Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus nuostatai
Funkcijos
PATVIRTINTA
Rokiškio rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2020 m. liepos 24 d.
įsakymu Nr. AV-709
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIAUS
N U O S T A T A I
BENDROSIOS NUOSTATOS
Šie nuostatai reglamentuoja Rokiškio rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracijos) Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus (toliau – Skyriaus) uždavinius, funkcijas ir teises bei darbo organizavimo tvarką, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau – Skyriaus darbuotojų), teises ir pareigas.
Skyrius savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais bei poįstatyminiais teisės aktais, Administracijos nuostatais, kitais teisės aktais ir šiais nuostatais.
Skyrius yra Administracijos struktūrinis padalinys, tiesiogiai pavaldus Administracijos direktoriui ir sprendžiantis Skyriaus kompetencijai priklausančius klausimus.
Skyriaus nuostatus, Skyriaus darbuotojų pareigybių aprašymus tvirtina Administracijos direktorius.
UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrius įgyvendina šiuos uždavinius:
5.1. vadovaudamasis valstybės, savivaldybės bei rajono gyventojų interesais skyrius vykdo jam pavestas funkcijas, įstatymiškai atsako už civilinės būklės įrašų teisėtumą, teisingumą, slaptumą;
5.2. skyrius rūpinasi savalaikiu civilinės būklės įrašų sudarymu, teikia rajono gyventojams juridinę konsultaciją šeimos teisės srityje;
5.3. teikia savivaldybės administracijos skyriams, struktūriniams padaliniams, valstybės ir savivaldybės institucijoms, įstaigoms ir įmonėms, juridiniams bei fiziniams asmenims metodinę pagalbą archyvinių dokumentų kaupimo, saugojimo bei tvarkymo klausimais;
5.4. kaupia ir saugo savivaldybės nuolat ir ilgai saugomų dokumentų fondą, užtikrina jo tinkamą priežiūrą, apskaitą, naudojimą, parengimą bei perdavimą valstybiniams saugojimui;
5.5. užtikrina likviduotų juridinių asmenų ilgai ir trumpai saugomų dokumentų priėmimą, apskaitą ir naudojimą;
5.6. saugomų dokumentų pagrindu išduoda atitinkamus juridinius faktus patvirtinančius dokumentus;
5.7. kaupia ir saugo skyriaus archyvą.
Skyrius, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius, vykdo šias funkcijas:
6.2. įtraukia į apskaitą nustatyta tvarka bažnyčios sudarytas santuokas, užsienio valstybėse sudarytus civilinės būklės aktus;
6.3. papildo, keičia, taiso, anuliuoja, atkuria civilinės būklės aktų įrašus;
6.4. išduoda civilinės būklės akto įrašą liudijančius išrašus;
6.5. išduoda pažymas, patvirtinančias kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą;
6.6. dalyvauja teismo posėdžiuose, nagrinėjant bylas dėl juridinę reikšmę turinčių faktų nustatymo, dėl įrašų neteisingumo nustatymo;
6.7. rengia savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų projektus pagal skyriaus kompetenciją, dalyvauja rajono savivaldybės tarybos posėdžiuose;
6.8. nagrinėja gautus juridinių ir fizinių asmenų prašymus, skundus, pasiūlymus, raštus, rengia pagal skyriaus kompetenciją atsakymus į juos;
6.9. tvarko įstatymų priskirtus registrus ir teikia Lietuvos Respublikos Registrų centrui duomenis apie civilinės būklės įrašų sudarymą rajone;
6.10. rengia ir teikia metines ataskaitas Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijai apie civilinės būklės aktų įrašų įregistravimą rajone;
6.11. priima, kaupia ir saugo administracijos struktūrinių padalinių ir tarnybų ilgai ir nuolat saugomus dokumentus iki jie bus perduoti valstybiniam saugojimui, likviduojamų valstybės ir savivaldybės institucijų, įstaigų ir įmonių bei nevalstybinių organizacijų ir privačių juridinių asmenų, kurių buveinė iki jų išregistravimo iš Juridinių asmenų registro buvo Rokiškio rajono savivaldybės teritorijoje, kai jų steigėjo ar funkcijų perėmėjo nelikę, veiklos dokumentus, kurių saugojimo terminai nėra pasibaigę;
6.12. tvarko saugomų dokumentų apskaitą, užtikrinančią jų valdymą, rengia informacijos 6aieškos priemones ir sistemas;
6.13. saugomų dokumentų pagrindu išduoda pažymas, patvirtintas dokumentų kopijas, išrašus asmenų prašymuose nurodytiems faktams patvirtinti;
6.14. pasibaigus archyvinių dokumentų saugojimo laikui, atlikus jų vertės ekspertizę, surašo dokumentų naikinimo aktus, kuriais vadovaujantis dokumentus sunaikina. Dokumentų naikinimo aktus derina su Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialu.
