Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus nuostatai
Funkcijos
PATVIRTINTA
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2018 m. lapkričio 30 d.
įsakymu Nr. AV-1164
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIAUS NUOSTATAI
I. BENDRIEJI REIKALAVIMAI
1. Šie nuostatai nustato Rokiškio rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus (toliau – Skyriaus) paskirtį, tikslus, uždavinius, funkcijas, teises, veiklos organizavimą, likvidavimo, reorganizavimo bei reikalų perdavimo tvarką.
2. Skyrių įsteigia Rokiškio rajono savivaldybės taryba, tvirtindama savivaldybės administracijos struktūrą.
3. Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrius yra rajono savivaldybės administracijos struktūrinis padalinys, turintis blanką, antspaudą ir herbinį antspaudą su pavadinimu „Rokiškio rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrius“.
4. Skyrius savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos Seimo įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu kitais teisės aktais reglamentuojančiais valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, vietos savivaldą, civilinės metrikacijos veiklą, archyvų veiklą, savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais, skyriaus nuostatais.
5. Skyriaus nuostatus, darbuotojų pareigybių aprašymus tvirtina savivaldybės administracijos direktorius.
6. Civilinės metrikacijos skyriaus vedėjo, pavaduotojo, kitų skyriaus specialistų-valstybės tarnautojų-skyrimo į pareigas ir atleidimo iš pareigų tvarka nustatyta Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme, o kitų darbuotojų-Lietuvos Respublikos darbo kodekse.
II. UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
7. Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrius įgyvendina šiuos uždavinius:
7.1. vadovaudamasis valstybės, savivaldybės bei rajono gyventojų interesais skyrius vyk- do jam pavestas funkcijas, įstatymiškai atsako už civilinės būklės įrašų teisėtumą, teisingumą, slaptumą;
7.2. skyrius rūpinasi savalaikiu civilinės būklės įrašų sudarymu, teikia rajono gyventojams juridinę konsultaciją šeimos teisės srityje;
7.3. skyrius, piliečiams pageidaujant, sudaro iškilmingą santuokų, jubiliejinių santuokų ir vardynų registravimą;
7.4. kaupia ir saugo savivaldybės nuolat ir ilgai saugomų dokumentų fondą, užtikrina jo tinkamą priežiūrą, apskaitą, naudojimą, parengimą bei perdavimą valstybiniams saugojimui;
7.5. užtikrina likviduotų juridinių asmenų ilgai ir trumpai saugomų dokumentų priėmimą, apskaitą ir naudojimą;
7.6. saugomų dokumentų pagrindu išduoda atitinkamus juridinius faktus patvirtinančius dokumentus;
7.7. kaupia ir saugo skyriaus archyvą.
8. Skyrius, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius, vykdo šias funkcijas:
8.2. įtraukia į apskaitą nustatyta tvarka bažnyčios sudarytas santuokas, užsienio valstybėse sudarytus civilinės būklės aktus;
8.3 papildo, keičia, taiso, anuliuoja, atkuria civilinės būklės aktų įrašus;
8.4. išduoda civilinės būklės akto įrašą liudijančius išrašus;
8.5. išduoda pažymas, patvirtinančias kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą;
8.6. dalyvauja teismo posėdžiuose, nagrinėjant bylas dėl juridinę reikšmę turinčių faktų nustatymo, dėl įrašų neteisingumo nustatymo;
8.7. užtikrina tinkamą pirmųjų civilinės būklės aktų įrašų bei kitų dokumentų apskaitą ir apsaugą;
8.8. ruošia sprendimų, įsakymų, potvarkių, susijusių su skyriaus darbu, projektus;
8.9. tvarko skyriaus raštvedybą;
8.10. tvarko įstatymų priskirtus registrus ir teikia Lietuvos Respublikos Registrų centrui duomenis apie civilinės būklės įrašų sudarymą rajone;
8.11. rengia ir teikia metines ataskaitas Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijai apie civilinės būklės aktų įrašų įregistravimą rajone;
8.12. glaudžiai bendradarbiauja su Respublikos statistikos departamentu, Registrų centru, migracijos tarnybomis, civilinės metrikacijos skyriais bei kitomis įstaigomis savo veiklos srityje;
