1. Šie nuostatai reglamentuoja Rokiškio rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracijos) Bendrojo (toliau – Skyriaus) uždavinius, funkcijas ir teises bei darbo organizavimo tvarką, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau – Skyriaus darbuotojų), teises ir pareigas.
2. Skyrius savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais bei poįstatyminiais teisės aktais, Administracijos nuostatais, kitais teisės aktais ir šiais nuostatais.
3. Skyrius yra Administracijos struktūrinis padalinys, tiesiogiai pavaldus Administracijos direktoriui ir sprendžiantis Skyriaus kompetencijai priklausančius klausimus.
4. Skyriaus nuostatus, Skyriaus darbuotojų pareigybių aprašymus tvirtina Administracijos direktorius.
II SKYRIUS
SKYRIAUS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
5. Skyriaus uždaviniai yra:
5.1. organizuoti Rokiškio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) institucijų oficialiųjų dokumentų tvarkymą ir apskaitą;
5.2. organizuoti asmenų aptarnavimą ir jų prašymų nagrinėjimą taikant vieno langelio principą;
5.3. užtikrinti valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolę.
6. Skyrius, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius, atlieka šias funkcijas:
6.1. priima, atlieka visos gautos korespondencijos pirminį tvarkymą, registruoja Dokumentų valdymo sistemoje visus gautus ir siunčiamus dokumentus, atlieka kitas dokumentų valdymo funkcijas, kurios numatytos dokumentų valdymą reglamentuojančiuose teises aktuose ir kituose dokumentuose; atlieka pirminį dokumentų paskirstymą, su rezoliucijomis dokumentus perduoda vykdytojams;
6.2. vykdo Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų veiklos klausimais, kitų dokumentų tvarkymą ir apskaitą teisės aktų nustatyta tvarka; užtikrina tinkamą dokumentų rengimą ir įforminimą, norminių teisės aktų paskelbimą Teisės aktų registre;
6.3. teikia dokumentų valdymo klausimais konsultacijas, metodinę pagalbą Savivaldybės institucijoms, Administracijos padaliniams; dalyvauja plėtojant Savivaldybės dokumentų valdymo sistemas;
6.4. administruoja e-pristatymo sistemą, integruotą Savivaldybės dokumentų valdymo sistemoje;
6.5. išduoda Savivaldybės tarybos sprendimų, protokolų, Savivaldybės mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų veiklos klausimais išrašus ir kopijas, tvirtina šių ir Savivaldybės administracijos priimtų arba gautų dokumentų kopijų, išrašų, tikrumą;
6.6. nustatyta tvarka saugo ir padalinių specialistams išduoda laikinai naudoti Skyriuje dokumentų bylose saugomų dokumentų originalus;
6.7. esant reikalui, protokoluoja Savivaldybės mero, Administracijos direktoriaus rengiamus pasitarimus;
6.8. tvarko Skyriuje nuolat, ilgai ir trumpai saugomų dokumentų bylas, atsako už jų saugojimą ir naudojimą;
6.9. atlieka Skyriuje trumpai saugomų dokumentų vertės ekspertizę, teikia pasiūlymus Administracijos direktoriui dėl jų sunaikinimo, rengia dokumentų naikinimo aktus;
6.10. registruoja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, pasiūlymus, pareiškimus, skundus;
6.11. vykdo interesantų priėmimą Savivaldybės institucijų veiklos klausimais, juos nukreipia pas atitinkamus Savivaldybės administracijos specialistus; organizuoja gyventojų priėmimą pas Savivaldybės merą ar Savivaldybės administracijos direktorių;
6.12. tobulina asmenų aptarnavimą, siekia, kad gyventojai būtų aptarnaujami vieno langelio principu;
6.13. koordinuoja viešųjų ir administracinių paslaugų teikimą;
6.14. vykdo anoniminę asmenų apklausą; rengia informaciją, analitinę medžiagą asmenų aptarnavimo klausimais;
6.15. kontroliuoja, kaip Savivaldybės administracijoje ir savivaldybės teritorijoje laikomasi Valstybinės kalbos įstatymo, Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimų, ir kitų norminių teisės aktų, nustatančių valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo reikalavimus;
6.16. konsultuoja savivaldybės teritorijoje veikiančius juridinius ir fizinius asmenis valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo klausimais;
6.17. teisės aktų nustatytais pagrindais ir tvarka pagal savo kompetenciją pradeda administracinę teiseną ir taiko administracines nuobaudas už administracinius nusižengimus;
6.18. vertina Savivaldybės institucijų teisės aktų projektų ir kitų dokumentų atitiktį kalbos kultūros normoms, prižiūri, kad būtų laikomasi valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo reikalavimų;
6.19. vykdo Savivaldybės tarybos, Savivaldybės tarybos komitetų darbo organizacinį aptarnavimą;
6.20. dalyvauja Savivaldybės institucijų sudarytų komisijų darbe, teikia informaciją bei pasiūlymus, reikalingus įgyvendinti šioms komisijoms nustatytiems veiklos uždaviniams;
6.21. dalyvauja organizuojant įstatymų numatytus rinkimus ir referendumus;
6.22. dalyvauja atliekant gyventojų ir būstų, taip pat kitus visuotinius surašymus;
6.23. organizuoja įslaptintų dokumentų valdymą;
6.24. vykdo kitas teisės aktuose nustatytas ir Savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais pavestas funkcijas, kad būtų pasiekti įstaigos strateginiai tikslai.