III. SKYRIAUS DARBO ORGANIZAVIMAS
Skyriui vadovauja Skyriaus vedėjas, kurį konkurso būdu į pareigas skiria ir atleidžia iš jų Administracijos direktorius. Vedėjas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Administracijos direktoriui, o Skyriaus darbuotojai – Skyriaus vedėjui.
Skyriaus vedėjas organizuoja, planuoja, koordinuoja ir kontroliuoja skyriaus darbą, užtikrindamas skyriaus nuostatuose nustatytų uždavinių ir funkcijų įgyvendinimą.
Skyrius atsako už jo žinioje esančių antspaudų ir spaudų saugumą ir naudojimą pagal paskirtį, dokumentų saugumą, apskaitą, tvirtinamų dokumentų kopijų tikrumą.
Keičiantis skyriaus vedėjui ir / ar darbuotojams, visos jų žinioje esančios bylos, dokumentai, antspaudai, spaudai ir materialinės vertybės perduodami pagal perdavimo ir priėmimo aktą.
Skyrius, įgyvendindamas uždavinius ir funkcijas skyriaus kompetencijos klausimais, bendradarbiauja su ministerijomis, kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis, įstaigomis, įmonėmis, organizacijomis, kitais savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais.
SKYRIAUS DARBUOTOJŲ TEISĖS IR PAREIGOS
Skyrius (jo valstybės tarnautojai ir darbuotojai), įgyvendindami jiems pavestus uždavinius ir atlikdamas funkcijas, turi teisę:
12.1. Gauti iš Administracijos struktūrinių, struktūrinių teritorinių padalinių, įstaigai pavaldžių įstaigų dokumentus ir informaciją, kurių reikia Skyriaus uždaviniams įgyvendinti ir funkcijoms atlikti;
12.2. gauti technines, kitas Skyriaus darbui reikalingas priemones, transportą;
12.3. tobulinti Skyriaus darbuotojų kvalifikaciją Savivaldybės biudžeto lėšomis;
12.4. teikti Administracijos direktoriui pasiūlymus dėl Skyriaus darbo organizavimo gerinimo;
12.5. naudotis kitomis Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytomis teisėmis.
Skyrius (jo valstybės tarnautojai ir darbuotojai) privalo:
13.1. tinkamai ir laiku vykdyti pareigybės aprašyme numatytas funkcijas, taip pat kitas jiems pavestas užduotis;
13.2. laikytis tarnybinės etikos, darbo drausmės, vidaus darbo tvarkos taisyklių, vykdyti valstybės tarnautojo pareigas, numatytas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme ir kituose teisės aktuose;
13.3. kelti savo kvalifikaciją;
13.4. tinkamai saugoti Skyriaus dokumentaciją, laiku ją parengti saugojimui archyve.
Skyriaus darbuotojai turi ir kitas teisės aktuose numatytas teises ir pareigas.
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Skyrius reorganizuojamas ar likviduojamas Savivaldybės tarybos sprendimu teisės aktų nustatyta tvarka.
Nuostatai keičiami ar pripažįstami netekusiais galios Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu teisės aktų nustatyta tvarka.