8.13. ruošia darbo apibendrinimo medžiagas, pateikia ataskaitas savivaldybės tarybai, merui, administracijos direktoriui, rajono gyventojams apie skyriuje atliekamą darbą;
8.14. pildo skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
8.15. kaupia ir saugo administracijos skyrių ir tarnybų ilgai bei nuolat saugomus dokumentus iki jie bus perduoti Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialui, rengia ir su Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialu derina šių dokumentų bylų apyrašus;
8.16. kaupia ir saugo likviduotų administracijos struktūrinių padalinių, savivaldybės institucijų, įstaigų ar įmonių, kai jų funkcijų perėmėjo nelikę, veiklos dokumentus, kurių saugojimo terminai nėra pasibaigę;
8.17. kaupia ir saugo likviduotų nevalstybinių organizacijų, privačių juridinių asmenų, anksčiau veikusių įstaigų ir įmonių, kurių buveinė iki jų išregistravimo iš juridinių asmenų registro buvo Rokiškio rajono savivaldybės teritorijoje, kai jų steigėjo ar funkcijų perėmėjo nelikę, veiklos dokumentus, kurių saugojimo terminai nėra pasibaigę;
8.18. saugo 1944–1989 m. Rokiškio apskrities, Rokiškio, Pandėlio ir Obelių rajonų vykdomųjų komitetų personalo bylas;
8.19. tvarko saugomų dokumentų apskaitą, užtikrinančią jų valdymą, rengia informacijos paieškos priemones ir sistemas;
8.20. saugomų dokumentų pagrindu išduoda pažymas, patvirtintas dokumentų kopijas, išrašus asmenų prašymuose nurodytiems faktams patvirtinti;
8.21. pasibaigus archyvinių dokumentų saugojimo laikui, atlikus jų vertės ekspertizę, surašo dokumentų naikinimo aktus, kuriais vadovaujantis dokumentus sunaikina. Dokumentų naikinimo aktus derina su Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialu.
III. TEISĖS IR PAREIGOS
9. Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrius, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius ir funkcijas, turi teisę:
9.1. gauti informaciją iš savivaldybės administracijos bei kitų struktūrinių padalinių su civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus veikla susijusiais klausimais;
9.2. gauti iš užsienio šalių bei respublikos civilinės metrikacijos įstaigų dokumentus, reikalingus civilinės būklės aktų įrašų taisymo, papildymo, keitimo, atkūrimo, anuliavimo byloms rengti;
9.3. nepriimti bylų, parengtų ne pagal teisės aktais nustatytus reikalavimus, archyviniam saugojimui;
9.4. gauti technines ir kitas darbui reikalingas priemones, metodinę literatūrą;
9.5. naudotis savivaldybės transportu darbo reikalais;
9.6. kelti kvalifikaciją savivaldybės lėšomis
10. Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus darbuotojai privalo:
10.1. atstovauti pagal įgaliojimus rajono savivaldybei kitose įstaigose, organizacijose bei teismuose;
10.2. pateikti skyriaus veiklos ataskaitas Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijai, Registrų centrui, administracijos direktoriui;
10.3. vykdyti savivaldybės tarybos sprendimus, mero potvarkius, administracijos direktoriaus įsakymus;
10.4. ruošti ir teikti savivaldybės tarybos sprendimų projektus klausimais susijusiais su skyriaus veikla.
IV. DARBO ORGANIZAVIMAS
11. Skyriui vadovauja ir vadovaudamasis šiais nuostatais jo veiklą savarankiškai planuoja ir organizuoja skyriaus vedėjas, kuris tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas savivaldybės administracijos direktoriui.
12. Skyriaus vedėjas atsako už skyriui pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymo organizavimą, už rajono savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, direktoriaus įsakymų vykdymą.
13. Laikinai nesant vedėjo, jo pareigas atlieka skyriaus vedėjo pavaduotojas.
14. Skyriaus vedėjo pavaduotojas pavaldus skyriaus vedėjui.
15 Skyriaus vedėjas teikia pasiūlymus savivaldybės administracijos direktoriui dėl skyriaus darbuotojų materialinio ir moralinio skatinimo, drausminių nuobaudų skyrimo, ruošia kasmetinį valstybės tarnautojų darbo vertinimą.
