tarnautojų ir darbuotojų elgesio kodeksą ir jį pakeisti, kad atitiktų Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 13 straipsnyje “Antikorupcinių elgesio standartų diegimas” numatytus reikalavimus. |
Skyriaus vedėjos pavaduotoja | Gitana Puluikienė | 1 užduotis: Pateikti Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialui savivaldybės darbuotojų, atsakingų už archyvinių dokumentų tvarkymą, sąrašą dėl duomenų atnaujinimo Elektroninio archyvo informacinėje sistemoje (EAIS).
2 užduotis: Atnaujinti (papildyti) savivaldybės internetinėje svetainėje, esančią informaciją apie skyriaus archyvinių duomenų tvarkymą. |
Vyriausioji specialistė | Gražina Švanienė | 1 užduotis: Papildyti Rokiškio rajono savivaldybės administracijos tinklalapyje Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus informaciją apie santuokų registravimo tvarką, teikiamas paslaugas, statistinę informaciją.
2 užduotis: Suformuoti word formatu Pandėlio rajono gimimo, santuokos, ištuokos, mirties, įvaikinimo, vardo/pavardės pakeitimo, atstatytų gimimo aktų įrašų abėcėlinį žurnalą (1961 m.) 3 užduotis: Suformuoti word formatu Pandėlio ir Rokiškio rajonų gimimo, santuokos, ištuokos, mirties, vardo/pavardės pakeitimo, atstatytų gimimo aktų įrašų abėcėlinį žurnalą (1962 m.) |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TEISĖS IR PERSONALO SKYRIUS
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Skyriaus vedėja
|
Regina Strumskienė | 1 užduotis: Parengti ir peržiūrėti visus dokumentus, atlikti reikiamas procedūras, priskirtas įmonės valdybai, dėl AB “Rokiškio komunalininkas” reorganizavimo.
2 užduotis: Parengti ir pateikti teismui dokumentus dėl daugiabučio namo griovimo be bendrasavininkių sutikimo 3 užduotis: Parengti ir patvirtinti atsparumo korupcijai politiką. |
Skyriaus vedėjos pavaduotoja | Rūta Dilienė | 1 užduotis: Pagal pateiktus Turto valdymo ir ūkio skyriaus duomenis parengti ne mažiau kaip 20 procesinių dokumentų teismui dėl valstybinės žemės skolos priteisimo bei pateikti vykdomuosius dokumentus antstoliams.
2 užduotis: Peržiūrėti savivaldybės administracijos vidaus kontrolės politikos aprašo priede nurodytus savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vidinius teisės aktus, įvertinti teisės aktų atitiktį įstatymams ir poįstatyminiams teisės aktams, teikti pasiūlymus ir rekomendacijas rengėjams dėl jų atnaujinimo. |
Vyriausioji specialistė | Daiva Jasiūnienė | 1 užduotis: Parengti darbuotojų viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo nuostatų laikymosi bei kontrolės vykdymo tvarkos aprašą.
2 užduotis: Atlikti galiojančių sutarčių inventorizaciją asmens duomenų tvarkymo aspektu. 3 užduotis: Užtikrinti informacijos apie galimybę pasinaudoti valstybės garantuojama teisinę pagalba sklaidą. Iki 2022 m. kovo 1 d. apsilankyti Panemunėlio, Jūžintų ir Kamajų seniūnijose teikiant pirminę teisinę pagalbą seniūnijų gyventojams. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS BENDRASIS SKYRIUS
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Skyriaus vedėja
|
Asta Zakarevičienė | 1 užduotis: Užtikrinti elektroninių paslaugų ir asmenų aptarnavimo proceso gerinimą ir kokybę.
2 užduotis: Siekti didinti administracijoje sudaromų elektroninių dokumentų skaičių, modeliuojant naujų administracijos elektroninių dokumentų integracijos galimybes. 3 užduotis: Organizuoti ir koordinuoti savivaldybės tarybos ir mero 2022 m. veiklos ataskaitos rengimą. 4 užduotis: Organizuoti ir koordinuoti direktoriaus 2022 m. veiklos ataskaitos rengimą. |
Skyriaus vedėjos pavaduotoja | Aušra Linkevičienė | 1 užduotis: Prižiūrint, kaip Savivaldybės administracijoje ir savivaldybės teritorijoje laikomasi teisės aktų, reglamentuojančių valstybinės kalbos vartojimą, atlikti kontrolinius įmonių, įstaigų ir visuomenės informavimo priemonių patikrinimus.
2 užduotis: Atlikti slaptų dokumentų inventorizaciją pagal Įslaptintos informacijos administravimo ir išslaptinimo tvarkos aprašą. 3 užduotis: Užtikrinti, kad Savivaldybės interneto svetainėje nuolat būtų atnaujinami Savivaldybės tarybos, komitetų narių sąrašai, skelbiami Savivaldybės tarybos protokolai ir balsavimo rezultatai. 4 užduotis: Parengti atmintinę apie Savivaldybės administracijos darbuotojų dažniausias kalbos klaidas, rengiant teisės aktų projektus. 5 užduotis: Bendradarbiaujant su informacinių technologijų specialistais, Savivaldybės interneto puslapyje sukurti valstybinės kalbos priežiūrai skirtą skiltį ir joje skelbti atmintines ir rekomendacijas dėl kalbos taisyklingumo. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TURTO VALDYMO IR ŪKIO SKYRIUS
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Skyriaus vedėja
|
Violeta Bieliūnaitė-Vanagienė | 1 užduotis: Sudaryti likviduotino savivaldybės nekilnojamojo turto veiksmų ir priemonių planą
2 užduotis: Parengti dokumentus, dėl valstybinės žemės nuomos mokesčio nepriemokos, kurios vadovaujantis teisės aktais neįmanoma išieškoti, pripažinimo beviltiška ir jos nurašymo |
Skyriaus vedėjos pavaduotoja | Kristina Tūskienė | 1 užduotis: Atlikti UAB „Rokiškio autobusų parkas“ maršrutų analizę
2 užduotis: Parengti Vežėjų (operatorių) parinkimo viešųjų paslaugų (keleivių vežimo reguliaraus susisiekimo kelių transportu) įsipareigojimams vykdyti konkurso sąlygas. |
Vyriausioji specialistė | Gailutė Vaikutienė | 1 užduotis: Parengti Rokiškio rajono savivaldybei nuosavybės teise priklausančių vandentiekio, nuotekų ir lietaus nuotekų tinklų sąrašą, suderinti su UAB “Rokiškio vandenys”, dėl jų funkcijoms naudojamų vandentiekio, nuotekų ir lietaus nuotekų tinklų. Pateikti apibendrintą sąrašą, dėl numatomo tokio turto naudotojo.
2 užduotis: Parengti išnuomoto ir perduoto panaudos pagrindais Rokiškio rajono savivaldybės nekilnojamojo turto 2022 m. tikrinimo planą. 3 užduotis: Atlikti 20 savivaldybės nekilnojamojo turto naudojimo ir sutarčių vykdymo patikrinimų. |
Vyriausioji specialistė | Asta Vinčiauskienė | 1 užduotis: Parengti susitarimus su socialinių būstų nuomininkais, dėl sutarčių pakeitimo vadovaujantis Rokiškio rajono savivaldybės būsto ir socialinio būsto nuomos bei būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos mokesčio dalies kompensacijų apskaičiavimo, mokėjimo ir permokėtų kompensacijų grąžinimo tvarkos aprašo (aktuali redakcija) 74 punktu.
2 užduotis: Išanalizuoti mažmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais licencijų turėtojų sąrašą, sudaryti licencijuojamos veiklos, licencijoje nurodytu adresu nevykdančių subjektų sąrašą ir organizuoti licencijų galiojimo sustabdymą/panaikinimą teisės aktų nustatyta tvarka. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS FINANSŲ SKYRIUS
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Skyriaus vedėja
|
Rėdutė Dūdienė | 1 užduotis: Rokiškio rajono savivaldybės 2022 metų biudžeto projekto parengimas
2 užduotis: Biudžeto vykdymas, jo kontrolė 3 užduotis: Parengti ir teikti Rokiškio rajono savivaldybės tarybai 2021m. konsoliduotą viešojo sektoriaus subjektų ataskaitą ir biudžeto vykdymo ataskaitą. 4 užduotis: Dalyvauti AB Rokiškio komunalininkas valdybos veikloje, analizuoti įmonės veiklą ir rezultatus. 5 užduotis: Dalyvauti komisijose, darbo grupėse. |
Skyriaus vedėjos pavaduotoja | Zita Žiukelienė | 1 užduotis: Apskaityti FVAS programoje pajamas ir išlaidas, priimti, patikrinti asignavimų valdytojų ataskaitas ir pagal apskaitos duomenis parengti ir pateikti 2021 m. savivaldybės biudžeto įvykdymo metinę ir einamųjų 2022 m. ketvirtines 1-sav ir 2-sav pajamų ir išlaidų ataskaitas ne vėliau kaip iki sekančio ketvirčio 25 dienos.