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2021 m. birželio 7 d. įsakymu Nr. P-371
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIAUS
SKYRIAUS (BIURO, TARNYBOS), KURIE NĖRA KITAME ĮSTAIGOS PADALINYJE, VEDĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – V pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. dokumentų valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA0
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. civilinės būklės aktų registravimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. archyvinių dokumentų tvarkymas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
9. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
11. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
12. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
13. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
14. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
15. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
16. Dalyvauja darbo grupių ar komisijų veikloje.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.2. studijų kryptis – teisė;
arba:
18.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.4. darbo patirtis – dokumentų tvarkymo ir apskaitos patirtis;
18.5. darbo patirties trukmė – 5 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
19. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
19.1. komunikacija – 5;
19.2. analizė ir pagrindimas – 4;
19.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
19.4. organizuotumas – 4;
19.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
20. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
20.1. lyderystė – 4;
20.2. veiklos valdymas – 4;
20.3. strateginis požiūris – 4.
21. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
21.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 5;
21.2. informacijos valdymas – 4.
22. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
14. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
15. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.
16. Dalyvauja darbo grupių ar komisijų veikloje.
17. Derina savivaldybei pavaldžių įstaigų, kurios neįrašytos į valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių, perduodančių dokumentus valstybės archyvams, sąrašą ir neperduoda dokumentų valstybės archyvui, dokumentacijos planus, bylų apyrašus ir kitus apskaitos dokumentus.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
19.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.2. studijų kryptis – ekonomika;
19.3. studijų kryptis – teisė;
19.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
19.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.6. darbo patirtis – dokumentų tvarkymo ir apskaitos patirtis;
19.7. darbo patirties trukmė – 3 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
20. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
20.1. komunikacija – 5;
20.2. analizė ir pagrindimas – 4;
20.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
20.4. organizuotumas – 4;
20.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
21. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
21.1. lyderystė – 3;
21.2. veiklos valdymas – 3;
21.3. strateginis požiūris – 2.
22. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
22.1. informacijos valdymas – 4.
23. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo 2020 m. rugpjūčio 7 d. įsakymu Nr. P-495
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA0
4. Civilinės būklės aktų registravimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Dalyvauja darbo grupių ar komisijų veikloje.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
15. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
15.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
15.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.4. darbo patirtis – administracinio darbo srityje;
15.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
16. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
16.1. komunikacija – 3;
16.2. analizė ir pagrindimas – 3;
16.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
16.4. organizuotumas – 3;
16.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.
17. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIAUS SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Rokiškio rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas yra priskiriamas specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II. SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.1. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, susijusius su Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus veikla;
3.2. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
3.3. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
3.4. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą arba specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 m.;
3.5. žinoti, kaip į Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrių priimti archyvinius dokumentus, juos saugoti ir naudoti, kaip vadovaujantis turimais dokumentais išduoti atitinkamus juridinius faktus patvirtinančius dokumentus;
3.6 žinoti, kaip sudaryti ilgai ir nuolat saugomų dokumentų bylų apyrašus bei trumpai saugomų bylų sąrašus, dokumentų naikinimo aktus;
3.7. žinoti, kaip bylas įforminti, ruošti saugoti ir naudoti;
3.8. žinoti, kaip tvarkyti bylų apskaitą ir sudaryti ataskaitas;
3.9. žinoti lietuvių kalbos ir kalbos kultūros reikalavimus;
3.10. mokėti dirbti kompiuteriu: teksto redaktoriumi, internetu, elektroniniu paštu.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas atlieka šias funkcijas:
4.1. pagal skyriaus kompetenciją teisės aktų nustatyta tvarka priima likviduojamų administracijos struktūrinių padalinių, valstybės ir savivaldybės institucijų, įstaigų ir įmonių bei likviduojamų nevalstybinių organizacijų ir privačių juridinių asmenų veiklos dokumentus, kurių saugojimo terminai nėra pasibaigę;
4.2. raštu informuoja skyriaus vedėją apie dingusius ir todėl Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriui neperduotus savivaldybės skyrių ir tarnybų archyvinius dokumentus;
4.3. nustatytais terminais perduoda dokumentus į Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialą;
4.4. registruoja gaunamus ir išduodamus dokumentus;
4.5. skyriuje saugomų archyvinių dokumentų pagrindu rengia ir išduoda pažymas, patvirtintas dokumentų kopijas, išrašus asmenų prašymuose nurodytų faktų patvirtinimui;
4.6. skyriaus išleidžiamuose dokumentuose (pažymose, išrašuose, kopijose ir kt.) tiksliai ir išsamiai perteikia skyriuje saugomuose dokumentuose esančius duomenis;
4.7. į skyrių priimtus dokumentus saugo, toliau tvarko, tobulina jų apskaitą bei paieškos sistemas, užtikrina informacijos konfidencialumą;
4.8. informuoja skyriaus vedėją apie išaiškintus dokumentų saugojimo ir naudojimo pažeidimus;
4.9. pasibaigus archyvinių dokumentų saugojimo laikui, juos atrenka, atlikus jų vertės ekspertizę, surašo dokumentų naikinimo aktus, kuriais vadovaujantis dokumentus sunaikina. Dokumentų naikinimo aktus derina su Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialu;
4.10. teikia savivaldybės administracijos skyriams, struktūriniams padaliniams, valstybės ir savivaldybės institucijoms, įstaigoms ir įmonėms bei kitiems juridiniams asmenims metodinę pagalbą archyvinių dokumentų kaupimo, saugojimo bei tvarkymo klausimais;
4.11. vedėjo nurodymu pavaduoja kitą Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus darbuotoją, jam nesant;
4.12. vykdo kitus Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus vedėjo ir skyriaus vedėjo pavaduotojo nenuolatinio pobūdžio nurodymus pagal skyriaus kompetenciją.