III SKYRIUS
SKYRIAUS DARBO ORGANIZAVIMAS
7. Skyriui vadovauja Skyriaus vedėjas, kurį konkurso būdu į pareigas skiria ir atleidžia iš jų Administracijos direktorius. Vedėjas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Administracijos direktoriui, o Skyriaus darbuotojai – Skyriaus vedėjui.
8. Skyriaus vedėjas organizuoja, planuoja, koordinuoja ir kontroliuoja Skyriaus darbą, užtikrindamas Skyriaus nuostatuose nustatytų uždavinių ir funkcijų įgyvendinimą.
9. Skyrius atsako už jo žinioje esančių antspaudų ir spaudų saugumą ir naudojimą pagal paskirtį, dokumentų saugumą, apskaitą, tvirtinamų dokumentų kopijų tikrumą.
10. Keičiantis Skyriaus vedėjui ir / ar darbuotojams, visos jų žinioje esančios bylos, dokumentai, antspaudai, spaudai ir materialinės vertybės perduodami pagal perdavimo ir priėmimo aktą.
11. Skyrius, įgyvendindamas uždavinius ir funkcijas Skyriaus kompetencijos klausimais, bendradarbiauja su ministerijomis, kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis, įstaigomis, įmonėmis, organizacijomis, kitais Administracijos struktūriniais padaliniais.
IV SKYRIUS
SKYRIAUS DARBUOTOJŲ TEISĖS IR PAREIGOS
12. Skyrius (jo valstybės tarnautojai ir darbuotojai), įgyvendindami jiems pavestus uždavinius ir atlikdamas funkcijas, turi teisę:
12.1. gauti iš Administracijos struktūrinių, struktūrinių teritorinių padalinių, įstaigai pavaldžių įstaigų dokumentus ir informaciją, kurių reikia Skyriaus uždaviniams įgyvendinti ir funkcijoms atlikti;
12.2. gauti technines, kitas Skyriaus darbui reikalingas priemones, transportą;
12.3. tobulinti Skyriaus darbuotojų kvalifikaciją Savivaldybės biudžeto lėšomis;
12.4. teikti Administracijos direktoriui pasiūlymus dėl Skyriaus darbo organizavimo gerinimo;
12.5. naudotis kitomis Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytomis teisėmis.
13. Skyrius (jo valstybės tarnautojai ir darbuotojai) privalo:
13.1. tinkamai ir laiku vykdyti pareigybės aprašyme numatytas funkcijas, taip pat kitas jiems pavestas užduotis;
13.2. laikytis tarnybinės etikos, darbo drausmės, vidaus darbo tvarkos taisyklių, vykdyti valstybės tarnautojo pareigas, numatytas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme ir kituose teisės aktuose;
13.3. kelti savo kvalifikaciją, sekti teisės aktų pasikeitimus visais savo kompetencijos klausimais;
13.4. tinkamai saugoti Skyriaus dokumentaciją, laiku ją parengti saugoti archyve.