16. Skyriaus darbuotojų funkcijas ir atsakomybę reglamentuoja savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtinti pareigybių aprašymai.
17. Skyriaus specialistai atskaitingi skyriaus vedėjui, vykdo administracijos direktoriaus, skyriaus vedėjo ir pavaduotojo nurodymus pagal kompetenciją ir asmeniškai atsakingi už parengtų dokumentų teisingumą.
V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
18. Šiuos nuostatus tvirtina ir keičia savivaldybės administracijos direktorius.
19. Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrius likviduojamas ir reorganizuojamas rajono savivaldybės tarybos sprendimu.
20. Likviduojant Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrių, jo turtas perduodamas savivaldybės administracijai, o reorganizuojant – kitam rajono savivaldybės struktūriniam padaliniui, kuris perima skyriaus darbo funkcijas.
21. Perduodant skyriaus turtą, surašomas perdavimo-perėmimo aktas (dviem egzemplioriais). Aktą pasirašo perduodantis turtą ir jį priimantis asmuo. Rajono savivaldybės administracijos direktorius jį tvirtina. Vienas egzempliorius perduodamas administracijai, kitas lieka priimančiam asmeniui.
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. P-400
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIAUS
SKYRIAUS (BIURO, TARNYBOS), KURIE NĖRA KITAME ĮSTAIGOS PADALINYJE, VEDĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – skyriaus (biuro, tarnybos) vadovas (V lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS0
3. Administracinių paslaugų teikimas.
4. Dokumentų valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA0
5. Civilinės būklės aktų registravimas.
6. Archyvinių dokumentų tvarkymas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
9. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
11. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
12. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
13. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
14. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
15. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
16. Dalyvauja darbo grupių ar komisijų veikloje.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.2. studijų kryptis – teisė;
arba:
18.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.4. darbo patirtis – civilinės būklės aktų srities patirtis;
18.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 5 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
19. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
19.1. komunikacija – 4;
19.2. analizė ir pagrindimas – 4;
19.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
19.4. organizuotumas – 4;
19.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
20. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
20.1. lyderystė – 4;
20.2. veiklos valdymas – 4;
20.3. strateginis požiūris – 4.
21. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
21.1. informacijos valdymas – 4.
22. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
14. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
15. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.
16. Dalyvauja darbo grupių ar komisijų veikloje.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.2. studijų kryptis – ekonomika;
arba:
18.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.4. darbo patirtis – dokumentų tvarkymo ir apskaitos patirtis;
18.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
19. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
19.1. komunikacija – 4;
19.2. analizė ir pagrindimas – 4;
19.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
19.4. organizuotumas – 4;
19.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
20. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
20.1. lyderystė – 2;
20.2. veiklos valdymas – 2;
20.3. strateginis požiūris – 2.
21. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
21.1. informacijos valdymas – 4.
22. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo 2020 m. rugpjūčio 7 d. įsakymu Nr. P-495
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS0
3. Administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA0
4. Civilinės būklės aktų registravimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Dalyvauja darbo grupių ar komisijų veikloje.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
15. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
15.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
15.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.4. darbo patirtis – administracinio darbo srityje;
15.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
16. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
16.1. komunikacija – 3;
16.2. analizė ir pagrindimas – 3;
16.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
16.4. organizuotumas – 3;
16.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.
17. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIAUS SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Rokiškio rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas yra priskiriamas specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II. SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.1. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, susijusius su Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus veikla;
3.2. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
3.3. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
3.4. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą arba specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 m.;
3.5. žinoti, kaip į Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrių priimti archyvinius dokumentus, juos saugoti ir naudoti, kaip vadovaujantis turimais dokumentais išduoti atitinkamus juridinius faktus patvirtinančius dokumentus;
3.6 žinoti, kaip sudaryti ilgai ir nuolat saugomų dokumentų bylų apyrašus bei trumpai saugomų bylų sąrašus, dokumentų naikinimo aktus;
3.7. žinoti, kaip bylas įforminti, ruošti saugoti ir naudoti;
3.8. žinoti, kaip tvarkyti bylų apskaitą ir sudaryti ataskaitas;
3.9. žinoti lietuvių kalbos ir kalbos kultūros reikalavimus;
3.10. mokėti dirbti kompiuteriu: teksto redaktoriumi, internetu, elektroniniu paštu.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas atlieka šias funkcijas:
4.1. pagal skyriaus kompetenciją teisės aktų nustatyta tvarka priima likviduojamų administracijos struktūrinių padalinių, valstybės ir savivaldybės institucijų, įstaigų ir įmonių bei likviduojamų nevalstybinių organizacijų ir privačių juridinių asmenų veiklos dokumentus, kurių saugojimo terminai nėra pasibaigę;
4.2. raštu informuoja skyriaus vedėją apie dingusius ir todėl Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriui neperduotus savivaldybės skyrių ir tarnybų archyvinius dokumentus;
4.3. nustatytais terminais perduoda dokumentus į Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialą;
4.4. registruoja gaunamus ir išduodamus dokumentus;
4.5. skyriuje saugomų archyvinių dokumentų pagrindu rengia ir išduoda pažymas, patvirtintas dokumentų kopijas, išrašus asmenų prašymuose nurodytų faktų patvirtinimui;
4.6. skyriaus išleidžiamuose dokumentuose (pažymose, išrašuose, kopijose ir kt.) tiksliai ir išsamiai perteikia skyriuje saugomuose dokumentuose esančius duomenis;
4.7. į skyrių priimtus dokumentus saugo, toliau tvarko, tobulina jų apskaitą bei paieškos sistemas, užtikrina informacijos konfidencialumą;
4.8. informuoja skyriaus vedėją apie išaiškintus dokumentų saugojimo ir naudojimo pažeidimus;
4.9. pasibaigus archyvinių dokumentų saugojimo laikui, juos atrenka, atlikus jų vertės ekspertizę, surašo dokumentų naikinimo aktus, kuriais vadovaujantis dokumentus sunaikina. Dokumentų naikinimo aktus derina su Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialu;
4.10. teikia savivaldybės administracijos skyriams, struktūriniams padaliniams, valstybės ir savivaldybės institucijoms, įstaigoms ir įmonėms bei kitiems juridiniams asmenims metodinę pagalbą archyvinių dokumentų kaupimo, saugojimo bei tvarkymo klausimais;
4.11. vedėjo nurodymu pavaduoja kitą Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus darbuotoją, jam nesant;
4.12. vykdo kitus Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus vedėjo ir skyriaus vedėjo pavaduotojo nenuolatinio pobūdžio nurodymus pagal skyriaus kompetenciją.
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIAUS SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Rokiškio rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas yra priskiriamas specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II. SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.1. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, susijusius su Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus veikla;
3.2. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
3.3. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
3.4. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą arba specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 m.;
3.5. žinoti, kaip į Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrių priimti archyvinius dokumentus, juos saugoti ir naudoti, kaip vadovaujantis turimais dokumentais išduoti atitinkamus juridinius faktus patvirtinančius dokumentus;
3.6 žinoti, kaip sudaryti ilgai ir nuolat saugomų dokumentų bylų apyrašus bei trumpai saugomų bylų sąrašus, dokumentų naikinimo aktus;
3.7. žinoti, kaip bylas įforminti, ruošti saugoti ir naudoti;
3.8. žinoti, kaip tvarkyti bylų apskaitą ir sudaryti ataskaitas;
3.9. žinoti lietuvių kalbos ir kalbos kultūros reikalavimus;