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIAUS SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Rokiškio rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas yra priskiriamas specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II. SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.1. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, susijusius su Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus veikla;
3.2. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
3.3. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
3.4. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą arba specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 m.;
3.5. žinoti, kaip į Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrių priimti archyvinius dokumentus, juos saugoti ir naudoti, kaip vadovaujantis turimais dokumentais išduoti atitinkamus juridinius faktus patvirtinančius dokumentus;
3.6 žinoti, kaip sudaryti ilgai ir nuolat saugomų dokumentų bylų apyrašus bei trumpai saugomų bylų sąrašus, dokumentų naikinimo aktus;
3.7. žinoti, kaip bylas įforminti, ruošti saugoti ir naudoti;
3.8. žinoti, kaip tvarkyti bylų apskaitą ir sudaryti ataskaitas;
3.9. žinoti lietuvių kalbos ir kalbos kultūros reikalavimus;
3.10. mokėti dirbti kompiuteriu: teksto redaktoriumi, internetu, elektroniniu paštu.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas atlieka šias funkcijas:
4.1. registruoja gaunamus ir išduodamus dokumentus;
4.2. skyriuje saugomų archyvinių dokumentų pagrindu rengia ir išduoda pažymas, patvirtintas dokumentų kopijas, išrašus asmenų prašymuose nurodytų faktų patvirtinimui;
4.3. skyriaus išleidžiamuose dokumentuose (pažymose, išrašuose, kopijose ir kt.) tiksliai ir išsamiai perteikia skyriuje saugomuose dokumentuose esančius duomenis;
4.4. į skyrių priimtus dokumentus saugo, toliau tvarko, tobulina jų apskaitą bei paieškos sistemas, užtikrina informacijos konfidencialumą;
4.5. informuoja skyriaus vedėją apie išaiškintus dokumentų saugojimo ir naudojimo pažeidimus;
4.6. pasibaigus archyvinių dokumentų saugojimo laikui, juos atrenka, atlikus jų vertės ekspertizę, surašo dokumentų naikinimo aktus, kuriais vadovaujantis dokumentus sunaikina. Dokumentų naikinimo aktus derina su Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialu;
4.7. atsako už paštu siunčiamų dokumentų įforminimą ir išsiuntimą;
4.8. renka statistinius duomenis ataskaitoms apie Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus darbą;
4.9. kontroliuoja skyriuje saugomų dokumentų saugyklų mikroklimato parametrus;
4.10. teikia savivaldybės administracijos skyriams, struktūriniams padaliniams, valstybės ir savivaldybės institucijoms, įstaigoms ir įmonėms bei kitiems juridiniams asmenims metodinę pagalbą archyvinių dokumentų kaupimo, saugojimo bei tvarkymo klausimais;
4.11. vedėjo nurodymu pavaduoja kitą Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus darbuotoją, jam nesant;
4.12. vykdo kitus Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus vedėjo ir skyriaus vedėjo pavaduotojo nurodymus pagal skyriaus kompetenciją.