2 užduotis: Parengti ir pateikti į VSAKIS 2021 metų savivaldybės iždo finansinių ataskaitų rinkinį pagal VSAFAS, finansų ministro įsakymu nustatytais terminais. Suderinti su dotacijas finansuojančiomis ministerijomis ir departamentais, Valstybės ir savivaldybių iždais ir kitais VVS finansavimo sumas, gautinas ir mokėtinas pagal VSAKIS. 3 užduotis: Pagal kiekvienos dienos bankinių išrašų duomenis apskaityti savivaldybės biudžeto pajamas, dotacijas, asignavimų valdytojų pajamas, priimti asignavimų valdytojų ataskaitas ir prireikus ištaisyti klaidas, iki sekančio mėnesio 10 dienos. 4 užduotis: Parengti ir pateikti ministerijoms valstybės biudžeto tikslinių specialiųjų dotacijų ataskaitas, ne vėliau kaip iki sekančio ketvirčio 15 dienos. Grąžinti ir apskaityti nepanaudotas dotacijas atitinkamoms ministerijoms. 5 užduotis: Parengti, suformuoti ir pateikti Valstybinei mokesčių inspekcijai tiesioginių įplaukų į savivaldybės biudžetą ataskaitas, ne vėliau kaip iki sekančio mėnesio 15 dienos. |
Vyriausioji specialistė | Ramutė Balčiūnienė | 1 užduotis: Tinkamai parengti ir ne vėliau kaip iki vasario 1 d. pateikti 2022 metų biudžeto asignavimų plano projektą. Nuo spalio 10 d. pradėti rengti 2023 metų biudžeto asignavimų plano projektą.
2 užduotis: Kokybiškai tikslinti biudžeto asignavimų planą kiekvieną mėnesį iki 2022 m. gruodžio 31 d. 3 užduotis: Tinkamai parengti ir ne vėliau kaip iki gegužės 1 d. pateikti Finansų ministerijai 2022 metų savivaldybės patvirtinto biudžeto formas. 4 užduotis: Tinkamai parengti ir ne vėliau kaip 50 dienų po kiekvieno ketvirčio pasibaigimo pateikti Finansų ministerijai ,,Mokėtinų ir gautinų sumų” bei ,,Skolinių įsipareigojimų” ataskaitas 5 užduotis: Metų eigoje rengti administracijos direktoriaus įsakymus, tarybos sprendimus dėl asignavimų patikslinimo pagal asignavimų valdytojų prašymus. |
Vyriausioji specialistė | Aldona Burdinavičiūtė | 1 užduotis: Tinkamai parengti švietimo įstaigų biudžeto plano projektą ir pateikti skyriaus vedėjai ne vėliau vasario 1 d., nuo 2022 m. spalio 10 d. pradėti rengti 2023 metų švietimo įstaigų biudžeto plano projektą
2 užduotis: Kokybiškai parengti ir pateikti LR Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai lėšų panaudojimo ataskaitas nustatytais terminais. 3 užduotis: Kiekvieną ketvirtį tinkamai tikslinti švietimo įstaigų asignavimų planą pagal savivaldybės tarybos sprendimus ir įstaigų vadovų įsakymus. 4 užduotis: Pagal Viešojo sektoriaus subjektų pateiktus duomenis parengti 2021 metų savivaldybės konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinį Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS) ir pateikti LR Finansų ministerijai bei savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybai ne vėliau 2022 m. gegužės 31 d. 5 užduotis: Iki 2022 m. spalio 31 d. pateikti LR Finansų ministerijai informaciją apie kontroliuojamus Viešojo sektoriaus subjektus, atsakingus už 2022 metų Finansinių ataskaitų rinkinių rengimą Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS) įvykdymo terminas: 2022-10-31 |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINĖS PARAMOS IR SVEIKATOS SKYRIUS
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Skyriaus vedėjas
|
Vitalis Giedrikas | 1 užduotis: 1. Organizuoti Rokiškio rajono savivaldybės socialinių paslaugų 2022 metų plano patvirtinimą ir kontroliuoti jo įgyvendinimą. Socialinių paslaugų plano patvirtinimas- 1 ketv. Socialinių paslaugų plano kontrolė ir įgyvendinimas – 2022 m. – 4 ketv.
2 užduotis: Atlikti Piniginės socialinės paramos nepanaudotų lėšų panaudojimo analizę 2021-2022-m. 2022 m. – 4 ketv. 3 užduotis: Atlikti Perėjimo nuo institucinės globos šeimoje ir bendruomenėje paslaugų neįgaliesiems ir likusiems be tėvų globos vaikams socialinių paslaugų analizę. 2022 m. – 4 ketv. |
Skyriaus vedėjo pavaduotoja | Zita Čaplikienė | 1 užduotis: 1. Atlikti projekto ,,Kompleksinių paslaugų šeimai teikimo Rokiškio rajone‘‘ analizę 2022 m. – 4 ketv.
2 užduotis: 2. Atlikti Socialinių paslaugų kokybės vertinimo analizę, asmenų, gaunančių asmeninio asistento paslaugas 2022 m. – 4 ketv. 3 užduotis: 3. Atlikti Rokiškio rajone akredituotų socialinių paslaugų analizę 2022 m. – 4 ketv. |
Vyriausioji specialistė | Regina Mikulėnienė | 1 užduotis: Vienkartinių išmokų įsikurti panaudojimo analizė 2022 metais.
2 užduotis: Globos (rūpybos) ir tikslinio (rūpybos) priedo išmokų kokybinis patikrinimas, įgyvendinus 2022 m. teisinių aktų pakeitimus. 3 užduotis: Kompensacijų už išlaidas būstui šildyti analizė lyginant šildymo sezonus (2019-2020; 2020-2021, 2021-2022 m). |
Vyriausioji specialistė | Rasa Baranovskienė | 1 užduotis: Atlikti Rokiškio rajono savivaldybės Strateginio veiklos plano 04 programos 2- uždavinio analizę už 2020-2021-2022 m. m. pagal priemonių asignavimą ir produkto vertinimo kriterijų.
2 užduotis: Surinkti 2019-2020-2021-2022 m. m. duomenis ir padaryti analizę, kokios vyravusios tendencijos, turėjo įtakos šeimų, auginančių tris ir daugiau vaikų, bei gaunančių papildomą išmoką vaikui skaičiui Rokiškio rajone. 3 užduotis: Surinkti duomenis ir padaryti analizę kas įtakojo socialinės pašalpos ir kompensacijos kitu kuru gavėjų skaičiaus pokyčius Rokiškio raj. Obelių seniūnijoje per 2020-2021-2022 m. m. |
Vyriausioji specialistė | Vita Kilienė | 1 užduotis: 1. Atlikti priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinių kompensacijų mokėjimo Rokiškio rajono savivaldybėje analizę.
2 užduotis: Atlikti Rokiškio miesto seniūnijos kompensacijų kietam kurui gavėjų analizę. 3 užduotis: Patikrinti Pandėlio seniūnijos 30 socialinės pašalpos gavėjų bylų. |
Vyriausioji specialistė | Dalia Zibolienė | 1 užduotis: Prisidėti prie socialinės priežiūros paslaugų Rokiškio rajono savivaldybėje teritorijoje plėtros, akredituojant socialinės priežiūros paslaugas, pagal poreikį atlikti šių paslaugų kokybės priežiūrą.
2 užduotis: Užbaigus Europos Sąjungos lėšomis finansuojamo projekto „Bendruomeninių vaikų globos namų ir vaikų dienos centrų tinklo plėtra Rokiškio rajono savivaldybėje“ veiklas, atlikti paslaugų, teikiamų vaikams Rokiškio rajone analizę, įvertinant šio projekto indėlį paslaugų kokybei. 3 užduotis: Pagalbos pinigų globojamiems vaikams panaudojimo tikslingumo, taiklumo ir poveikio vaiko poreikių pagerinimui analizė. |
Savivaldybės gydytoja (vyriausioji specialistė) | Evelina Grėbliauskienė | 1 užduotis: Išanalizuoti Rokiškio rajono savivaldybės administracijos darbuotojų privalomą testavimą, pasiskiepijusių skaičių, persirgusių skaičių, metų ketvirčiais esant ekstremaliajai situacijai ir (ar) karantinui iki 2022 m. gruodžio 31 d.
2 užduotis: Patikrinti ne mažiau kaip 3 objektus (veiklos sritis) kaip laikomasi ekstremaliosios situacijos ir (ar) karantino rėžimo apribojimų ir pateikti išvadas iki 2022 m. gruodžio 31 d. 3 užduotis: Palyginti nuo 2016 m. iki 2019 m. Rokiškio rajono savivaldybės sveikatos ir su sveikata susijusius rodiklius iki 2022 m. gruodžio 31 d. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS ŽEMĖS ŪKIO SKYRIUS
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Skyriaus vedėja
|
Jolanta Jasiūnienė | 1 užduotis: Organizuoti projektų „Parama žemės ūkio vandentvarkai“ vykdymą
2 užduotis: Organizuoti 2022 m. Rokiškio rajono savivaldybės melioracijos programos įgyvendinimą. 3 užduotis: Organizuoti Rokiškio rajono savivaldybės Kaimo programos vykdymą |
Skyriaus vedėjos pavaduotoja | Gintarė Vinciūnienė | 1 užduotis: Pateikti 2022 m. Rokiškio r. žemės ūkio rodiklių analizę.
2 užduotis: Administruoti Rokiškio rajono savivaldybės strateginio veiklos plano Kaimo plėtros, aplinkos apsaugos ir verslo skatinimo programą. 3 užduotis: Administruoti vykdomus projektus pagal priemonę ,,Parama žemės ūkio vandentvarkai”. |
Vyriausiasis specialistas | Sigitas Kirlys | 1 užduotis: Registruoti, išregistruoti, perregistruoti traktorius, savaeiges mašinas, traktorines priekabas bei kelių statybos mašinas.