14. Skyriaus darbuotojai turi ir kitas teisės aktuose numatytas teises ir pareigas.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
15. Skyrius reorganizuojamas ar likviduojamas Savivaldybės tarybos sprendimu teisės aktų nustatyta tvarka.
16. Nuostatai keičiami ar pripažįstami netekusiais galios Administracijos direktoriaus įsakymu teisės aktų nustatyta tvarka.
BENDROJO SKYRIAUS (BIURO, TARNYBOS), KURIE NĖRA KITAME ĮSTAIGOS PADALINYJE, VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – V pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. dokumentų valdymas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. kitos specialiosios veiklos sritys;
4.2. priežiūra ir kontrolė.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Dokumentų valdymo organizavimas ir kontrolė pagal teisės aktų reikalavimus.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Vieno langelio principo paslaugos organizavimas;
6.2. Valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolė.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
9. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
11. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
12. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
13. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
14. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
15. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
16. Prižiūri savivaldybės dokumentų valdymo procesą: administruoja gautų, siunčiamų ir vidaus dokumentų, vidaus teisės aktų, sutarčių laiku atliktą ir teisingą registravimą, administruoja savivaldybės dokumentų valdymo sistemą, vykdo jos nuolatinę stebėseną.
17. Teikia Saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų technologinės apsaugos nustatymo komisijai prašymus dėl dokumentų vertinimo ir priskyrimo / nepriskyrimo technologinės apsaugos lygiui ir polygiui.
18. Rengia savivaldybės administracijos ir seniūnijų einamųjų metų dokumentacijos plano papildymų sąrašą, kitų metų dokumentacijos planą ir teikia Šiaulių regioninio valstybės archyvui derinimui per Elektroninio archyvo informacinę sistemą (EAIS).
19. Skelbia savivaldybės tarybos, savivaldybės mero priimamus norminius teisės aktus Teisės aktų registre, teikia duomenis į Teisės aktų informacinę sistemą.
20. Organizuoja interesantų aptarnavimą vieno langelio principu, viešųjų ir administracinių paslaugų teikimo procesus savivaldybėje, rengia asmenų aptarnavimą reglamentuojančius dokumentus.
21. Organizuoja skyriaus veiklą, kad būtų užtikrinamas metodinių rekomendacijų kalbos kultūros, dokumentų rengimo ir saugojimo, dokumentų valdymo sistemos naudojimo bei kitais dokumentų valdymo klausimais rengimas ir teikimas savivaldybės darbuotojams; nagrinėja administracijos direktoriaus įsakymu skyriui priskirtas bylas dėl administracinių nusižengimų, numatytų ANK 71–77 straipsniuose.
22. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
23. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
23.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.2. studijų kryptis – lingvistika;
23.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;
arba:
23.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.5. darbo patirtis – viešojo administravimo politikos srities patirtis;
23.6. darbo patirties trukmė – 5 metai;
arba:
23.7. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.8. darbo patirtis – dokumentų valdymo srities patirtis;
23.9. darbo patirties trukmė – 3 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
24. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
24.1. komunikacija – 4;
24.2. analizė ir pagrindimas – 5;
24.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
24.4. organizuotumas – 4;
24.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
25. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
25.1. lyderystė – 4;
25.2. veiklos valdymas – 4;
25.3. strateginis požiūris – 4.
26. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
26.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 5;
26.2. informacijos valdymas – 4.
27. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
PATVIRTINTA
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. lapkričio 22 d.
įsakymu Nr.P-1249
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
BENDROJO SKYRIAUS (BIURO, TARNYBOS), NESANČIO KITAME ĮSTAIGOS PADALINYJE,
VEDĖJO PAVADUOTOJO (SAVIVALDYBIŲ VIEŠOJO ADMINISTRAVIMO ĮSTAIGOSE)
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. priežiūra ir kontrolė.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. dokumentų valdymas;
4.2. kitos specialiosios veiklos sritys.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolė.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Dokumentų valdymo organizavimas ir kontrolė;
6.2. slaptintos informacijos apsaugos ir dokumentų administravimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis,
organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
9. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
10. Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta
tvarka.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
12. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.
13. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą.
14. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
15. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.
16. Kontroliuoja, kaip laikomasi Valstybinės kalbos įstatymo, Valstybinės kalbos
komisijos nutarimų ir kitų teisės norminių aktų, reglamentuojančių valstybinės kalbos
vartojimą; siekdamas užtikrinti taisyklingą Valstybinės kalbos vartojimą savivaldybės
teritorijoje, vykdo specialius Valstybinės kalbos inspekcijos nurodymus.