3.10. mokėti dirbti kompiuteriu: teksto redaktoriumi, internetu, elektroniniu paštu.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas atlieka šias funkcijas:
4.1. registruoja gaunamus ir išduodamus dokumentus;
4.2. skyriuje saugomų archyvinių dokumentų pagrindu rengia ir išduoda pažymas, patvirtintas dokumentų kopijas, išrašus asmenų prašymuose nurodytų faktų patvirtinimui;
4.3. skyriaus išleidžiamuose dokumentuose (pažymose, išrašuose, kopijose ir kt.) tiksliai ir išsamiai perteikia skyriuje saugomuose dokumentuose esančius duomenis;
4.4. į skyrių priimtus dokumentus saugo, toliau tvarko, tobulina jų apskaitą bei paieškos sistemas, užtikrina informacijos konfidencialumą;
4.5. informuoja skyriaus vedėją apie išaiškintus dokumentų saugojimo ir naudojimo pažeidimus;
4.6. pasibaigus archyvinių dokumentų saugojimo laikui, juos atrenka, atlikus jų vertės ekspertizę, surašo dokumentų naikinimo aktus, kuriais vadovaujantis dokumentus sunaikina. Dokumentų naikinimo aktus derina su Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialu;
4.7. atsako už paštu siunčiamų dokumentų įforminimą ir išsiuntimą;
4.8. renka statistinius duomenis ataskaitoms apie Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus darbą;
4.9. kontroliuoja skyriuje saugomų dokumentų saugyklų mikroklimato parametrus;
4.10. teikia savivaldybės administracijos skyriams, struktūriniams padaliniams, valstybės ir savivaldybės institucijoms, įstaigoms ir įmonėms bei kitiems juridiniams asmenims metodinę pagalbą archyvinių dokumentų kaupimo, saugojimo bei tvarkymo klausimais;
4.11. vedėjo nurodymu pavaduoja kitą Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus darbuotoją, jam nesant;
4.12. vykdo kitus Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus vedėjo ir skyriaus vedėjo pavaduotojo nurodymus pagal skyriaus kompetenciją.
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIAUS SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Rokiškio rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas yra priskiriamas specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II. SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.1. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, susijusius su Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus veikla;
3.2. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
3.3. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
3.4. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą arba specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 m.;
3.5. žinoti, kaip į Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrių priimti archyvinius dokumentus, juos saugoti ir naudoti, kaip vadovaujantis turimais dokumentais išduoti atitinkamus juridinius faktus patvirtinančius dokumentus;
3.6 žinoti, kaip sudaryti ilgai ir nuolat saugomų dokumentų bylų apyrašus bei trumpai saugomų bylų sąrašus, dokumentų naikinimo aktus;
3.7. žinoti, kaip bylas įforminti, ruošti saugoti ir naudoti;
3.8. žinoti, kaip tvarkyti bylų apskaitą ir sudaryti ataskaitas;
3.9. žinoti lietuvių kalbos ir kalbos kultūros reikalavimus;
3.10. mokėti dirbti kompiuteriu: teksto redaktoriumi, internetu, elektroniniu paštu.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas atlieka šias funkcijas:
4.1. registruoja gaunamus ir išduodamus dokumentus;
4.2. skyriuje saugomų archyvinių dokumentų pagrindu rengia ir išduoda pažymas, patvirtintas dokumentų kopijas, išrašus asmenų prašymuose nurodytų faktų patvirtinimui;
4.3. skyriaus išleidžiamuose dokumentuose (pažymose, išrašuose, kopijose ir kt.) tiksliai ir išsamiai perteikia skyriuje saugomuose dokumentuose esančius duomenis;
4.4. į skyrių priimtus dokumentus saugo, toliau tvarko, tobulina jų apskaitą bei paieškos sistemas, užtikrina informacijos konfidencialumą;
4.5. informuoja skyriaus vedėją apie išaiškintus dokumentų saugojimo ir naudojimo pažeidimus;
4.6. pasibaigus archyvinių dokumentų saugojimo laikui, juos atrenka, atlikus jų vertės ekspertizę, surašo dokumentų naikinimo aktus, kuriais vadovaujantis dokumentus sunaikina. Dokumentų naikinimo aktus derina su Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialu;
4.7. renka statistinius duomenis ataskaitoms apie Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus darbą;
4.8. teikia savivaldybės administracijos skyriams, struktūriniams padaliniams, valstybės ir savivaldybės institucijoms, įstaigoms ir įmonėms bei kitiems juridiniams asmenims metodinę pagalbą archyvinių dokumentų kaupimo, saugojimo bei tvarkymo klausimais;
4.9. vedėjo nurodymu pavaduoja kitą Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus darbuotoją, jam nesant;
4.10. vykdo kitus Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus vedėjo ir skyriaus vedėjo pavaduotojo nurodymus pagal skyriaus kompetenciją.