2 užduotis: Organizuoti ir atlikti traktorių, savaeigių mašinų ir jų priekabų technines apžiūras. 3 užduotis: Paruošti informaciją žiniasklaidai žemės ūkio technikos registracijos naujovių klausimais. |
Vyriausioji specialistė | Dovilė Žėkaitė | 1 užduotis: Vykdyti melioracijos remonto ir rekonstrukcijos darbų bei paslaugų monitoringą.
2 užduotis: 2023 m. remontuotinų melioracijos griovių prioritetinio sąrašo parengimas. 3 užduotis: Rengti 2022 m. melioracijos programą ir inicijuoti jos vykdymą. 4 užduotis: Koordinuoti projektų, finansuojamų pagal priemonę „Parama žemės ūkio vandentvarkai“, vykdymą. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS STATYBOS IR INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS SKYRIUS
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Skyriaus vedėjos pavaduotoja | Aušra Vingelienė | 1 užduotis: Griovimo darbai
2 užduotis: Vykdyti statomų, rekonstruojamų ir remontuojamų objektų priežiūrą. |
Vyriausioji specialistė | Kristina Gačionienė | 1 užduotis: Atlikti neplaninį patikrinimą 15 daugiabučių gyvenamųjų namų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimis įgaliotų asmenų arba savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos priežiūrą ir kontrolę.
2 užduotis: Iki 2022 m. gruodžio 30 d. atlikti ne mažiau kaip 20 daugiabučių gyvenamųjų namų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimis įgaliotų asmenų arba savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos priežiūrą ir kontrolę. |
Vyriausiasis specialistas | Augustinas Blažys | 1 užduotis: 2022 metais panaudoti ne mažiau kaip 97 proc. savivaldybei skirtų Kelių priežiūros ir plėtros programos skaičiuojamųjų lėšų
2 užduotis: Atlikti objektų, finansuotų Kelių priežiūros ir plėtros programos bei ES lėšomis ir kuriems galioja garantinis terminas, apžiūrą ir parengti apžiūros aktą 3 užduotis: Rokiškio rajono savivaldybės tarybai pateikti tvirtinti 2022 metų Kelių priežiūros ir plėtros programos skaičiuojamųjų lėšų objektų sąrašą. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS ARCHITEKTŪROS IR PAVELDOSAUGOS SKYRIUS
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Skyriaus vedėjas
|
Raimondas Simanavičius | 1 užduotis: Pateikti pasiūlymą dėl takų apjungimo prie Laukupės upelio Rokiškis, J. Biliūno g. 2 teritorijoje
2 užduotis: Pateikti pasiūlymą dėl vaikų žaidimo aikštelės įrengimo Rokiškis, Taikos g. 2 parko teritorijoje. |
Skyriaus vedėjo pavaduotoja | Ingrida Trumpaitė | 1 užduotis: Pasiūlyti želdinių asortimentą bei dalyvauti atnaujinat želdynus Jūžintų, Rokiškio kaimiškosios, Juodupės bei Kriaunų seniūnijose.
2 užduotis: Pasiūlyti želdinių asortimentą Rokiškio miesto seniūnijai, Laukupės upės pakrančių teritorijai. |
Vyriausiasis specialistas | Darutis Krivas | 1 užduotis: Surinkti, parengti ir Aplinkos apsaugos agentūrai elektroniniu būdu naudojantis Vieninga gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinę sistema (GPAIS priemonės) pateikti informaciją apie regioniniuose atliekų tvarkymo planuose, valstybiniame atliekų tvarkymo plane ir kituose teisės aktuose nustatytų reikalavimų ir užduočių vykdymą atliekų tvarkymo srityje Rokiškio rajone už 2021 metus.
2 užduotis: Pagal APVA pateiktą paraišką organizuoti Namų ūkiuose susidariusių asbesto atliekų surinkimą ir vežimą. |
Vyriausioji specialistė | Audronė Gavėnienė | 1 užduotis: Parengti skulptūrinio meninio darbo grafams Tyzenhauzams atminti Rokiškyje, viešojo konkurso vykdymo sąlygas .
2 užduotis: Suorganizuoti 4 laisvės kovų komisijos narių susirinkimus, išvykas į objektus ir parengti veiklos protokolus. 3 užduotis: Parengti kultūros paveldo objektų stebėsenos vykdymo 5 metų laikotarpiui planą –sąrašą. |
Vyriausioji inžinierė (Vyriausioji specialistė) | Rita Venslovienė | 1 užduotis: Per III ketvirtį parengti aprašą, dėl kriterijų, pagal kuriuos nustatoma, kada savivaldybės infrastruktūros plėtros įmoka nemokama arba mokama dalimis, ir Rokiškio rajono savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėjimo ir atleidimo nuo jos mokėjimo tvarką.
2 užduotis: Per II ketvirtį parengti Rokiškio rajono savivaldybės 2022-2024 m. infrastruktūros plėtros priemonių planą. |
Vyriausioji specialistė | Martyna Meilutė | 1 užduotis: Sutvarkyti (popierinių) inžinerinių tinklų planų archyvą.
2 užduotis: Sutvarkyti (popierinių) topografinių planų archyvą. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS STRATEGINIO PLANAVIMO, INVESTICIJŲ IR VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SKYRIUS
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Skyriaus vedėja
|
Jurgita Blaževičiūtė | 1 užduotis: Koordinuoti rajono strateginio planavimo dokumentų parengimo ir jų įgyvendinimo ataskaitų rengimo procesus, nagrinėti nacionalinio, regioninio lygmens strateginio planavimo dokumentus ir teikti pasiūlymus dėl savivaldybės strateginio planavimo dokumentų.
2 užduotis: Surinkti, išanalizuoti ir apibendrinti duomenis apie Panevėžio regiono integruotų teritorijų plėtros programos Rokiškio r. savivaldybės vykdomų veiksmų įgyvendinimą 2021 m. bei pateikti apie tai informaciją savivaldybės tarybai ir Vidaus reikalų ministerijai. 3 užduotis: Vykdyti savivaldybės ir jos įstaigų, dalinai finansuojamų iš savivaldybės biudžeto, projektų stebėseną, rinkti duomenis ir analizuoti savivaldybės administracijos ir jos įstaigų projektų lėšų panaudojimą 2021 m., projektų vykdymo perspektyvas 2022-2024 m. 4 užduotis: Atsižvelgiant į ateinančio ES finansavimo laikotarpio įgyvendinančiųjų institucijų patvirtintus projektų rengimą ir teikimą reglamentuojančius teisės aktus, koordinuoti Rokiškio rajono savivaldybės administracijos projektų, finansuojamų iš įvairių šaltinių, planavimo, inicijavimo, rengimo, teikimo procesus. |
Skyriaus vedėjos pavaduotoja | Vida Gindvilienė | 1 užduotis: Per 2022 m. nuolat sekti teisės aktų, susijusių su viešųjų pirkimų reglamentavimu, pasikeitimus, atsižvelgiant į juos tobulinti savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų sistemą bei tikslinti savivaldybės administracijos dokumentus, reglamentuojančius viešųjų pirkimų procedūras ir informuoti apie tai atsakingus asmenis,
2 užduotis: Per 2022 m. parengti ir išplatinti metodinę medžiagą seniūnijų viešųjų pirkimų organizatoriams dėl jiems pavestų mažos vertės pirkimų pirkimo procedūrų vykdymo supaprastinimo įstaigos Dokumentų valdymo sistemoje. 3 užduotis: Per 2022 m. I pusmetį nagrinėti informaciją dėl pirkimų centralizavimo savivaldybėse, ją apibendrinti ir pateikti siūlymus įstaigos vadovams dėl Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatų įgyvendinimo. 4 užduotis: Per 2022 m. nagrinėti žaliuosius pirkimus reglamentuojančius teisės aktus, taikymo metodiką, koordinuoti su tokiais pirkimais susijusios informacijos perdavimą administracijos darbuotojams. 5 užduotis: Per 2022 m. siekti kuo daugiau pirkimų vykdyti pasiūlymus vertinant ne pagal mažiausios kainos kriterijų, organizuojant mokymus ir teikiant siūlymus pirkimų iniciatoriams iš anksto suplanuoti ir pirkimų paraiškose nurodyti pasiūlymų vertinimo kriterijų – kainos ar sąnaudų ir kokybės santykį. |
Vyriausioji specialistė | Agnė Grizevičiūtė | 1 užduotis: Per 2022 m. I-II ketv. koordinuoti informacijos surinkimą, apibendrinimą iš programų koordinatorių ir kitų atsakingų vykdytojų, parengti pasiūlymus dėl svarbiausių savivaldybės darbų einamiems metams ir parengti bei pateikti tvirtinti strateginio trimečio veiklos plano 2022-2024 m. bei metinio 2022 m. savivaldybės administracijos veiklos plano projektus.