17. Kontroliuoja, ar valstybės, savivaldybės ir kitų įmonių, įstaigų vadovai ir kiti
darbuotojai moka valstybinę kalbą pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytas
valstybinės kalbos mokėjimo kvalifikacines kategorijas, ar jie vartoja valstybinę kalbą
atlikdami tarnybines pareigas; dalyvauja savivaldybės Valstybinės kalbos mokėjimo
kvalifikavimo komisijos darbe.
18. Atlieka įstaigų, įmonių, registruotų savivaldybės teritorijoje, tikrinimus; įstatymų
nustatytais atvejais surašo administracinių teisės nusižengimų protokolus dėl
administracinių nusižengimų, numatytų ANK 71–77 straipsniuose.
19. Pagal savo kompetenciją rengia metodinius patarimus, straipsnius kalbos vartojimo
klausimais; konsultuoja savivaldybės teritorijoje veikiančių įmonių, įstaigų ir
organizacijų darbuotojus bei kitus asmenis valstybinės kalbos vartojimo klausimais;
derina išorinės reklamos projektus.
inventorizaciją; perduoda įslaptintą informaciją vykdytojams ir paslapčių subjektams.
20. Dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje, atlieka Etikos komisijos atsakingojo
sekretoriaus pareigas.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius
pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
22.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis
laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.2. studijų kryptis – lingvistika (arba);
22.3. studijų kryptis – filologija pagal kalbą (lietuvių);
arba:
22.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis
laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.5. darbo patirtis – lietuvių kalbos tvarkybos srityje;
22.6. darbo patirties trukmė – 3 metai;
arba:
22.7. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis
laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.8. darbo patirtis – teisės aktų ir kitų dokumentų redagavimo srityje;
22.9. darbo patirties trukmė – 3 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
24. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
24.1. vertės visuomenei kūrimas – 4;
24.2. organizuotumas – 4;
24.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
24.4. analizė ir pagrindimas – 5;
24.5. komunikacija – 4.
25. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
25.1. strateginis požiūris – 3;
25.2. veiklos valdymas – 3;
25.3. lyderystė – 3.
26. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
26.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas – 4.
27. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
27.1. dokumentų valdymas – 4
direktoriaus 2022 m. sausio 20 d. įsakymu Nr. P-68
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS BENDROJO SKYRIAUS VYRESNIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
Bendrojo skyriaus vyresnysis specialistas yra priskiriamas specialistų grupei.
Pareigybės lygis – B.
II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
3.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, vietos savivaldą, asmens duomenų teisinę apsaugą, asmenų aptarnavimą viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose, asmenų prašymų, skundų ar kitų kreipimosi dokumentų priėmimą, teisę gauti informaciją iš savivaldybės institucijų ir įstaigų, dokumentų rengimą ir įforminimą;
3.3. mokėti:
3.3.1. valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
3.3.2. dirbti kompiuteriu (MS Office programų paketu);
3.4. gebėti:
3.4.1. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
3.4.2. savarankiškai atlikti užduotis, analizuoti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
3.4.3. taikyti Dokumentų rengimo taisykles;
3.5. savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos nuostatais, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklėmis, Klientų aptarnavimo Rokiškio rajono savivaldybės administracijoje standartu, savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, Bendrojo skyriaus nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. registruoja, spausdina savivaldybės mero potvarkius, išplatina nurodytiems adresatams, skelbtinus viešina savivaldybės interneto svetainėje;