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIAUS SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Rokiškio rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas yra priskiriamas specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II. SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.1. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, susijusius su Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus veikla;
3.2. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
3.3. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
3.4. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą arba specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 m.;
3.5. žinoti, kaip į Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrių priimti archyvinius dokumentus, juos saugoti ir naudoti, kaip vadovaujantis turimais dokumentais išduoti atitinkamus juridinius faktus patvirtinančius dokumentus;
3.6 žinoti, kaip sudaryti ilgai ir nuolat saugomų dokumentų bylų apyrašus bei trumpai saugomų bylų sąrašus, dokumentų naikinimo aktus;
3.7. žinoti, kaip bylas įforminti, ruošti saugoti ir naudoti;
3.8. žinoti, kaip tvarkyti bylų apskaitą ir sudaryti ataskaitas;
3.9. žinoti lietuvių kalbos ir kalbos kultūros reikalavimus;
3.10. mokėti dirbti kompiuteriu: teksto redaktoriumi, internetu, elektroniniu paštu.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas atlieka šias funkcijas:
4.1. registruoja gaunamus ir išduodamus dokumentus;
4.2. skyriuje saugomų archyvinių dokumentų pagrindu rengia ir išduoda pažymas, patvirtintas dokumentų kopijas, išrašus asmenų prašymuose nurodytų faktų patvirtinimui;
4.3. skyriaus išleidžiamuose dokumentuose (pažymose, išrašuose, kopijose ir kt.) tiksliai ir išsamiai perteikia skyriuje saugomuose dokumentuose esančius duomenis;
4.4. į skyrių priimtus dokumentus saugo, toliau tvarko, tobulina jų apskaitą bei paieškos sistemas, užtikrina informacijos konfidencialumą;
4.5. informuoja skyriaus vedėją apie išaiškintus dokumentų saugojimo ir naudojimo pažeidimus;
4.6. pasibaigus archyvinių dokumentų saugojimo laikui, juos atrenka, atlikus jų vertės ekspertizę, surašo dokumentų naikinimo aktus, kuriais vadovaujantis dokumentus sunaikina. Dokumentų naikinimo aktus derina su Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialu;
4.7. renka statistinius duomenis ataskaitoms apie Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus darbą;
4.8. teikia savivaldybės administracijos skyriams, struktūriniams padaliniams, valstybės ir savivaldybės institucijoms, įstaigoms ir įmonėms bei kitiems juridiniams asmenims metodinę pagalbą archyvinių dokumentų kaupimo, saugojimo bei tvarkymo klausimais;
4.9. vedėjo nurodymu pavaduoja kitą Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus darbuotoją, jam nesant;
4.10. vykdo kitus Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus vedėjo ir skyriaus vedėjo pavaduotojo nurodymus pagal skyriaus kompetenciją.
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIAUS SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Rokiškio rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas yra priskiriamas specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II. SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.1. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, susijusius su Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus veikla;
3.2. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
3.3. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
3.4. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą arba specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 m.;
3.5. žinoti, kaip į Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrių priimti archyvinius dokumentus, juos saugoti ir naudoti, kaip vadovaujantis turimais dokumentais išduoti atitinkamus juridinius faktus patvirtinančius dokumentus;
3.6 žinoti, kaip sudaryti ilgai ir nuolat saugomų dokumentų bylų apyrašus bei trumpai saugomų bylų sąrašus, dokumentų naikinimo aktus;
3.7. žinoti, kaip bylas įforminti, ruošti saugoti ir naudoti;
3.8. žinoti, kaip tvarkyti bylų apskaitą ir sudaryti ataskaitas;
3.9. žinoti lietuvių kalbos ir kalbos kultūros reikalavimus;