2 užduotis: Surinkus ir apibendrinus informaciją iš atsakingų asmenų iki 2022-06-30 parengti bei pateikti savivaldybės strateginių dokumentų priemonių įgyvendinimo ataskaitas su apibendrintais pasiūlymais ir išvadomis dėl jų: savivaldybės 2021-2023 m. strateginio veiklos plano įgyvendinimo ataskaitą už 2021 m.; savivaldybės strateginio plėtros plano iki 2022 m. ataskaitą už 2021 m.; savivaldybės administracijos metinio veiklos plano už 2021 m. įgyvendinimo ataskaitą. 3 užduotis: Per 2022 m. nuolat sekti, analizuoti, apibendrinti teisės aktus, reglamentuojančius strateginio planavimo procesus, ir jų pasikeitimus, integruoti juos į savivaldybės strateginio planavimo procesus reglamentuojančius dokumentus, koordinuoti informacijos apie strateginio planavimo procesus ir jų pokyčius pateikimą savivaldybės administracijos ir jos įstaigų atsakingiems asmenims. 4 užduotis: Per 2022 m. organizuoti ir koordinuoti savivaldybės strateginio plėtros plano iki 2030 m. projekto parengimą, teikti pasiūlymus dėl jo rengimo. 5 užduotis: Per 2022 m. išanalizuoti kitų savivaldybių bei išorės ekspertų patirtį dėl strateginio planavimo procesų tobulinimo savivaldybėje ir pateikti apibendrintus pasiūlymus tiesioginiam vadovui. |
Vyriausioji specialistė viešiesiems pirkimams | Justina Balaišienė | 1 užduotis: Viešųjų pirkimų laimėtojų pasiūlymus bei sutartis laiku talpinti Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje.
2 užduotis: Vykdyti Viešųjų pirkimų komisijos sprendimu pavestus mažos vertės, supaprastintus ir tarptautinius pirkimus: parengti reikalingus pirkimo dokumentus, pakviesti (apklausti) tiekėjus, Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose išnagrinėti gautus pasiūlymus, priimti sprendimus dėl laimėtojų. 3 užduotis: Išnagrinėti ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo gaires ir parengti bei išplatinti administracijos bei seniūnijų pirkimų iniciatoriams metodinę informaciją apie ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo taikymą viešuosiuose pirkimuose. |
Vyriausioji specialistė viešiesiems pirkimams | Irma Grigonytė | 1 užduotis: Per 2022 m. aktyviai dalyvauti Viešųjų pirkimų komisijos darbe, administruojant jos veiklą ir surašant jos posėdžių protokolus.-31
2 užduotis: Per 2022 m. sekti su viešaisiais pirkimais ir Viešųjų pirkimų įstatymo pakeitimais susijusią informaciją, apibendrinti ir prireikus koordinuoti jos perdavimą kitoms savivaldybei pavaldžioms įstaigoms. 3 užduotis: Per 2022 m. Vykdyti Viešųjų pirkimų komisijos sprendimu pavestus mažos vertės, supaprastintus ir tarptautinius pirkimus ir rengti pagal kompetenciją priskirtus kokybiškus savivaldybės administracijos vykdomų viešųjų pirkimų dokumentus, skelbti laimėjusių dalyvių pasiūlymus ir raštu bei žodžiu sudarytas viešojo pirkimo-pardavimo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka. 4 užduotis: Per 2022 m. sekti ir susipažinti su žaliuosius viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais bei taikymo metodika ir, prireikus, koordinuoti su jais susijusios informacijos perdavimą savivaldybės administracijos atsakingiems asmenims ir kitoms savivaldybei pavaldžioms įstaigoms. |
Vyriausioji specialistė | Reda Ruželienė | 1 užduotis: Per 2022 m. dalyvauta parengime arba parengta 2 savivaldybės administracijos paraiškos/ projektiniai pasiūlymai investicijoms į Rokiškio rajoną pritraukti.
2 užduotis: Per 2022 m. suorganizuoti smulkaus ir vidutinio verslo plėtros programos vertinimo komisijos, verslo plėtros komisijos posėdžiai, paskirstytos einamųjų metų programos lėšos, patenkinant ne mažiau kaip 85 proc. pateiktų verslo subjektų paramai gauti paraiškų bei pateikti pasiūlymai dėl SVV plėtros programos tobulinimo. 3 užduotis: Per 2022 m. rinkta ir skelbta informacija apie savivaldybės administracijos, jos įstaigų ir įmonių bei NVO galimybes gauti finansavimą projektų įgyvendinimui, suteiktos konsultacijos projektų finansavimo, rengimo, investicijų pritraukimo, socialinio verslo kūrimo bei plėtros klausimais. 4 užduotis: Iki 2022 m. birželio 1 d. surinkti, išanalizuoti, apibendrinti duomenis apie savivaldybės administracijos ir jos įstaigų vykdytus projektus per 2021 m., jų lėšų panaudojimą, teikiamą naudą, atitiktį ir poveikį savivaldybės strateginiuose dokumentuose nustatytiems tikslams ir uždaviniams, parengti ir pateikti ataskaitą tiesioginiam vadovui. 5 užduotis: Per 2022 m. užmegzti ryšiai su šalyje veikiančiomis struktūromis investicijų pritraukimui, išnagrinėta kitų savivaldybių patirtis investicijų pritraukime, suformuoti pasiūlymai ir atnaujinta savivaldybės internetinėje svetainėje www.rokiskis.lt informacija investuotojams anglų ir lietuvių kalba apie rajono investicinę aplinką.
|
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS ŠVIETIMO IR SPORTO SKYRIUS
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Skyriaus vedėjas
|
Aurimas Laužadis | 1 užduotis: Organizuoti mokyklų gerosios patirties sklaidą tema “Kaip mokyklos ugdymo planas padeda mokiniui įgyvendinti savo poreikius”.
2 užduotis: Įvykdyti Rokiškio r. Panemunėlio mokyklos – daugiafunkcinio centro vidaus struktūros pertvarkymą. 3 užduotis: Organizuoti Mokymo lėšų, gaunamų iš valstybės dotacijos, paskirstymą ir perskirstymą. |
Skyriaus vedėjo pavaduotoja | Rita Elmonienė | 1 užduotis: Koordinuoti projekto “Kokybės krepšelis” (toliau – KK) įgyvendinimą savivaldybės mokyklose.
2 užduotis: Koordinuoti atnaujinto ugdymo turinio (toliau – UTA) diegimą savivaldybės mokyklose. 3 užduotis: Organizuoti ir koordinuoti valstybinių ir mokyklinių brandos egzaminų vykdymą savivaldybėje. 4 užduotis: Koordinuoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo (toliau – NSŠ) įgyvendinimą savivaldybėje. |
Vyriausioji specialistė | Jolita Geidanienė | 1 užduotis: Neformalaus švietimo programų stebėsenos vykdymas, tikslu Ugdymo aplinka ir jos atitikimas higienos normų reikalavimams.
2 užduotis: Surengti mokyklų, kuriose vykdomos ikimokyklinio ugdymo programos, vadovams 2 pasitarimus, kurių metu būtų pristatytos mokyklų ugdymo inovacijos siekiant ugdymo (si) kokybės. |
Vyriausioji specialistė | Danutė Kniazytė | 1 užduotis: Savivaldybės Neformaliojo vaiku švietimo įstaigų veiklos kokybės užtikrinimas. Švietimo įstaigų ir neformaliojo švietimo skyrių veiklos įsivertinimo pokyčių stebėsena ir analizė, mokymų, konsultacijų, gerosios praktikos sklaidos inicijavimas.
2 užduotis: Neformaliojo vaikų švietimo rodiklių stebėsena ir analizė, siekiant didinti neformaliojo vaiku švietimo programų įvairovę, prieinamumą ir dalyvavusių vaikų skaičių nuo bendro mokinių skaičiaus savivaldybės teritorijoje. |
Vyriausioji specialistė | Diana Guzienė | 1 užduotis: Parengti Rokiškio rajono savivaldybės sporto nevyriausybinių organizacijų projektų finansavimo 2022 m. konkurso tvarkos aprašą, koordinuoti jo nuostatų įgyvendinimą ir vykdyti įgyvendinimo stebėseną.
2 užduotis: Organizuoti Rokiškio rajono savivaldybės apdovanojimus už nuopelnus sporto srityje. 3 užduotis: Atlikti sportinės veiklos Rokiškio rajono savivaldybėje vertinimą. terminas: 2022-12-23 4 užduotis: Konsultuoti Rokiškio rajono savivaldybės sporto nevyriausybines organizacijas ir teikti joms pagalbą. 5 užduotis: Sutelkti Rokiškio rajono savivaldybės švietimo įstaigas kokybiškam sporto organizavimui švietimo sistemoje. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS KAMAJŲ SENIŪNIJA
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Seniūnė | Lina Zolubienė | 1 užduotis: 3 kartus per metus surengti mobilų seniūno kabinetą Aukštakalnių, Duokiškio, Kalvių, Salų ir Verksnionių seniūnaitijose.
2 užduotis: Organizuoti Kamajų miestelio Kalėdinės kompozicijos ir eglės dekoracijų gaminimą. 3 užduotis: Išsiaiškinti su vietiniais gyventojais, istorikais, teisininkais galimybes pažymėti Kamajuose menamą kunigo Antano Strazdo gyvenamąją vietą. |
Seniūnės pavaduotojas | Giedrius Mikalkevičius | 1 užduotis: Inicijuoti seniūnijai priklausančio garažo bokso privatizavimo ir Aukštakalnių gyvenamojo namo statuso keitimo procedūras. Bendradarbiauti teikiant turimą dokumentaciją.
2 užduotis: Inicijuoti ir ieškoti galimybių suformuoti praėjimus link lankytinų objektų, derinant veiksmus su privačių valdų savininkais.