4.2. registruoja administracijos darbuotojų ir jai pavaldžių įstaigų vadovų gautus prašymus ir perduoda juos institucijos vadovui ar jo įgaliotam asmeniui;
4.3. registruoja savivaldybės mero, administracijos direktoriaus sudarytas ir pasirašytas sutartis ir susitarimus, sistemina pagal jų pasirašymo datą, saugo dokumentacijos plane nustatytus terminus;
4.4. sistemina rajono savivaldybei elektroniniu paštu atsiųstą korespondenciją, gaunamus raštus per dokumentų valdymo programas iš Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Savivaldybių asociacijos ir teikia apie tai informaciją savivaldybės merui ir administracijos direktoriui;
4.5. administruoja e. pristatymo sistemą, integruotą savivaldybės dokumentų valdymo sistemoje;
4.6. aptarnauja asmenis telefonu, pagal kompetenciją iš karto atsako į jų klausimus; prireikus laiko išsamiam atsakymui parengti, tiksliai nurodo kito kontakto telefonu ar kita ryšių priemone laiką;
4.7. priėmęs prašymą, asmens pageidavimu įteikia, o jeigu prašymas gautas paštu arba elektroniniais ryšiais, asmens pageidavimu per 2 darbo dienas nuo prašymo užregistravimo institucijoje asmens nurodytu adresu arba elektroninio pašto adresu išsiunčia Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytos formos pažymą apie priimtus dokumentus;
4.8. registruoja interesantus, paskiria jiems laiką susitikimui su savivaldybės meru;
4.9. priima svečius, interesantus, delegacijas, partnerius;
4.10. iš anksto informuoja rajono savivaldybės merą ir jo pavaduotoją apie planuotus susitikimus, komandiruotes, posėdžius bei kitus renginius;
4.11. sudaro mero ir jo pavaduotojo darbotvarkes ir jas talpina savivaldybės interneto tinklapyje;
4.12. pagal poreikį spausdina rajono savivaldybės mero ir jo pavaduotojo rengiamus dokumentus;
4.13. tvarko savivaldybėje gaunamą spaudą;
4.14. formuoja ir saugo savivaldybės mero potvarkių bylas, rengia mero potvarkių veiklos organizavimo klausimais aprašus ir perduoda Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriui; nustatytu laiku pateikia Teisės ir personalo skyriui potvarkių bylas atostogų, komandiruočių ir personalo klausimais;
4.15. konsultuoja administracijos ir seniūnijų darbuotojus dokumentų valdymo sistemos klausimais;
4.16. vedėjo pavedimu pavaduoja kitą Bendrojo skyriaus darbuotoją, jo nesant;
4.17. vykdo kitus su savivaldybės administracijos ar skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti savivaldybės strateginiai tikslai.
direktoriaus 2022 m. sausio 20 d. įsakymu Nr. P-68
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS BENDROJO SKYRIAUS VYRESNIOJO SPECIALISTO KLIENTŲ APTARNAVIMUI PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
Bendrojo skyriaus vyresnysis specialistas yra priskiriamas specialistų grupei.
Pareigybės lygis – B.
II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
3.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, vietos savivaldą, asmens duomenų teisinę apsaugą, asmenų aptarnavimą viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose, asmenų prašymų, skundų ar kitų kreipimosi dokumentų priėmimą, teisę gauti informaciją iš savivaldybės institucijų ir įstaigų, dokumentų rengimą ir įforminimą;
3.3. mokėti:
3.3.1. valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
3.3.2. dirbti kompiuteriu (MS Office programų paketu);
3.4. gebėti:
3.4.1. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
3.4.2. savarankiškai atlikti užduotis, analizuoti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
3.4.3. taikyti Dokumentų rengimo taisykles;
3.5. savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos nuostatais, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklėmis, Klientų aptarnavimo Rokiškio rajono savivaldybės administracijoje standartu, savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, Bendrojo skyriaus nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Specialistas, vykdydamas vieno langelio įgyvendinimo savivaldybėje principą, vykdo šias funkcijas:
4.1. priima prašymus ir skundus, nustato, kokia jų esmė, kokios informacijos reikia sprendimams priimti, kokią informaciją ir dokumentus privalo pateikti asmuo, kuris kreipiasi, arba nukreipia asmenį į kompetentingą darbuotoją;
4.2. užregistruoja gautus prašymus (išskyrus administracijos darbuotojų ir jai pavaldžių įstaigų vadovų) ir skundus, bei prašymus, į kuriuos, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar institucijos interesų, galima atsakyti tą pačią darbo dieną, ir perduoda juos institucijos vadovui ar jo įgaliotam asmeniui;
4.3. priima prašymus ir reikalingus dokumentus išmokoms vaikams, tikslinėms kompensacijoms, piniginės socialinės paramos pašalpoms ir kompensacijoms, socialinės paramos mokiniams ir kitoms;
4.4. kai asmuo nemoka valstybinės kalbos arba dėl sensorinio ar kalbos sutrikimo negali suprantamai reikšti minčių, jam kreipiantis žodžiu į savivaldybės administraciją, organizuoja asmens, gebančio išversti prašymą į valstybinę kalbą (vertėjas), dalyvavimą;
4.5. aptarnauja asmenis telefonu, pagal kompetenciją iš karto atsako į jų klausimus; prireikus laiko išsamiam atsakymui parengti, tiksliai nurodo kito kontakto telefonu ar kita ryšių priemone laiką;
4.6 asmens ar jo atstovo pageidavimu praneša jam, kuris valstybės tarnautojas nagrinėja prašymą ar skundą; jeigu prašymo ar skundo nagrinėjimas nepriskirtinas administracijos kompetencijai, persiunčia jį kitai institucijai ir pasilieka prašymo ar skundo kopiją;
4.7. priėmęs prašymą, asmens pageidavimu įteikia, o jeigu prašymas gautas paštu arba elektroniniais ryšiais, asmens pageidavimu per 2 darbo dienas nuo prašymo užregistravimo institucijoje asmens nurodytu adresu arba elektroninio pašto adresu išsiunčia Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytos formos pažymą apie priimtus dokumentus;
4.8. įteikia asmeniui ar jo atstovui atsakymą į jo prašymą ar skundą;
4.9. prašymą ar skundą pateikusio asmens ar jo atstovo pageidavimu informuoja jį apie prašymo ar skundo nagrinėjimo eigą;
4.10. konsultuoja ir informuoja prašymą ar skundą pateikusį asmenį ar jo atstovą pagal skyriaus kompetenciją;
4.11. paaiškina, ar administracija yra kompetentinga nagrinėti prašymą ar skundą asmeniui rūpimu klausimu, galimus dokumentų pateikimo būdus ir tai, kokius dokumentus reikėtų pateikti, kad prašymas ar skundas būtų išnagrinėtas, arba nukreipia asmenį į kompetentingą darbuotoją;
4.12. nurodo instituciją (jos adresą ir kontaktus), į kurią asmuo turėtų kreiptis, jeigu prašymą ar skundą gavusi administracija nekompetentinga nagrinėti jo prašymą;
4.13. pateikia kitą asmens pageidaujamą informaciją, kuria disponuoja administracija ir kurią asmuo turi teisę gauti Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka;
4.14. nedelsiant grąžina asmeniui prašymą, kuris sudarytas taip, kad negalima atpažinti elektroninio dokumento formato, ar atidaryti ir apdoroti savivaldybės administracijos naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis, jei prašymas pateiktas elektroninėmis priemonėmis;
4.15. registruoja įgaliotų administracijos skyriaus vedėjų sudarytas ir pasirašytas sutartis;
4.16. registruoja gaunamus raštus, sistemina gaunamus dokumentus ir informaciją, ją perduoda vykdytojams;
4.17. laiku išsiunčia rajono savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų parengtus, nustatyta tvarka įformintus, vadovybės pasirašytus, užregistruotus siunčiamus dokumentus, teisės aktus bei kitas parengtas siuntas, veda jų apskaitą (rengia sąrašus, pildo registrus);
4.18. vedėjo pavedimu pavaduoja kitą Bendrojo skyriaus darbuotoją, jo nesant;
4.19. vykdo kitus su savivaldybės administracijos ar skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti savivaldybės strateginiai tikslai.
direktoriaus 2022 m. sausio 20 d. įsakymu Nr. P-68
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS BENDROJO SKYRIAUS VYRESNIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
Bendrojo skyriaus vyresnysis specialistas yra priskiriamas specialistų grupei.
Pareigybės lygis – B.