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIAUS SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Rokiškio rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas yra priskiriamas specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II. SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.1. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, susijusius su Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus veikla;
3.2. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
3.3. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
3.4. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą arba specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 m.;
3.5. žinoti, kaip į Civilinės metrikacijos ir archyvų skyrių priimti archyvinius dokumentus, juos saugoti ir naudoti, kaip vadovaujantis turimais dokumentais išduoti atitinkamus juridinius faktus patvirtinančius dokumentus;
3.6 žinoti, kaip sudaryti ilgai ir nuolat saugomų dokumentų bylų apyrašus bei trumpai saugomų bylų sąrašus, dokumentų naikinimo aktus;
3.7. žinoti, kaip bylas įforminti, ruošti saugoti ir naudoti;
3.8. žinoti, kaip tvarkyti bylų apskaitą ir sudaryti ataskaitas;
3.9. žinoti lietuvių kalbos ir kalbos kultūros reikalavimus;
3.10. mokėti dirbti kompiuteriu: teksto redaktoriumi, internetu, elektroniniu paštu.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus specialistas atlieka šias funkcijas:
4.1. teisės aktų nustatyta tvarka priima sutvarkytus archyvinius dokumentus iš savivaldybės administracijos Centralizuotos buhalterinės apskaitos skyriaus, Centralizuotos vidaus audito tarnybos, Finansų skyriaus, Juridinio ir personalo skyriaus, Bendrojo skyriaus, Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus, Strateginio planavimo, investicijų ir viešųjų pirkimų skyriaus, Turto valdymo ir ūkio skyriaus, vyresniojo specialisto civilinei saugai ir mobilizacijai, naujai įsteigtų skyrių ir tarnybų. Sudaro šių skyrių ir tarnybų ilgai ir nuolat saugomų dokumentų bylų apyrašus, juos suderina su Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialu;
4.2. raštu informuoja skyriaus vedėją apie dingusius ir todėl Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriui neperduotus savivaldybės skyrių ir tarnybų archyvinius dokumentus;
4.3. nustatytais terminais perduoda dokumentus į Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialą;
4.4. registruoja gaunamus ir išduodamus dokumentus;
4.5. skyriuje saugomų archyvinių dokumentų pagrindu rengia ir išduoda pažymas, patvirtintas dokumentų kopijas, išrašus asmenų prašymuose nurodytų faktų patvirtinimui;
4.6. skyriaus išleidžiamuose dokumentuose (pažymose, išrašuose, kopijose ir kt.) tiksliai ir išsamiai perteikia skyriuje saugomuose dokumentuose esančius duomenis;
4.7. į skyrių priimtus dokumentus saugo, toliau tvarko, tobulina jų apskaitą bei paieškos sistemas, užtikrina informacijos konfidencialumą;
4.8. informuoja skyriaus vedėją apie išaiškintus dokumentų saugojimo ir naudojimo pažeidimus;
4.9. pasibaigus archyvinių dokumentų saugojimo laikui, juos atrenka, atlikus jų vertės ekspertizę, surašo dokumentų naikinimo aktus, kuriais vadovaujantis dokumentus sunaikina. Dokumentų naikinimo aktus derina su Šiaulių regioninio valstybės archyvo Panevėžio filialu;
4.10. renka statistinius duomenis ataskaitoms apie Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus darbą;
4.11. teikia savivaldybės administracijos skyriams, struktūriniams padaliniams, valstybės ir savivaldybės institucijoms, įstaigoms ir įmonėms bei kitiems juridiniams asmenims metodinę pagalbą archyvinių dokumentų kaupimo, saugojimo bei tvarkymo klausimais;
4.12. vedėjo nurodymu pavaduoja kitą Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus darbuotoją, jam nesant;
4.13. vykdo kitus Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus vedėjo bei skyriaus vedėjo pavaduotojo nurodymus pagal skyriaus kompetenciją.
Slapukai padeda užtikrinti, kad ateityje Jūsų apsilankymai šioje svetainėje būtų patogesni. Toliau naršydami šiame puslapyje Jūs sutinkate su šio puslapio privatumo politika.Sutinku