3 užduotis: Atlikti Kamajų seniūnijos vietinės reikšmės kelių apžiūros analizę ir teikti pasiūlymus dėl žvyro paskleidimo, kelkraščių briaunų atstatymo ir kelių profiliavimo aktualiausių vietų. 4 užduotis: Inicijuoti Duokiškio ir Salų miestelių skelbimų lentų atnaujinimo darbus. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS KOMUNIKACIJOS IR KULTŪROS SKYRIUS
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Skyriaus vedėja | Irena Matelienė | 1 užduotis: Įgyvendinti Turizmo ir verslo plėtros finansavimo programos konkursą.
2 užduotis: Parengti kultūros ir meno projektų paraiškų ekspertinio vertinimo paslaugų sąlygas. 3 užduotis: Rokiškio rajono savivaldybės tarptautinio bendradarbiavimo potencialo pristatymo katalogo leidyba. |
Skyriaus vedėjos pavaduotoja | Justina Daščioraitė | 1 užduotis: Parengti ne mažiau nei 3 komunikacinius sprendimus, susijusius su Rokiškio prekės ženklo pozicionavimu.
2 užduotis: Ne mažiau nei 2 vidinės komunikacijos iniciatyvos 3 užduotis: Inicijuoti Rokiškio r. savivaldybės komunikacijos plano parengimą. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS KAZLIŠKIO SENIŪNIJA
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Seniūnė | Justina Kazanavičienė | 1 užduotis: Inventorizuoti Kazliškio seniūnijos veikiančias kapines.
2 užduotis: Pabaigti įrengti Kazliškio šilelio taką. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS KRIAUNŲ SENIŪNIJA
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Seniūnas | Akvilė Šaltenė | 1 užduotis: Seniūnijos viešųjų erdvių ir aplinkos tvarkymas ir grąžinimas.
2 užduotis: Infrastruktūros gerinimas ir atnaujinimas Kriaunų seniūnijos administraciniame pastate. 3 užduotis: Kapinių prieigų aplinkos sutvarkymas. |
Seniūno pavaduotoja | Ramunė Širvinskienė | 1 užduotis: Rinkti ir kaupti informaciją apie seniūnijos teritorijoje esantį apleistą ar neprižiūrimą nekilnojamąjį turtą, siekiant gerinti aplinkos kokybę ir mažinti pavojų arti jo gyvenančių žmonių aplinkai.
2 užduotis: Rinkti ir kaupti informaciją apie seniūnijos teritorijoje esančius, netvarkomus ir apleistus kitos paskirties žemės sklypus, siekiant gerinti seniūnijos teritorijos aplinkos kokybę. 3 užduotis: Siekti tinkamos Kriaunų seniūnijos teritorijoje veikiančių kapinių priežiūros. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS OBELIŲ SENIŪNIJA
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Seniūnė | Jūratė Šinkūnienė | 1 užduotis: Seniūnijos ūkinės dalies tolimesnis modernizavimas.
2 užduotis: Remiantis Obelių seniūnijoje praėjusias metais įgyvendinta Aleksandravėles kapinių tvarkymo darbų praktika pritaikyti panašius metodus Trumponių – Pakriaunių kaimo kapinių (reljefo ypatumai) teritorijoje. |
Seniūno pavaduotoja | Aldona Žėkienė | 1 užduotis: Organizuoti darbą seniūnijoje pagal Rokiškio rajono savivaldybės finansavimo sutartis: dokumentuoti įvykdytų finansavimo sutarčių faktines išlaidas patvirtinančius dokumentus, ruošti atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, pateikti jas Rokiškio rajono savivaldybės administracijos atsakingiems skyriams.
2 užduotis: Atlikti valstybinės žemės daržininkystei nuomotojų apskaitos inventorizaciją, tarpininkauti sudarant valstybinės žemės daržininkystei nuomos sutartis nuomininkų su Nacionalinės žemės tarnybos Rokiškio skyriumi. Valstybinės žemės nuomotojų sąrašą pateikti apmokestinimui Rokiškio rajono savivaldybei. 3 užduotis: Savo kompetencijos ribose, suderinus su Obelių seniūne rengti ir teikti savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus, tarpinstitucinius prašymus, atsakymus bei raštus seniūnijos veiklos klausimais, organizuoti bei kontroliuoti jų vykdymą, užtikrinant tinkamą teisės normų taikymą. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS PANDĖLIO SENIŪNIJA
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Seniūnas | Algirdas Kulys | 1 užduotis: Atlikti Pandėlio seniūnijos vietinės reikšmės kelių ir gatvių apžiūros analizę, aptarti jų būklę su vietos gyventojais, paskirstyti pagal poreikį seniūnijai skirtas kelių priežiūros ir plėtros programos lėšas, užtikrinant efektyvų jų panaudojimą, sudaryti reikalingų darbų planą.
2 užduotis: Susisteminti inventorizuotų kelių bylas, parengti sąrašą, sutikrinti ar duomenys esantys inventorinėse bylose atitinka su Registrų centro duomenų bazėje esančiais duomenimis. 3 užduotis: Atlikti Pandėlio miesto gatvių apšvietimo linijų, šviestuvų ir valdymo taškų apžiūrą ir įvertinti galimybę perjungti elektros tiekimo linijas, kad būtų galimybė atskirai valdyti Pandėlio skvero apšvietimą. |
Seniūno pavaduotojas | Andrius Palivonas | 1 užduotis: 1. Atlikti kapinių šiukšlių išvežimo grafiko analizę ir bendradarbiaujant su PRATC atsakingais darbuotojais, teikti siūlymus dėl šiukšlių išvežimo dažnumo optimizavimo.
2 užduotis: 2. Organizuoti ir koordinuoti teritorijos, esančios prie Pandėlio bibliotekos sutvarkymą. 3 užduotis: 3. Atlikti Pandėlio miesto ir Suvainiškio miestelio gatvių apžiūrą ir pateikti kelio ženklų su gatvių pavadinimais poreikį. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS PANEMUNĖLIO SENIŪNIJA
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Seniūnė | Dalia Dubenčiukienė | 1 užduotis: Inicijuoti diskusiją su Panemunėlio miestelio gyventojais dėl Panemunėlio dvaro parko sutvarkymo ir poilsio zonos sukūrimo jame.
2 užduotis: Dalyvauti Lietuvos mažosios kultūros sostinės darbo grupės veikloje 3 užduotis: Inicijuoti kalėdinių dekoracijų alėjos sukūrimą. |
Seniūnės pavaduotoja | Sigita Gasiūnienė | 1 užduotis: Inicijuoti ir suorganizuoti seniūnijos teritorijoje veikiančių bendruomenių ir kitų nevyriausybinių organizacijų nariams seminarą, paskaitą ar informacinį renginį sveikos gyvensenos ir sveikatingumo ugdymo klausimais.
2 užduotis: Metų bėgyje tobulinti ir nuolat papildyti esamą seniūnijos gyventojų kontaktinių duomenų bazę. Rasti techninį sprendimą konfidencialiam ir patogiam duomenų prieinamumui seniūnijos specialistams. 3 užduotis: Metų bėgyje dalyvauti Lietuvos mažosios kultūros sostinės organizacinio komiteto veikloje ir savanoriaujant prisidėti prie kultūrinių renginių paruošiamųjų organizacinių darbų. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS ROKIŠKIO KAIMIŠKOJI SENIŪNIJA
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Seniūnė | Dalia Janulienė | 1 užduotis: Vykdyti turto priežiūrą, surašyti socialinių ir savivaldybės būstų apžiūros aktus.
2 užduotis: Inicijuoti Kavoliškio parko apželdinimą. 3 užduotis: Organizuoti susitikimus su kultūros darbuotojais |
Seniūno pavaduotojas | Vilmantas Raupys | 1 užduotis: Organizuoti Rokiškio rajono savivaldybei nuosavybės teise priklausančio, seniūnijos eksploatuojamo pastato, adresu Čedasų mstl. Mokyklos 1, nenaudojamų patalpų pripažinimo nereikalingomis procedūrą.
2 užduotis: Perkelti ir naujai sumontuoti seniūnijos teritorijos (Durpyno g. Nr. 15, Kavoliškis) metalinę tvorą, 3 užduotis: Kontroliuoti Rokiškio rajono savivaldybei nuosavybės teise priklausančių, juridiniams asmenims pagal panaudos ar nuomos sutartis paskirtų ir eksploatuojamų patalpų būklę. 4 užduotis: Gatvių pavadinimų ženklinimas |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS ROKIŠKIO MIESTO SENIŪNIJA
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Seniūnas | Arūnas Krasauskas | 1 užduotis: Rekreacinės teritorijos adresu Ežero g. 1a, Rokiškis želdynų sutvarkymas
2 užduotis: Gatvių apšvietimo tinklų inventorizacija |
Seniūno pavaduotojas | Egidijus Žaliauskas | 1 užduotis: Įvykdyti viešuosius pirkimus Rokiškio ežero tilto papildomai pontoninio tilto daliai nupirkti ir sumontuoti.