II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
3.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, vietos savivaldą, asmens duomenų teisinę apsaugą, asmenų aptarnavimą viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose, asmenų prašymų, skundų ar kitų kreipimosi dokumentų priėmimą, teisę gauti informaciją iš savivaldybės institucijų ir įstaigų, dokumentų rengimą ir įforminimą;
3.3. mokėti:
3.3.1. valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
3.3.2. dirbti kompiuteriu (MS Office programų paketu);
3.4. gebėti:
3.4.1. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
3.4.2. savarankiškai atlikti užduotis, analizuoti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
3.4.3. taikyti Dokumentų rengimo taisykles;
3.5. savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos nuostatais, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklėmis, Klientų aptarnavimo Rokiškio rajono savivaldybės administracijoje standartu, savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, Bendrojo skyriaus nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. registruoja, spausdina savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus, išplatina nurodytiems adresatams, skelbtinus viešina savivaldybės interneto svetainėje;
4.2. formuoja rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų bylas, užtikrina jų saugumą, nustatytu laiku pateikia Teisės ir personalo skyriui įsakymų bylas atostogų, komandiruočių ir personalo klausimais;
4.3. rengia savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų veiklos klausimais bylų aprašus ir perduoda Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriui;
4.4. registruoja siunčiamus raštus ir išplatina elektroniniu būdu nurodytiems adresatams;
4.5. formuoja rajono savivaldybės mero potvarkių, rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų kopijų bylas ir kas mėnesį siunčia jas Vyriausybės atstovo tarnybai;
4.6. rengia ir atnaujina savivaldybės naudojamus blankus, rūpinasi jų įkėlimu į Dokumentų valdymo sistemą;
4.7. sudaro savivaldybės administracijos darbuotojų sąrašus su kontaktais, juos atnaujina ir platina;
4.8. sudaro administracijos direktoriaus ir jo pavaduotojo darbotvarkes ir skelbia jas savivaldybės tinklalapyje;
4.9. pagal poreikį spausdina administracijos direktoriaus ir jo pavaduotojo rengiamus dokumentus;
4.10. priima svečius, interesantus, delegacijas, partnerius;
4.11. aptarnauja asmenis telefonu, pagal kompetenciją iš karto atsako į jų klausimus; prireikus laiko išsamiam atsakymui parengti, tiksliai nurodo kito kontakto telefonu ar kita ryšių priemone laiką; priima informaciją, kurią perduoda vadovams, administracijos darbuotojams;
4.12. konsultuoja administracijos ir seniūnijų darbuotojus dokumentų valdymo sistemos klausimais;
4.13. vedėjo pavedimu pavaduoja kitą Bendrojo skyriaus darbuotoją, jo nesant;
4.14. vykdo kitus su savivaldybės administracijos ar skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti savivaldybės strateginiai tikslai.
direktoriaus 2023 m. lapkričio 23 d. įsakymu Nr. P-1264
ROKIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS BENDROJO SKYRIAUS VYRESNIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Bendrojo skyriaus vyresnysis specialistas yra priskiriamas specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
3.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, vietos savivaldą, asmens duomenų teisinę apsaugą, asmenų aptarnavimą viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose, asmenų prašymų, skundų ar kitų kreipimosi dokumentų priėmimą, teisę gauti informaciją iš savivaldybės institucijų ir įstaigų, dokumentų rengimą ir įforminimą;
3.3. mokėti:
3.3.1. valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
3.3.2. dirbti kompiuteriu (MS Office programų paketu);
3.4. gebėti:
3.4.1. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
3.4.2. savarankiškai atlikti užduotis, analizuoti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
3.4.3. taikyti Dokumentų rengimo taisykles;
3.5. savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos nuostatais, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklėmis, Klientų aptarnavimo Rokiškio rajono savivaldybės administracijoje standartu, savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, Bendrojo skyriaus nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. įkelia į savivaldybės interneto svetainę tarybos sprendimų projektus su visa teisės aktų projektų lydimąja medžiaga, juos išsiunčia Lietuvos Respublikos Vyriausybės atstovui Panevėžio ir Utenos apskrityse teisės aktų nustatyta tvarka;