3.10. mokėti dirbti kompiuteriu: teksto redaktoriumi, internetu, elektroniniu paštu.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas atlieka šias funkcijas:
4.1. teisės aktų nustatyta tvarka priima sutvarkytus archyvinius dokumentus iš savivaldybės administracijos Centralizuotos buhalterinės apskaitos skyriaus, Centralizuotos vidaus audito tarnybos, Finansų skyriaus, Juridinio ir personalo skyriaus, Bendrojo skyriaus, Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus, Strateginio planavimo, investicijų ir viešųjų pirkimų skyriaus, Turto valdymo ir ūkio skyriaus, vyresniojo specialisto civilinei saugai ir mobilizacijai, naujai įsteigtų skyrių ir tarnybų. Sudaro šių skyrių ir tarnybų ilgai ir nuolat saugomų dokumentų bylų apyrašus, juos suderina su Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialu;
4.2. raštu informuoja skyriaus vedėją apie dingusius ir todėl Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriui neperduotus savivaldybės skyrių ir tarnybų archyvinius dokumentus;
4.3. nustatytais terminais perduoda dokumentus į Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialą;
4.4. registruoja gaunamus ir išduodamus dokumentus;
4.5. skyriuje saugomų archyvinių dokumentų pagrindu rengia ir išduoda pažymas, patvirtintas dokumentų kopijas, išrašus asmenų prašymuose nurodytų faktų patvirtinimui;
4.6. skyriaus išleidžiamuose dokumentuose (pažymose, išrašuose, kopijose ir kt.) tiksliai ir išsamiai perteikia skyriuje saugomuose dokumentuose esančius duomenis;
4.7. į skyrių priimtus dokumentus saugo, toliau tvarko, tobulina jų apskaitą bei paieškos sistemas, užtikrina informacijos konfidencialumą;
4.8. informuoja skyriaus vedėją apie išaiškintus dokumentų saugojimo ir naudojimo pažeidimus;
4.9. pasibaigus archyvinių dokumentų saugojimo laikui, juos atrenka, atlikus jų vertės ekspertizę, surašo dokumentų naikinimo aktus, kuriais vadovaujantis dokumentus sunaikina. Dokumentų naikinimo aktus derina su Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialu;
4.10. renka statistinius duomenis ataskaitoms apie Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus darbą;
4.11. teikia savivaldybės administracijos skyriams, struktūriniams padaliniams, valstybės ir savivaldybės institucijoms, įstaigoms ir įmonėms bei kitiems juridiniams asmenims metodinę pagalbą archyvinių dokumentų kaupimo, saugojimo bei tvarkymo klausimais;
4.12. vedėjo nurodymu pavaduoja kitą Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus darbuotoją, jam nesant;
4.13. vykdo kitus Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus vedėjo bei skyriaus vedėjo pavaduotojo nurodymus pagal skyriaus kompetenciją.
Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. cookies). Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais.
Jei Jūs sutinkate, kad šiems tikslams būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“ ir toliau naudokitės svetaine.
Kad veiktų užklausos forma, naudojame sistemą „Google ReCaptcha“, kuri padeda atskirti jus nuo interneto robotų, kurie siunčia brukalus (angl. spam) ir panašaus tipo informaciją.
Taigi, kad šios užklausos forma užtikrintai veiktų, jūs turite pažymėti „Sutinku su našumo slapukais“.
Šie slapukai yra būtini, kad veiktų svetainė, ir negali būti išjungti. Šie slapukai nesaugo jokių duomenų, pagal kuriuos būtų galima jus asmeniškai atpažinti, ir yra ištrinami išėjus iš svetainės.
Našumo slapukai
Šie slapukai leidžia apskaičiuoti, kaip dažnai lankomasi svetainėje, ir nustatyti duomenų srauto šaltinius – tik turėdami tokią informaciją galėsime patobulinti svetainės veikimą. Jie padeda mums atskirti, kurie puslapiai yra populiariausi, ir matyti, kaip vartotojai naudojasi svetaine. Tam mes naudojamės „Google Analytics“ statistikos sistema. Surinktos informacijos neplatiname. Surinkta informacija yra visiškai anonimiška ir tiesiogiai jūsų neidentifikuoja.
Reklaminiai slapukai
Šie slapukai yra naudojami trečiųjų šalių, kad būtų galima pateikti reklamą, atitinkančią jūsų poreikius. Mes naudojame slapukus, kurie padeda rinkti informaciją apie jūsų veiksmus internete ir leidžia sužinoti, kuo jūs domitės, taigi galime pateikti tik Jus dominančią reklamą. Jeigu nesutinkate, kad jums rodytume reklamą, palikite šį langelį nepažymėtą.