2 užduotis: Rokiškio L. Šepkos parko centre, prie takelio, įrengti elektros energijos prisijungimo spintą. Ja galės naudotis renginių apšvietimui ar įgarsinimui juos organizuojantys: Rokiškio kultūros centras, mokyklos, darželiai ir kitos organizacijos. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS JUODUPĖS SENIŪNIJA
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Seniūnas | Valdas Adomonis | 1 užduotis: Atlikti socialinių paslaugų teikiamų Juodupės seniūnijos vienišiems, senyvo amžiaus, ligotiems gyventojams analizę. Teikti siūlymus dėl jų gyvenimo sąlygų gerinimo, socialinės atskirties mažinimo, integravimo į visuomenę, savivaldybės socialinės paramos ir sveikatos skyriaus darbuotojams, Rokiškio socialinės paramos centrui.
2 užduotis: Organizuoti Juodupės kultūros namų didžiosios salės einamojo remonto darbus. 3 užduotis: Bendradarbiaujant su Juodupės miestelio bendruomene organizuoti Tekstilininkų gatvėje kuriamo Atminties skvero apželdinimo darbus. |
Seniūno pavaduotojas | Marius Datkūnas | 1 užduotis: Organizuoti Onuškio koplytstulpio atnaujinimo (nukėlimo, atnaujinimo, pamato liejimo, pastatymo) darbus.
2 užduotis: Organizuoti Onuškio kaimo kultūros namų dalies patalpų remonto darbus. 3 užduotis: Organizuoti Lukštų kultūros namų, dalies stogo remonto darbus. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS JŪŽINTŲ SENIŪNIJA
Pareigos | Vardas, pavardė | Einamųjų (2022) metų užduotys |
Seniūnas | Vytautas Stakys | 1 užduotis: Vykdyti teisės aktų bei rajono savivaldybės tarybos norminių dokumentų vykdymo priežiūrą
2 užduotis: Kelti kvalifikacija. Dalyvauti seminaruose 3 užduotis: Rokiškio Senamiesčio progimnazijos Laibgalių skyriaus, stogo, nuotekų sistemos remontas. 4 užduotis: Suorganizuoti sveikatingumo edukacija . 5 užduotis: Jūžintų mstl. gatvių apšvietimo gerinimas. |
Seniūno pavaduotojas | Nidijus Aukštikalnis | 1 užduotis: Sudalyvauti 5 seniūnijoje ir rajone vyksiančiuose renginiuose.
2 užduotis: Organizuoti seniūnijos ūkinio pastato stogo remontą. 3 užduotis: Pastatyti pavėsinę II Jūžintų miestelio pliaže. |
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2020 m. vasario 27 d. Nr. TS-36
Rokiškis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 10 punktu, 30 straipsnio 1 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2.46 straipsniu, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 1 punktu, 6 straipsniu, atsižvelgdama į Rokiškio rajono savivaldybės mero 2020 m. vasario 13 d. potvarkį Nr. MV-7 „Dėl Rokiškio rajono savivaldybės administracijos nuostatų teikimo tvirtinti Rokiškio rajono savivaldybės tarybai“ Rokiškio rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a :
- Patvirtinti Rokiškio rajono savivaldybės administracijos nuostatus (pridedama).
- Įgalioti Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktorių Andrių Burnicką pasirašyti nuostatus ir juos teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais įregistruoti Juridinių asmenų registre.
- Pripažinti netekusiu galios Rokiškio rajono savivaldybės tarybos 2015 m. lapkričio 27 d. sprendimą Nr. T-236 „Dėl Rokiškio rajono savivaldybės administracijos nuostatų patvirtinimo“, įregistravus 1 punkte nurodytus nuostatus Juridinių asmenų registre.
Sprendimas per vieną mėnesį gali būti skundžiamas Regionų apygardos administraciniam teismui, skundą (prašymą) paduodant bet kuriuose šio teismo rūmuose, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Savivaldybės meras Ramūnas Godeliauskas
Rūta Dilienė
PATVIRTINTA
Rokiškio rajono savivaldybės tarybos
2020 m. vasario 27 d. sprendimas Nr. TS-36
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
- Rokiškio rajono savivaldybės administracijos nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato Rokiškio rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) veiklos tikslus, uždavinius, struktūrą, funkcijas, struktūrinių padalinių ir filialų (struktūrinių teritorinių padalinių) – seniūnijų (toliau – administracijos padaliniai) darbo kontrolę ir atsakomybę.
- Administracijos teisinė forma – savivaldybės biudžetinė įstaiga.
- Administracija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos, Viešojo administravimo, Valstybės tarnybos, Biudžetinių įstaigų įstatymais, Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės mero potvarkiais, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, šiais Nuostatais.
- Administracijos steigėja yra Rokiškio rajono savivaldybė (toliau – Savivaldybė). Steigėjo teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Savivaldybė taryba, kurios kompetenciją, veiklos tvarką ir formas reglamentuoja Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymas, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentas, kiti teisės aktai.
- Administracija turi viešojo juridinio asmens statusą. Ji turi sąskaitų bankuose ir herbinį antspaudą su pavadinimu „Rokiškio rajono savivaldybės administracija“ ir Savivaldybės herbu.
- Administracijos įgaliojimai, išskyrus Administracijos direktorių ir Administracijos direktoriaus pavaduotoją, nėra susiję su Savivaldybės tarybos įgaliojimų pabaiga.
- Administracijos veikla grindžiama įstatymų viršenybės, objektyvumo, proporcionalumo, nepiktnaudžiavimo valdžia, tarnybinio bendradarbiavimo principais.
- Administracijos finansiniai metai sutampa su kalendoriniais metais.
- Administracija yra paramos gavėja.
- Administracijos buveinės adresas – Respublikos g. 94, LT-42136 Rokiškis. Pagrindinė veiklos rūšis – Lietuvos Respublikos savivaldybių veikla, kodas 84.11.20, juridinio asmens kodas 18877248.
II SKYRIUS
ADMINISTRACIJOS TIKSLAI, UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
- Administracijos veikla skirta įstatymams, kitiems teisės aktams, vietos savivaldos institucijų sprendimams įgyvendinti priimant administracinius sprendimus, vykdant įstatymų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo kontrolę, teikiant įstatymų nustatytas administracines paslaugas, administruojant viešųjų paslaugų teikimą Savivaldybėje ir atliekant Administracijos vidaus administravimą.
- Administracijos veiklos tikslai – įgyvendinti teisės aktų jai nustatytas funkcijas ar atskiras vykdomosios valdžios funkcijas, Savivaldybės teritorijoje organizuoti ir kontroliuoti Savivaldybės institucijų sprendimų įgyvendinimą bei juos įgyvendinti, organizuoti kokybiškų viešųjų paslaugų teikimą, atlikti viešojo administravimo funkcijas, efektyviai tenkinti Savivaldybės bendruomenės interesus.
- Administracijos veiklos uždaviniai, siekiant iškeltų tikslų, yra užtikrinti:
13.1. gyventojų dalyvavimą tvarkant viešuosius savivaldybės reikalus;
13.2. Savivaldybės ir valstybės interesų derinimą;
13.3. Savivaldybės institucijų veiklos laisvę ir savarankiškumą, kai jos, įgyvendindamos įstatymus, kitus teisės aktus ir įsipareigojimus bendruomenei, priima sprendimus;
13.4. veiklos skaidrumą;
13.5. bendruomenės ir atskirų savivaldybės gyventojų interesų derinimą;
13.6. viešumą ir reagavimą į gyventojų nuomonę;
13.7. Savivaldybės veiklos ir Savivaldybės institucijų priimamų sprendimų teisėtumą;
13.8. žmogaus teises ir laisves, jų gerbimą.
- Administracija, vykdydama jai pavestus uždavinius, atlieka šias funkcijas:
14.1. savivaldybės teritorijoje organizuoja ir kontroliuoja Savivaldybės institucijų sprendimų įgyvendinimą arba pati juos įgyvendina;
14.2. įgyvendina įstatymus ir Vyriausybės nutarimus, nereikalaujančius Savivaldybės tarybos sprendimų;
14.3. įstatymų nustatyta tvarka organizuoja savivaldybės biudžeto pajamų, išlaidų ir kitų piniginių išteklių buhalterinės apskaitos tvarkymą, organizuoja ir kontroliuoja Savivaldybės turto valdymą ir naudojimą;
14.4. administruoja viešųjų paslaugų teikimą;
14.5. rengia savivaldybės institucijų sprendimų ir potvarkių projektus;
14.6. atlieka sekretoriato (jeigu jis sudaromas), Savivaldybės mero, Savivaldybės tarybos narių ir Savivaldybės kontrolieriaus finansinį, ūkinį ir materialinį aptarnavimą.;
14.7. atlieka kitas įstatymais, teisės aktais ir Savivaldybės tarybos sprendimais nustatytas funkcijas.