4.2. įformina priimtus savivaldybės tarybos sprendimus pagal Dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus, spausdina ir teikia posėdžio pirmininkui pasirašyti ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo jų priėmimo;
4.3. įkelia savivaldybės tarybos sprendimus į savivaldybės interneto svetainę, savivaldybės dokumentų valdymo sistemą bei išplatina nurodytiems adresatams; per 10 darbo dienų nuo sprendimų priėmimo dienos išsiunčia Lietuvos Respublikos Vyriausybės atstovui Panevėžio ir Utenos apskrityse;
4.4. protokoluoja savivaldybės tarybos Peticijų komisijos ir Tarybos veiklos reglamento redakcinės komisijos posėdžius;
4.5. sudaro savivaldybės tarybos narių sąrašus su kontaktais, juos atnaujina ir platina;
4.6. nesant tarybos posėdžių sekretoriaus:
4.6.1. teikia savivaldybės tarybos sprendimų projektų ir kitų savivaldybės tarybos posėdžių rengimo dokumentus savivaldybės tarybos nariams ir kitiems suinteresuotiems asmenims Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka;
4.6.2. rengia ir pasirūpina, kad savivaldybės interneto svetainėje būtų paskelbta ir laiku atnaujinta informaciją apie Tarybą, jos darinius ir veiklą;
4.6.3. surašo ir pasirašo savivaldybės tarybos, komitetų posėdžių protokolus ir nustatyta tvarka ir terminais juos įformina;
4.7. rengia pažymą apie įstaigos veiklos istoriją ir dokumentų sutvarkymą, nuolat bei ilgai saugomų rajono savivaldybės tarybos bylų aprašus, perduoda juos Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriui;
4.8. skelbia savivaldybės interneto svetainėje, ,,Korupcijos prevencijos“ skiltyje, informaciją apie valstybės tarnautojų, savivaldybės tarybos narių nusišalinimus, padarytus siekiant išvengti tikimybės kilti viešųjų ir privačių interesų konfliktui;
4.9. sistemina savivaldybės administracijos padalinių teikiamų administracinių paslaugų aprašus, vykdo administracinių paslaugų aprašymų Viešųjų ir administracinių paslaugų stebėsenos ir analizės sistemos (PASIS) administratoriaus funkcijas, suveda duomenis į PASIS ir atsako už jų teisingumą, teikia informaciją apie administracinių paslaugų stebėsenos rodiklius;
4.10. siekiant užtikrinti asmenims galimybę anonimiškai pareikšti nuomonę apie prašymų nagrinėjimą ir aptarnavimo kokybę bei ją įvertinti, kartą per metus atlieka asmenų aptarnavimo ir prašymų nagrinėjimo kokybės analizę, atsako už tyrimo rezultatų viešinimą savivaldybės interneto svetainėje;
4.11. pagal poreikį spausdina, skenuoja, kopijuoja dokumentus;
4.12. rūpinasi ir užsako reikiamus blankus, padėkų lapus, įdėklus padėkoms, spausdina sveikinimus ir padėkas;
4.13. vedėjo pavedimu pavaduoja kitą Bendrojo skyriaus darbuotoją, jo nesant;
4.14. vykdo kitus su savivaldybės administracijos ar skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti savivaldybės strateginiai tikslai.
Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. cookies). Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais.
Jei Jūs sutinkate, kad šiems tikslams būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“ ir toliau naudokitės svetaine.
Kad veiktų užklausos forma, naudojame sistemą „Google ReCaptcha“, kuri padeda atskirti jus nuo interneto robotų, kurie siunčia brukalus (angl. spam) ir panašaus tipo informaciją.
Taigi, kad šios užklausos forma užtikrintai veiktų, jūs turite pažymėti „Sutinku su našumo slapukais“.
Šie slapukai yra būtini, kad veiktų svetainė, ir negali būti išjungti. Šie slapukai nesaugo jokių duomenų, pagal kuriuos būtų galima jus asmeniškai atpažinti, ir yra ištrinami išėjus iš svetainės.
Našumo slapukai
Šie slapukai leidžia apskaičiuoti, kaip dažnai lankomasi svetainėje, ir nustatyti duomenų srauto šaltinius – tik turėdami tokią informaciją galėsime patobulinti svetainės veikimą. Jie padeda mums atskirti, kurie puslapiai yra populiariausi, ir matyti, kaip vartotojai naudojasi svetaine. Tam mes naudojamės „Google Analytics“ statistikos sistema. Surinktos informacijos neplatiname. Surinkta informacija yra visiškai anonimiška ir tiesiogiai jūsų neidentifikuoja.
Reklaminiai slapukai
Šie slapukai yra naudojami trečiųjų šalių, kad būtų galima pateikti reklamą, atitinkančią jūsų poreikius. Mes naudojame slapukus, kurie padeda rinkti informaciją apie jūsų veiksmus internete ir leidžia sužinoti, kuo jūs domitės, taigi galime pateikti tik Jus dominančią reklamą. Jeigu nesutinkate, kad jums rodytume reklamą, palikite šį langelį nepažymėtą.