III SKYRIUS
ADMINISTRACIJOS SAVININKO TEISES IR PAREIGAS ĮGYVENDINANČIOS INSTITUCIJOS KOMPETENCIJA
- Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Savivaldybės taryba:
15.1. Administracijos direktoriaus siūlymu Savivaldybės mero teikimu tvirtina ir keičia Administracijos struktūrą, jos nuostatus ir darbo užmokesčio fondą, didžiausią leistiną Administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių darbo užmokestį iš savivaldybės biudžeto, skaičių Administracijoje;
15.2. priima į pareigas ir atleidžia iš jų Administracijos direktorių, Administracijos direktoriaus pavaduotoją, nustato jų darbo užmokestį, tvirtina jų pareigybių aprašymus;
15.3. priima sprendimą dėl Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pareigybės (pareigybių) steigimo;
15.4. priima sprendimą dėl Vietos savivaldos įstatyme nustatytų savivaldybės vykdomosios institucijos funkcijų paskirstymo Savivaldybės administracijos direktoriui ir, jei tokia (tokios) pareigybė (pareigybės) steigiama (steigiamos), Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui (pavaduotojams);
15.5. priima sprendimą dėl Savivaldybės administracijos direktoriaus teisės pavesti įgyvendinti funkcijas apribojimo;
15.6. priima sprendimą dėl Savivaldybės administracijos direktoriaus pavadavimo;
15.7. priima sprendimą išieškoti iš savivaldybės administracijos direktoriaus ir kitų savivaldybės viešojo administravimo subjektų žalą, atsiradusią dėl jų tyčinių neteisėtų sprendimų, pareigų neatlikimo ar šiurkštaus aplaidumo atliekant pareigas, kai šie savivaldybės viešojo administravimo subjektai teismo sprendimu turėjo atlyginti žalą, jeigu žala neviršija jų paskutinių šešių mėnesių vidutinio darbo užmokesčio dydžio;
15.8. skiria tarnybines nuobaudas Administracijos direktoriui, direktoriaus pavaduotojui už tarnybinius nusižengimus;
15.9 priima sprendimą dėl seniūnijų steigimo, panaikinimo ir jų skaičiaus nustatymo, dėl pavadinimų seniūnijoms suteikimo ir jų keitimo, dėl teritorijų priskyrimo seniūnijoms, dėl seniūnijų aptarnaujamų teritorijų ribų nustatymo ir keitimo, įvertinus gyventojų nuomonę;
15.10. priima sprendimą dėl pavedimo Savivaldybės administracijai ir kitiems subjektams atlikti socialinės ir gamybinės infrastruktūros objektų projektavimo ir statybos darbų užsakovo funkcijas;
15.11. sprendžia kitus Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, kituose teisės aktuose bei šiuose Nuostatuose savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai priskirtus klausimus.
IV SKYRIUS
ADMINISTRACIJOS TEISĖS IR PAREIGOS
- Administracija, įgyvendindama jai pavestus uždavinius ir funkcijas, turi teisę:
16.1. gauti iš visų Savivaldybės institucijų ir kitų įstaigų ir organizacijų, kurių savininkė yra Savivaldybė, Savivaldybės kontroliuojamų įmonių informaciją ir pasiūlymus Administracijos kompetencijai priskirtais klausimais;
16.2. pagal savo kompetenciją tikrinti, kaip savivaldybės įmonės, įstaigos ir organizacijos laikosi Lietuvos Respublikos įstatymų, vykdo Vyriausybės nutarimus, taip pat savivaldybės institucijų teisės aktus, duoti privalomus nurodymus šalinti nustatytus įstatymų ir kitų teisės aktų pažeidimus;
16.3. pasitelkti Savivaldybei pavaldžių, taip pat kitų įstaigų, įmonių bei organizacijų atstovus ir specialistus Savivaldybės sprendžiamoms problemoms nagrinėti, sudaryti komisijas, darbo grupes;
16.4. inicijuoti darbo grupių, komisijų sudarymą Savivaldybės institucijų teisės aktams, mero potvarkiams ir kitiems klausimams, susijusiems su Administracijos veikla, nagrinėti ir rengti;
16.5. pagal savo kompetenciją sudaryti sutartis ir susitarimus su Lietuvos Respublikos ir užsienio valstybių juridiniais ir fiziniais asmenimis;
16.6. Administracija turi ir kitas įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Savivaldybės institucijų sprendimų jai suteiktas teises.
- Administracija privalo:
17.1. organizuoti Administracijai teisės aktais pavestų funkcijų įgyvendinimą;
17.2. įgyvendinti pavestus įsipareigojimus vietos bendruomenei ir veikti jos interesais;
17.3. organizuoti ir administruoti viešųjų paslaugų teikimą.
V SKYRIUS
ADMINISTRACIJOS VALDYMO ORGANAI
- Administracijai vadovauja Administracijos direktorius. Jis yra įstaigos vadovas.
- Administracijos direktorius pavaldus Savivaldybės tarybai, atskaitingas Savivaldybės tarybai ir Savivaldybės merui.
- Kai savivaldybės teritorijoje laikinai įvedamas tiesioginis valdymas, Administracijos direktorius ir jo pavaduotojas yra pavaldūs ir atskaitingi Vyriausybės įgaliotiniui.
- Administracijos direktorius į pareigas skiriamas Savivaldybės mero teikimu Savivaldybės tarybos sprendimu Savivaldybės tarybos įgaliojimų laikui politinio (asmeninio) pasitikėjimo pagrindu. Administracijos direktoriaus skyrimo ir atleidimo tvarka nustatyta Lietuvos Respublikos vietos savivaldos ir Valstybės tarnybos įstatymuose.
- Administracijos direktorius veiklą organizuoja ir veikia Administracijos vardu bendradarbiaudamas su kitais juridiniais asmenimis, vadovaudamasis šias Nuostatais, pareigybės aprašymu bei Savivaldybės tarybos sprendimais.
- Savivaldybės administracijos direktoriaus atostogų ar ligos metu, taip pat kai jis laikinai negali eiti pareigų dėl kitų priežasčių, savivaldybės administracijos direktoriaus pareigas, nustatytas šiame ir kituose įstatymuose, taip pat kituose teisės aktuose, reglamento nustatyta tvarka atlieka savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas. Jeigu Administracijos direktoriaus pavaduotojo pareigybė nesteigiama, Administracijos direktoriaus atostogų ar ligos metu, taip pat kai 5
jis laikinai negali eiti pareigų dėl kitų priežasčių, jo pareigybės aprašyme nustatytos funkcijos teisės aktų nustatyta tvarka pavedamos atlikti kitam Administracijos valstybės tarnautojui.
- Administracijos direktorius:
24.1. tiesiogiai ir asmeniškai atsako už Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų ir Savivaldybės tarybos sprendimų įgyvendinimą savivaldybės teritorijoje jo kompetencijai priskirtais klausimais;
24.2. tiesiogiai įgyvendindamas įstatymus, Vyriausybės ir Savivaldybės tarybos sprendimus, gali kreiptis į valstybinio administravimo subjektus, leisti įsakymus, privalomus Savivaldybės administracijos struktūriniams padaliniams, seniūnijoms, į struktūrinius padalinius neįeinantiems valstybės tarnautojams, taip pat jam priskirtos kompetencijos klausimais – savivaldybės gyventojams ir kitiems savivaldybės teritorijoje esantiems subjektams;
24.3. organizuoja Savivaldybės administracijos darbą, tvirtina Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių ir Savivaldybės administracijos filialų – seniūnijų veiklos nuostatus, tvirtina Savivaldybės administracijos, seniūnijų metinius veiklos planus ir kitus strateginio planavimo dokumentų įgyvendinimą detalizuojančius dokumentus ir kontroliuoja jų įgyvendinimą, atsako už vidaus administravimą savivaldybės administracijoje;
24.4. administruoja asignavimus, Savivaldybės tarybos skirtus Administracijai;
24.5. Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka administruoja savivaldybės biudžeto asignavimus ir kitus piniginius išteklius, organizuoja savivaldybės biudžeto vykdymą ir atsako už savivaldybės ūkinę ir finansinę veiklą, administruoja savivaldybės turtą;
24.6. įstatymų nustatyta tvarka priima į pareigas ir iš jų atleidžia Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartį, seniūnijų – biudžetinių įstaigų – vadovus – seniūnus, atlieka kitas Valstybės tarnybos įstatymo ir Savivaldybės tarybos jam priskirtas personalo valdymo funkcijas;
24.7. koordinuoja ir kontroliuoja viešąsias paslaugas teikiančių subjektų darbą, įgyvendina juridinio asmens dalyvio turtines ir neturtines teises bei pareigas ir atlieka kitas pagal įstatymus ir Savivaldybės tarybos sprendimus jam priskirtas savivaldybės juridinių asmenų valdymo funkcijas;
24.8. organizuoja Savivaldybės tarybos narių, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;
24.9. Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka atsiskaito už savo ir Administracijos veiklą, teikdamas veiklos atskaitas Savivaldybės tarybai ir merui;
24.10. Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka ir terminais, bet ne rečiau kaip kartą per metus, informuoja savivaldybės gyventojus apie savo veiklą;
24.11. teikia merui siūlymus dėl didžiausio leistino valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičiaus Administracijoje;
24.12. tvirtina Administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašą ir pareigybių aprašymus, neviršydamas Savivaldybės tarybos nustatyto didžiausio leistino valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių užmokestį iš savivaldybės biudžeto, skaičiaus;
24.13. atstovauja ar įgalioja kitus asmenis atstovauti Administracijai teismuose, valstybės institucijose, santykiuose su fiziniais ir juridiniais asmenimis;
24.14. tvirtina detaliuosius planus ir Administracijos direktoriaus kompetencijai priskirtus vietovės lygmens specialiojo teritorijų planavimo dokumentus;
24.15. teikia tvirtinti Savivaldybės tarybai savivaldybės bendrąjį planą ar savivaldybės dalių bendruosius planus;
24.16. įstatymų nustatytais atvejais organizuoja savivaldybės bendrojo plano arba savivaldybės dalių bendrųjų planų, detaliųjų planų ir Administracijos direktoriaus kompetencijai priskirtų vietovės lygmens specialiojo teritorijų planavimo dokumentų rengimą;
24.17. įstatymų nustatytais atvejais organizuoja žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimą ir tvirtina juos;
24.18. organizuoja savivaldybės strateginio planavimo procesą, atsako už patvirtintų savivaldybės planavimo dokumentų ir jų įgyvendinimo ataskaitų viešinimą; 6
24.19. rengia reguliarius Administracijos padalinių vadovų pasitarimus;
24.20. sudaro laikinąsias ar nuolatines darbo grupes, komisijas įstatymams, Vyriausybės nutarimams, Savivaldybės tarybos sprendimams ir kitiems teisės aktams įgyvendinti;
24.21. pasirašo sutartis pagal Savivaldybės tarybos patvirtintą Savivaldybės vardu sudaromų sutarčių pasirašymo tvarką;
24.22. atlieka kitas Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Savivaldybės tarybos sprendimais jam pavestas funkcijas.
- Administracijos direktorius koordinuoja administracijos struktūrinių padalinių veiklą per skyrių vedėjus ir seniūnus, o savivaldybei pavaldžių įstaigų – per šių įstaigų vadovus ir skyrių, kuruojančių tas įstaigas, vedėjus.
VI SKYRIUS
ADMINISTRACIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
- Savivaldybės administracijos karjeros valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis teisinius santykius reglamentuoja Valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas ir kiti norminiai teisės aktai. Administracijos struktūrinių padalinių ir seniūnijų veiklą reguliuoja Administracijos direktoriaus patvirtinti struktūrinių padalinių ir seniūnijų nuostatai, Administracijos darbo tvarkos taisyklės, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymai.
- Administracijos valstybės tarnautojai ir darbuotojai dirbantys pagal darbo sutartį atskaitingi Administracijos direktoriui arba Administracijos direktoriaus pavaduotojui, jeigu teisės aktų nustatyta tvarka jam suteikti vykdomosios institucijos įgaliojimai bei Administracijos direktorius pavedė vykdyti tam tikras jam įstatymų priskirtas ir Rokiškio rajono savivaldybės tarybos perduotas funkcijas.
- Administracijos skyriai privalo palaikyti tarpusavio ryšius taip, kad galėtų objektyviai vykdyti savo funkcijas.
- Administracijos veikla organizuojama vadovaujantis Savivaldybės tarybos patvirtintu Rokiškio rajono savivaldybės plėtros strateginiu planu, taip pat kitais strateginio planavimo dokumentais ir strateginio planavimo principais, taip pat šiais nuostatais.
- Administracijos veiklos klausimai aptariami struktūrinių, struktūrinių teritorinių padalinių vadovų ir į padalinius neįeinančių valstybės tarnautojų pasitarimuose. Pasitarimų metu struktūrinių padalinių vadovai aptaria aktualiausius klausimus ir problemas.
- Administracija pagal savo kompetenciją rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų projektus, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu nustatyta tvarka.
- Savivaldybės tarybos sprendimų projektus Administracija teikia svarstyti tarybos komitetams Rokiškio rajono savivaldybės tarybos reglamento nustatyta tvarka.
- Savivaldybės mero potvarkių ir Administracijos direktoriaus įsakymų projektus administracijos tarnautojai rengia pagal savo kompetenciją. Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių ir Administracijos direktoriaus įsakymų rengėjai yra asmeniškai atsakingi už tai, kad parengti dokumentų projektai būtų pagrįsti, atitiktų Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, dokumentų rengimo taisykles. Padalinių vadovai organizuoja ir kontroliuoja Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių ir Administracijos direktoriaus įsakymų įgyvendinimą, inicijuoja jų pakeitimus ar pripažinimą netekusiais galios, jei nenurodytas kitas vykdytojas.
- Administracijos direktorius asmeniškai atsako už įstatymų, Vyriausybės nutarimų bei Savivaldybės tarybos sprendimų įgyvendinimą savivaldybės teritorijoje.
- Gyventojų pasiūlymai, prašymai, skundai nagrinėjami Administracijos direktoriaus nustatyta tvarka. Savivaldybės tarybos narių paklausimai nagrinėjami Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka. 7
VII SKYRIUS ADMINISTRACIJOS TURTAS IR LĖŠŲ ŠALTINIAI
- Administracija jai priskirtą Savivaldybei nuosavybės teise priklausantį turtą valdo ir naudoja patikėjimo teise Biudžetinių įstaigų, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo bei kitų įstatymų ar Savivaldybės tarybos sprendimų nustatyta tvarka.
- Administracijos lėšų šaltiniai:
37.1. Savivaldybės biudžeto lėšos;
37.2. valstybės biudžeto lėšos.
37.3. Europos Sąjungos biudžeto lėšos;
37.4. lėšos, gautos kaip parama;
37.5. gautos pajamos ir kitos teisėtai įgytos lėšos.
- Administracija skirtas lėšas naudoja teisės aktų nustatyta tvarka jos veiklai vykdyti.
- Administracija buhalterinę apskaitą organizuoja ir atskaitomybę tvarko Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nustatyta tvarka.
VIII SKYRIUS ADMINISTRACIJOS FINANSINĖ IR VEIKLOS KONTROLĖ
- Administracijos veiklą kontroliuoja ir už ją atsako Administracijos direktorius.
- Meras kontroliuoja ir prižiūri, kaip Administracijos direktorius įgyvendina įstatymus, Vyriausybės nutarimus bei Savivaldybės tarybos sprendimus.
- Administracijos struktūrinio padalinio veiklą organizuoja, kontroliuoja ir už ją atsako padalinio vadovas. Jis pagal savo kompetenciją savivaldybės teritorijoje organizuoja ir kontroliuoja Savivaldybės institucijų sprendimų įgyvendinimą.
- Administracijos vidaus auditą atlieka Centralizuota vidaus audito tarnyba, vadovaudamasis teisės aktais, Centralizuotos vidaus audito tarnybos veiklos planu ir Administracijos direktoriaus pavedimais.
- Administracijos finansinės veiklos auditą atlieka Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, kitos valstybės institucijos teisės aktų nustatyta tvarka.
- Administracijos direktorius valstybės ir Savivaldybės kontrolės institucijų reikalavimu privalo pateikti jiems Administracijos dokumentus bei informaciją.
- Savivaldybės taryba gali sustabdyti ar panaikinti Administracijos direktoriaus teisės aktus, kuriais įgyvendinami Savivaldybės tarybos sprendimai.
- Savivaldybės institucijų priimti administraciniai aktai pagal kompetenciją gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo ar Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka.
IX SKYRIUS
ADMINISTRACIJOS REIKALŲ PERDAVIMAS IR PRIĖMIMAS
- Tarybai priėmus sprendimą dėl Administracijos direktoriaus atleidimo iš pareigų, buvęs Administracijos direktorius Savivaldybės tarybos sprendime nurodytu laiku, dalyvaujant Savivaldybės merui, turi perduoti reikalus naujam Administracijos direktoriui ar kitam Savivaldybės tarybos įgaliotam asmeniui.
- Perduodant reikalus, turi būti pateikiami svarbiausi duomenys, apibūdinantys faktinę Administracijos būklę, struktūrą, etatus ir personalą, Savivaldybei pavaldžias ir jos reguliavimo sričiai priskirtas įmones, įstaigas bei organizacijas, savivaldybės biudžeto lėšų naudojimą, buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės būklę, Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų, tiesiogiai susijusių su savivaldybe, bei Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių vykdymą. 8
- Reikalų perdavimo ir priėmimo aktą pasirašo reikalus perduodantis ir juos perimantys asmenys, taip pat savivaldybės meras. Jei reikalus perduodantis arba juos perimantis asmuo nesutinka su kai kuriais akto skyriaus (punktais), jis tai nurodo tai raštu, pasirašydamas aktą.
- Reikalų perdavimo ir priėmimo aktas surašomas dviem egzemplioriais, kurių vienas lieka Bendrajame skyriuje, kitas įteikiamas reikalus priimančiam asmeniui. Buvęs Administracijos direktorius turi teisę gauti akto kopiją.
- Administracijos struktūrinio padalinio ir Administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų reikalų perdavimo ir tvarką reglamentuoja padalinių nuostatai ir kiti teisės aktai.
X SKYRIUS
NUOSTATŲ KEITIMO IR ĮSIGALIOJIMO TVARKA
- Administracijos nuostatus tvirtina, keičia, pripažįsta netekusiais galios Savivaldybės taryba.
- Patvirtinti nuostatai, jų pakeitimai įsigalioja nuo jų įregistravimo Juridinių asmenų registre įstatymų nustatyta tvarka.
XI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
- Šiuose Nuostatuose neaptarti Administracijos veiklos klausimai sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais bei kitais teisės aktais.
- Jei pasikeičia teisės aktai, reglamentuojantys Administracijos veiklą, ir jei aukštesnės galios teisės aktai atitinkamus klausimus reglamentuoja kitaip, nei šie Nuostatai, taikomos tų teisės aktų nuostatos.
- Šių nuostatų reikalavimų vykdymą užtikrina Administracijos direktorius.
- Administracija reorganizuojama arba likviduojama Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
- Informacija apie Administracijos veiklą, kurią remiantis Lietuvos Respublikos teisės aktais reikia paskelbti viešai, pateikiama interneto svetainėje www.rokiskis.lt.
_______________
Administracijos direktorius Andrius Burnickas